Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nico GTR zei:En dan is het zondag alweer zo ver! Ik ga voor de enthousiaste meelezers hier alvast een cadeautje uitpakken. Dus Dave, Tom, Ralph, als jullie de teasecampagne op de RTC facebookpagina willen volgen.
Nico GTR zei:Zo dan maar! :T
Nico GTR zei:![]()
Tom heeft even geholpen met het verlagen van de Clio.
ak2 zei:Nico het was een indrukwekkend en perfect georganiseerd evenement, de goodie bag was een erg leuke binnenkomer. Heel veel Renault's en Alpines, en veel zon, echt een groot feest voor elke autoliefhebber. Je ziet hoeveel bijzondere auto's door Renault zijn gemaakt. Ik heb ook je rode Clio gespot.
Er waren ook liefhebbers met andere merken, ik kwam bijvoorbeeld ook een Lancia Zagato en Audi R8 tegen.
rke zei:Ik ben echter wel reuze nieuwsgierig naar dat nummer van AMT. .
Nico GTR zei:![]()
Maar die te kleine auto is nu wel al 100.000 km in mijn bezit....de 272.500 km zijn overschreden!![]()
s velthuis zei:Je kunt de afrit in elk geval sneller nemen dan ik...![]()
s velthuis zei:Je kunt de afrit in elk geval sneller nemen dan ik...![]()
rke zei:s velthuis zei:Je kunt de afrit in elk geval sneller nemen dan ik...![]()
Je zag de kentekenplaat steeds kleiner worden?
🤣🤣🤣
Welk een schavuit....
Nico GTR zei:Dank je wel Durashift en Marc, gaat zeker goed komen!
Dat was vast maandag dan....:T Volgens mij zag ik toen een zwarte Octavia.
Nico GTR zei:Mooi weekendje weg op Goodwood met de boys. Thanks voor de on-track fotografie Dirk!
![]()
![]()
![]()
IMG_20190624_194359 by Nico K, on Flickr
IMG_20190709_202544 by Nico K, on FlickrDoItRight zei:Bij 3 ton verwacht ik wel een Klokje Rond aanmelding![]()