NGTR zijn projecten, 2000 Clio RS169 + Megane RS175 + Kangoo 1.6. New kid on the block...again!

Gefeliciteerd Nico, je ziet het zeker niet aan de auto af. Het zou leuk zijn als de auto in klokje rond komt.

Gefeliciteerd met de driehonderdduizend + kilometers. (y)

Ik vrees alleen dat deze 'te goed' is voor klokje rond. Valt geen verhaal van te maken.. in de zin van dat Joep wat zaken kan opsporen. Dat vertelt toch wat beter voor youtube dan een volledige goed nieuws show.

Durashift zei:

Ik vrees alleen dat deze 'te goed' is voor klokje rond. Valt geen verhaal van te maken.. in de zin van dat Joep wat zaken kan opsporen. Dat vertelt toch wat beter voor youtube dan een volledige goed nieuws show.

Ik ben daar ook bang voor, zelfs op de lak valt niets aan te merken. Ik ben bang dat Joep zegt: kom maar terug als hij echt klokje rond is ( 1 miljoen? ).

Echt heel knap hoor, zo'n kilometerstand maakt de auto écht bijzonder, ben er vrij zeker van dat je geen tweede in zo'n staat ooit nog zult tegenkomen. Gefeliciteerd!

Ja eindelijk! Heel veel komt het natuurlijk niet voor bij een Clio die niet afgeragd is. Met je lijstje aan reparaties kan dit zeker een leuke zijn voor klokje rond!

Wauw, gefeliciteerd met deze degelijkekm stand. Mijn auto is enkele jaren ouder (1997) en gaat nu richting de 182.000 haha dus ik ga je voorlopig niet inhalen :p
Maar sinds jij je Clio erg goed bijhoudt zal die 400.000 ook wel gemakkelijk haalbaar moeten zijn (y)

Mooie kilometerstand.
Op de verkoopsites is 388.224 de Clio met de hoogste kilometerstand.
Het zou mooi zijn als je de 400k weet te halen.

Onze V40 staat nu op 352k, maar die wordt pas rond de 500k interessant voor klokje rond, denk ik.

Gefeliciteerd! Jij maakt ook wel serieuze kilometers hè. Ik heb je eerste pagina even teruggelezen. Ik kocht mijn Rover ook in 2016 met 17xxxx km, maar zit nu pas op de 241k terwijl ik dacht dat ik best wat reed... :D

Ik hoop dat hij in klokje rond komt, als voorbeeld van hoe het ook kan!

Peter O zei:
Gefeliciteerd met je 300.000, de Clio ziet er nog altijd goed uit zeg. Chapeau!

Dank je Peter, niet alleen van buiten maar ook van binnen. ;) Doen we nog steeds af en toe ons best voor.

ak2 zei:
Gefeliciteerd Nico, je ziet het zeker niet aan de auto af. Het zou leuk zijn als de auto in klokje rond komt.

Dank je ak2, hij gaat wel steeds ietsje verder achteruit, maar uiteindelijk word het wel wat. Zeker weten! Nu nog ff kijken hoe ik contact met Nic kan leggen. :D

opel omega zei:
Netjes! Goed bezig!

Of niet dan! En door.

Durashift zei:

Merci! :D

Mwoh, huidige staat vallen er wel een paar dingetjes op aan te merken. Allemaal simpel op te lossen met een beetje uren om alle hitteschilden weer vast te zetten. En de plaat van de achterklep. Dan is die wel weer stil te noemen gok ik. Verder blijven er dingen op het lijstje staan om weer kilometers eraf te halen....en uiteraard meer vermogen. :p

madmat1986 zei:
Gefeliciteerd Nico! Enne... Wel ff tanken anders haal je de 300.003 niet eens ... o_O

Dank je! Haha ja ik heb de 300.075 gered.....46 liter getankt in de 50 liter tank, beetje onzuinig gereden. :(

AsconaGT zei:
Gefeliciteerd! :D

Thanks! :D

rke zei:
Durashift zei:

Ik ben daar ook bang voor, zelfs op de lak valt niets aan te merken. Ik ben bang dat Joep zegt: kom maar terug als hij echt klokje rond is ( 1 miljoen? ).

De lak op het dak wel hoor. :cry:

Marc 827 3500 zei:
Gefeliciteerd met de mijlpaal!

Dank je Marc!

Zadelsnuiver zei:
Echt heel knap hoor, zo'n kilometerstand maakt de auto écht bijzonder, ben er vrij zeker van dat je geen tweede in zo'n staat ooit nog zult tegenkomen. Gefeliciteerd!

Daar ben ik dan ook wel zeker van. :D Dank je! :T

Engineer2 zei:
Ja eindelijk! Heel veel komt het natuurlijk niet voor bij een Clio die niet afgeragd is. Met je lijstje aan reparaties kan dit zeker een leuke zijn voor klokje rond!

HAha hehe hij is er! Mocht ff duren en ondertussen staat die alweer bijna 1000 km verder. En nee idd het is meer de staat naast de stand die het leuker maakt. Denk ik ook wel, en een leuke benchmark om nog eens te kijken over een paar jaar.
Alvast even gekeken wat erin zit over al die tijd...inclusief mijn velgen en banden....3000 euro. Das 3 cent per kilometer, doe ik het toch verdomde netjes of niet.

omniradius zei:
Wauw, gefeliciteerd met deze degelijkekm stand. Mijn auto is enkele jaren ouder (1997) en gaat nu richting de 182.000 haha dus ik ga je voorlopig niet inhalen :p
Maar sinds jij je Clio erg goed bijhoudt zal die 400.000 ook wel gemakkelijk haalbaar moeten zijn (y)

Hmm 182.000 toen had ik er net 10.000 km op zitten in de Clio. :T

Zeker weten, 4 ton, 5 ton, waarom niet!

MX6 zei:
Mooie kilometerstand.
Op de verkoopsites is 388.224 de Clio met de hoogste kilometerstand.
Het zou mooi zijn als je de 400k weet te halen.

Onze V40 staat nu op 352k, maar die wordt pas rond de 500k interessant voor klokje rond, denk ik.

Prachtige stand!
Ja ik ken er ook wel een paar die echt meer hebben gelopen, waarvan er eentje wellicht wat in de buurt komt qua staat, helaas enkel de optische. Technisch laat die nog wat te wensen over.

Gewoon doorrijden toch!

Damianw26 zei:
Op de manier waarop jij hem blijft onderhouden, waarom zou nog eens 2 ton erbij niet lukken?

:T Weet niet! Denk dat het appeltje eitje is.

Zevens zei:
Netjes, gefeliciteerd!! :D

Dank je! :D

MWH zei:
Gefeliciteerd! Jij maakt ook wel serieuze kilometers hè. Ik heb je eerste pagina even teruggelezen. Ik kocht mijn Rover ook in 2016 met 17xxxx km, maar zit nu pas op de 241k terwijl ik dacht dat ik best wat reed... :D

Ik hoop dat hij in klokje rond komt, als voorbeeld van hoe het ook kan!

Afgelopen 2 jaar bijna 50.000 km per jaar ja. :p

De hoogtepunten:

08-02-2016: 172.500
08-02-2017: 186.000 -> tussenliggende periode 37 km per dag
17-09-2017: 200.000 -> tussenliggende periode 63 km per dag
02-03-2018: 222.222 -> tussenliggende periode 134 km per dag
31-10-2018: 250.000 -> tussenliggende periode 114 km per dag
08-11-2019: 300.000 -> tussenliggende periode 134 km per dag
Als we in die trend doorgaan word het:
22-11-2021: 400.000 -> tussenliggende periode 134 km per dag
Stel dat we een gemiddelde maken zonder jaar 1 wordt het:
22-04-2022: 400.000 -> tussenliggende periode 111 km per dag
En met alles gemiddeld wordt het:
08-09-2022: 400.000 -> tussenliggende periode 97 km per dag

Nu hebben we de trivia en het berekenen wel weer gehad. :p Maar ja het is veel!!

En zoveel heb ik niet eens gesleuteld voor mijn gevoel. Van tijd tot tijd is het wel eens saai en beginnen mijn handen te jeuken om er iets aan te doen. In plaats van enkel olie verversen elke 15.000 km.

Bedankt voor alle reacties, was wel eens stil hier laatste tijd maar goed. Een auto die niet verandert is ook niet zo leuk natuurlijk. :D Ik ben momenteel het traject ingestart om te beginnen met afstuderen. Hoe dan ook, als alles nog netjes op tijd gaat heb ik 10 juli mijn diploma en gebeurt er weer een heleboel. In ieder geval prive, autotechnisch kunnen we tegen die tijd wel bespreken. Grote kans echter dat er dan een einde komt aan de dappere kilometers van de D7F. En dat we weer eens ouderwets gaan sleutelen op het AW forum. :LOL:

Even op deze pagina halen!

Nico GTR zei:
Toch altijd weer even een heel apart gevoel als je door een 100.000 tal gaat. Maar goed, we gaan zeker met frisse moed verder. 300.000 km!!! :D Cheers Clio. Topding

75594443_1579129595563109_8842763425336524800_o.jpg

74617596_1579129625563106_3600648410551549952_o.jpg

En ja ik heb hem al opgegeven voor klokje rond. :D

GEFELICITEERD!!! :cool:

Hoop dat je in klokje rond langskomt, fan van die "show" altijd leuk om te zien hoe auto's erbij staan na een x aantal km's. :LOL:

We hopen allemaal mee dat je in klokje rond komt. Best een leuke ervaring. Ik was er meer dan 10 jaar geleden eens bij... met een net gekochte en enigzins gammele Fiat.

Gefeliciteerd met deze "mijlpaal"!
Benieuwd wanneer we je in klokje rond voorbij zien komen.

Hopelijk zien we 'em voorbij komen bij Joep. Altijd leuk om te zien en nuttig als er kritisch door andere ogen naar gekeken wordt. (y)

Jaah al het vuurwerkgeweld van de auto gewassen. Proost op een gezond en heel erg druk 2020!!

80734074_1636420886500646_1729177756337438720_o.jpg

82146632_1636420876500647_2345625268346945536_o.jpg

Geen update omtrent klokje rond helaas. Ik moet wel even gaan kijken voor een nieuw matje bij de bestuurder. Mijn hak is erdoorheen gegaan....

81036052_1636420833167318_3945267128864604160_o.jpg

Pff.... is de auto ook weleens echt vies? :p Staat er weer spik en span bij en voor jou natuurlijk ook de beste wensen!

T10 Osram LED stadslichtjes kleuren wel mooi bij de Laser Xenarc xenon lampen van Osram. (y)

83774820_1664607843681950_8541559585071169536_o.jpg

En de eerste onderhoudsbeurt van dit jaar is weer voltooid. Olie kwam er naar mijn smaak wat zwart en "weinig" uit. Ik had uiteindelijk een flinke 3 liter....maar das toch niet helemaal de 3,7 die erin hoort te zitten. Nu zit er ook zat in het oliefilter zelf en zo...maar toch. Ik merkte al dat die een klein beetje gebruikt. Hij begint oud te worden vrees ik.
Maar goed, de mensen die weten hoe ik de auto rijd zullen beamen dat het grootste deel door de carterontluchting verdwijnt. 13.000 km mee gereden, halve liter verdwenen...kan slechter.

83862699_1663496377126430_7508504140885000192_o.jpg

83385430_1663496393793095_326996510447239168_o.jpg

Direct maar even een nieuw interieurfilter erin gezet, merkte alweer dat mijn astma begon op te spelen en ik hoofdpijn kreeg in de auto. Zag ook wel waarom toen ik het oude filter eruit had.
Bougies ook vervangen omdat die af en toe een misfire had onderin het toerenbereik. Toen ze eruit kwamen bleek wel waarom, zal ergens tijdens schoonmaken wel een keer iets teveel water blijven staan. Maar zo verroest na slechts 30.000 km heb ik ze nog niet vaak gehad. Verbranding wel keurig!!!

49463644066_758f1e161b_b.jpg

Maar zo loopt die weer goed!

Doe voor de gein eens 15 dkm rustig rijden, hou je misschien nog wat olie over :D

Hoe is je interieur eigenlijk na al die kilometers? Nog geen slijtage aan de stoelen enzo?

Beginnen de koplampen dof te worden? Of zijn ze dof van normaal vuil?
Licht olieverbuik, met die kilometerstand is toch geen probleem. Gewoon in de gaten houden (maar dat komt bij jou zeker goed).

Matthijss zei:
De Clio kan er weer even tegenaan zo te zien, lekker bezig!

Maandje of 4 moet wel lukken denk ik. :D Dank je!

Zadelsnuiver zei:
Doe voor de gein eens 15 dkm rustig rijden, hou je misschien nog wat olie over :D

Hoe is je interieur eigenlijk na al die kilometers? Nog geen slijtage aan de stoelen enzo?

Ik vind daar geen gein aan....laat mij maar lekker gas geven. :D

Mja het is te zien aan de stof, maar het is ook niet erg. Ik wil hem nog eens wisselen met een goede passagiersstoel. Kussen overzetten op het frame. Dan zie je er echt niks aan af.

R J G Ruiters zei:
Beginnen de koplampen dof te worden? Of zijn ze dof van normaal vuil?
Licht olieverbuik, met die kilometerstand is toch geen probleem. Gewoon in de gaten houden (maar dat komt bij jou zeker goed).

Nee das echt heel veel viezigheid. Die koplampen heb ik nog helemaal op zitten knappen en poetsen voor ze erin gingen. Die zijn niet vergeeld verder. :D Maar zal eens proberen hem te wassen vandaag. Als ik eraan toe kom.

Naja probleem kun je overal van maken natuurlijk. Het is een logisch gevolg. Rustig in de gaten houden ja. Gelukkig doet het dashboard dat ook. niet blindelings op vertrouwen, maar hij moet een vol balkje hebben en als die er een mist word het tijd om ff handmatig te peilen.

Nico GTR zei:
En de eerste onderhoudsbeurt van dit jaar is weer voltooid. Olie kwam er naar mijn smaak wat zwart en "weinig" uit. Ik had uiteindelijk een flinke 3 liter....maar das toch niet helemaal de 3,7 die erin hoort te zitten. Nu zit er ook zat in het oliefilter zelf en zo...maar toch. Ik merkte al dat die een klein beetje gebruikt. Hij begint oud te worden vrees ik.
Maar goed, de mensen die weten hoe ik de auto rijd zullen beamen dat het grootste deel door de carterontluchting verdwijnt. 13.000 km mee gereden, halve liter verdwenen...kan slechter.

Olieverbruik kan ook aan de olie zelf liggen.

Ik had vroeger bij mijn motorfiets ook olieverbruik, een goede 100 km volgas liet hem van vol naar leeg gaan. Nu ben ik gewisseld van merk olie (ik gebruik nu Plutoline nanotech) en het olieverbruik is tegenwoordig vrijwel nul (zelfde viscositeit, luchtgekoeld blok).

Uiteraard zal veranderen van merk niet zaligmakend zijn, Renault schrijft Elf olie voor (en die gebruik jij ook), deze olie is toch van een hoge kwaliteit.
Ik rij zelf met Eurol 5W40 volsyntheet en mijn verbruik is niet zichtbaar - mijn teller staat op 270.000 km.

MLL zei:
Menig Audibezitter tekent voor zulk olieverbruik. :LOL:

Dat denk ik ook wel ja :D

Nu praat je echt te negatief over the good-old Clio. Jij hebt een 0,3 a 0,4 liter in het oliefilter ga ik vanuit. Dus 0,3 liter ongeveer aan verbruik? Op 13.000km.
Iets verbruik is altijd goed. Als er geen verbruik is dan kan dat ook een kwestie zijn van condenswater in de olie. Ik wil het peil heel iets zien zakken. En zolang er tussen beurtjes niet bijgevuld hoeft te worden is het al zeker geen punt.

Onze 164 verbruikt ongeveer een liter per jaar en dat is redelijk onafhankelijk van hoeveel we ermee rijden. Ik denk dat het meer het verbruik is tijdens het opwarmen van de motor. De Corvette verbruikt hooguit een kwart liter per jaar maar ook die zie ik heel langzaam zakken. De LT lust wel een beetje olie maar dat is dan ook nog een motor uit de tijd dat er iedere 5000km wel iets aan onderhoud moest gebeuren. Voor elke trip dus olie peilen en meestal iets bijvullen. De C1 zit op hooguit 1x tussendoor iets bijvullen nu er veel mee gereden wordt.

Waarom je verwijst naar de carterventilatie snap ik niet helemaal. Als dat goed werkt komt daar vrijwel niets aan olie doorheen. Zelfs een hogere blow-by gaat pas bij extreme vormen tot olie vebruik via de carterventilatie werken. En dan zien je bougies er echt niet meer zo fris uit. Bij jou (en ook bij mijn auto's) is het voornamelijk de olieschraapveer die niet meer zo mooi werkt als een nieuwe.
Ik heb een aantal keer een blow-by of carterventilatie monitor systeem (mede)bedacht en ontworpen. Voordat je uberhaubt een meetbaar verschil hebt is de motor echt al fors versleten. Veel van die systemen kijken ook alleen of alle slangen wel lekdicht zijn aangesloten of kijken of er een explosief lucht-olie mengsel aan het ontstaan is. Echt carter ventilatie meten wordt weinig gedaan. Motor performance is vaak een betere indicatie.

Ik ken wel situaties van olieverbruik door carterventilatie maar dat was toen carterventialtie vaak een bolletje staalwol was waar de olie op condenseerde en dan terug het carter in moest lopen. Bij weinig gebruik van de auto roestte dat bolletje dan half weg en dan had je verbruik via de carterventilatie. Versleten veren (blokje) of heftige tuning kan ook een reden zijn voor te veel blowby

Maar, jij gebruikt de auto vaak genoeg en de Clio is van een bouwjaar dat er misschien niet eens meer een bolletje staalwol in de carterventiiatie zit (of rvs staalwol).

Om te kijken of de carterventilatie werkelijk schuldig is kan je er tijdelijk een bromfietsluchtfiltertje op schroeven (negatieve ventilatie, hop naar buiten). Als dat filtertje na een lange rit nat is, weet jij genoeg.

Bij meerdere typen motoren zit er een klepje met een kogel afsluiting in de carterventilatie. O.a. Chrysler en Hyundai schrijven voor dat ding af en toe te vervangen. Kost geen drol en bij de beide Chryslers daalde het olieverbruik behoorlijk.

rke zei:
Nico GTR zei:

Olieverbruik kan ook aan de olie zelf liggen.

Ik had vroeger bij mijn motorfiets ook olieverbruik, een goede 100 km volgas liet hem van vol naar leeg gaan. Nu ben ik gewisseld van merk olie (ik gebruik nu Plutoline nanotech) en het olieverbruik is tegenwoordig vrijwel nul (zelfde viscositeit, luchtgekoeld blok).

Uiteraard zal veranderen van merk niet zaligmakend zijn, Renault schrijft Elf olie voor (en die gebruik jij ook), deze olie is toch van een hoge kwaliteit.
Ik rij zelf met Eurol 5W40 volsyntheet en mijn verbruik is niet zichtbaar - mijn teller staat op 270.000 km.

Ach ja, ELF is nog voorgeschreven ook, designed for Renault....misschien maar eens Castrol proberen. :p

MLL zei:
Menig Audibezitter tekent voor zulk olieverbruik. :LOL:

Haha ja he!

Mechanix zei:
Nico GTR zei:
Ik vind daar geen gein aan....laat mij maar lekker gas geven. :D

Wehe, en met 60 pk is dat zo'n beetje altijd volgas!:) Maar goed, dan is het toch een vrij degelijk blokje.

Precies, altijd volle gas...althans, bijna dan. Het eerste wat ik in de ochtend doe is rustig warm rijden. Lekker de straat uit pruttelen, rustig de eerste stoplichten doen, proberen zoveel mogelijk te blijven rollen en niet stationair stil te staan. Dan is die altijd warm bij een specifiek stoplicht, zelfs in de winter (althans, niet met -10...) dan gaan we tevens van 50 naar 70 in de richting van Helmond en daar tik ik hem bij 3000 tpm in 2 om vervolgens door te halen naar 6000 tpm.
rustig rollen naar het volgende stoplicht wat altijd op rood zal staan. Daar trek ik vlot op om vervolgens met 110 op de teller naar Helmond te kachelen. Meer doet die niet echt de laatste tijd.....op de lange stukken snelweg na natuurlijk. En naar vriendin toe. etc. etc. Nou ja volgas kent die maar method to madness...blok is schoon van binnen en hij draait zijn rondjes nagenoeg geruisloos.

Engineer2 zei:
Nu praat je echt te negatief over the good-old Clio. Jij hebt een 0,3 a 0,4 liter in het oliefilter ga ik vanuit. Dus 0,3 liter ongeveer aan verbruik? Op 13.000km.
Iets verbruik is altijd goed. Als er geen verbruik is dan kan dat ook een kwestie zijn van condenswater in de olie. Ik wil het peil heel iets zien zakken. En zolang er tussen beurtjes niet bijgevuld hoeft te worden is het al zeker geen punt.

Nee reëel, maar hij gaat nog lang niet weg. Grootse plannen. :p

Hoeft niet denk ik nee, doe het wel altijd even want hij is een stuk stiller als die in de bovenste helft van de peilstok zit. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Nou mijn carterventilatie bestaat uit een tuutje op het kleppendeksel waarvia een slangetje voor de gasklep een verbinding zit met het spruitstuk. En net als dat die wat olie eruit spettert als je hem zonder dop laat draaien (net mijn motor schoon is die weer "vies"....) er staat altijd een beetje olie daar. Dus vandaar de hypothese.

Pietzoveel zei:
Bij meerdere typen motoren zit er een klepje met een kogel afsluiting in de carterventilatie. O.a. Chrysler en Hyundai schrijven voor dat ding af en toe te vervangen. Kost geen drol en bij de beide Chryslers daalde het olieverbruik behoorlijk.

Ach ja we zullen wel even kijken. Het hindert me ook niet echt in het gebruik van de auto dus wat dat betreft :p

Verder nieuws....ik ga weer terug de elektrische hoek in. Einde van de studie (is eindelijk) in zicht en mijn afstudeerstage bestaat uit het ontwerpen van een tractiebatterij voor een hybride toevoeging op de grotere bestelbussen zoals de Mercedes Sprinter.
Degene die mij volgen op Linked-in of Facebook zullen wel meer weten, aangezien het een heel erg klein bedrijf is zal ik verder geen namen noemen. En ik heb een beetje slecht nieuws, want anders dan mijn vorige werkgever heb ik nu een NDA....dus ik mag niks interessants meer delen helaas.

In ieder geval een afstudeerstage waar ik volledig in kan opgaan en doordat het accupakket moet voldoen aan de diverse ISO, DIN en CE voorwaarden die voor hoog-voltage gelden kan ik mijn kennis over rechten waarschijnlijk erg goed gebruiken.
In ieder geval veel zin in! Ik begin maandag....woon-werk blijft komende tijd ongewijzigd. (locatie van het bedrijf is ook op de Automotive Campus te Helmond)

Ah, goed nieuws dus! Succes met afstuderen! Wel jammer dat je niets meer mag delen...

Nico GTR zei:
Verder nieuws....ik ga weer terug de elektrische hoek in. Einde van de studie (is eindelijk) in zicht en mijn afstudeerstage bestaat uit het ontwerpen van een tractiebatterij voor een hybride toevoeging op de grotere bestelbussen zoals de Mercedes Sprinter.
Degene die mij volgen op Linked-in of Facebook zullen wel meer weten, aangezien het een heel erg klein bedrijf is zal ik verder geen namen noemen. En ik heb een beetje slecht nieuws, want anders dan mijn vorige werkgever heb ik nu een NDA....dus ik mag niks interessants meer delen helaas.
Je hebt een mooie opdracht gescoord.

Ik zou gewoon het bedrijf anoniem houden. Je gaat dat vast nog vaker meemaken in je carrière en werkgevers zitten echt niet te wachten op lekken van bedrijfsinformatie.

Aangezien we toch thuis werken he!

Ik heb weer wat gedaan.

49608623091_02c47a0f70_b.jpg

49608623266_492992cba4_b.jpg

Ook slordig van mijn kant, bij het uitlijnen kwam ik erachter dat de stuurkogel nogal wat speling had....dus die ook maar vervangen beide kanten!

49608106273_78659f7184_b.jpg

Ziet er weer sjiek uit voor de ervaring, al mag die echt wel een hoop aandacht zag ik al.....

49608106333_5a5f9e24a5_b.jpg

Wat een wieltje!!

49668677068_f040ef0324_b.jpg

En fris gewassen oogt dat weer keurig.

Beetje spijt van de wissel had ik overigens wel, want donderdag de 12e toen ik naar Groningen was om een tentamen te maken (net voordat alles op slot ging) kwam ik een aantal flinke hagelbuien tegen.

49669217006_78a7007d71_b.jpg

Rijd wel weer lekker die 16 inch met dik rubber. Poh grip!

En zo zorgt corona ook voor nieuwe draagarmen en stuurkogels.

Ziet er weer netjes uit, goed voor weer een paar duizend kilometertjes. .

Leuke velgenset, het mooiste setje dat nieuw onder deze generatie Clio is geleverd! Zal wel de nodige discipline m.b.t. stoepranden vereisen ;)

A3 White zei:
Mooie foto, echt een buitje richting huis.

Ja was opzich heel erg mooi wel om te zien. Enkel die hagel.....:p

Brent zei:
Blijven zulke lekkere velgen die zomerset. :T

Zeker weten, staat zo ontzettend goed! :D Ik ben er ook weer heel blij mee dat ze er weer onder zitten.

rke zei:
En zo zorgt corona ook voor nieuwe draagarmen en stuurkogels.

Ziet er weer netjes uit, goed voor weer een paar duizend kilometertjes. .

Ik had ze al heel lang op de plank liggen. Maar moest echt ff wat mee gebeuren ja.

Escher zei:
Leuke velgenset, het mooiste setje dat nieuw onder deze generatie Clio is geleverd! Zal wel de nodige discipline m.b.t. stoepranden vereisen ;)

Vind ik ook! Mja gaat heel goed, zeker als je bedenkt dat ik ze helemaal zelf heb opgeknapt en toen nadat ik ze terug kreeg van de coating ook nog de naafkapjes moest regelen weet je wat voor werk er in zit. En das niet misselijk dus ik neem altijd even de moeite om het spiegeltje naar beneden te draaien. Ook mijn vriendin doet dat gelukkig.

Nico GTR zei:
Ach ja, ELF is nog voorgeschreven ook, designed for Renault....misschien maar eens Castrol proberen. :p

Sterker nog, tegenwoordig is Castrol de hofleverancier van Renault. :)

Proficiat met je stageplek, klinkt zeer interessant!

der Magistrat zei:
Nico GTR zei:

Sterker nog, tegenwoordig is Castrol de hofleverancier van Renault. :)

Proficiat met je stageplek, klinkt zeer interessant!

Haha ja daarom!

Dank je is het ook absoluut! Zelfs als ik thuis moet blijven.

Ik moet wel zeggen, ik kom door het gebrek aan bezigheden ineens toe aan best wel wat dingen. :p Een daarvan helemaal mooi maken van de Clio weer.
En dan kan de Aygo van vriendinlief ook niet achterblijven....sorry, geen foto's van onder de motorkap, daar ook helemaal netjes gemaakt en gesealt, de lak alvast in de wax gezet, die zal ik binnenkort ook even goed polijsten. Clio nieuwe beschermlaag en de zomerwielen van de Aygo in de Gyeon Q2 rim, die gaan er volgende week onder als de momentsleutel binnen is samen met nog wat nieuwe onderdelen voor de Clio.

Zo erg is Corona niet op deze manier. :D Binnen blijven, klusjes doen, werken. Oke ik wil wel weer graag naar kantoor, maar kijk zelf....van dit soort foto's word je toch blij?

49689806631_2001cc5e86_b.jpg

49689276353_b38d72084b_b.jpg

49689807546_99214ea501_b.jpg

49689812196_d2c9273114_b.jpg

49690114177_0fd3e8a3c2_b.jpg

90985061_1718229591653108_1174266220757647360_o.jpg

Mooi aan het werk met nog maar weer eens het opknappen van een set koplampen. Een heel sjiek setje Xenon is dit.

Terug
Bovenaan