Nico GTR
Asfaltkampioen
adinsx zei:Clio V6 spoiler dan maar?![]()
Goed geraden Tom.
Carkiller zei:Ik weet wat het is en ben heel benieuwd hoe het er uit komt te zien op de Clio.
Nog sportiever in ieder geval.
Veel sportiever.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
adinsx zei:Clio V6 spoiler dan maar?![]()
Carkiller zei:Ik weet wat het is en ben heel benieuwd hoe het er uit komt te zien op de Clio.
Nog sportiever in ieder geval.
Peter O zei:Dat is een mooie spoiler Nico!! Dat staat goed!
A3 White zei:Nico, je had toch al een andere spoiler???? Of is wat je nu hebt de standaard “koffer klep” afdekking?
Marc 827 3500 zei:Dat is idd een sportievere spoiler. Staat mooi!
Nico GTR zei:![]()
Ik laat deze even hier staan.
De persoon die weet wat er in de noppenfolie zit krijgt een koekje.![]()
Nico GTR zei:
A3 White zei:Gaat de RS spoiler in de verkoop?
Carkiller zei:Ik ben benieuwd naar het eindresultaat, was de spoiler duur?![]()
Zadelsnuiver zei:Jeetje Nico het wordt nog eens wat met die Clio van je!nee maar zonder gekheid hij wordt echt heel mooi, lijkt me echt een heel leuk karretje straks als 'ie klaar is
![]()
Mechanix zei:Straks alleen nog een 2.0 F4R erin.![]()
F Mitsi zei:Of de voortrein van deze op de plek van de achterbank :T
Brent zei:Zo, dat zijn nog aardige plannen. Spoiler zal uiteindelijk wel gaaf staan denk ik zo.![]()
rke zei:Met recht onderdelen verzamelen maar ik gok zo dat de zoektocht nog lang niet voorbij is..
Ik vind deze spoiler wel subtiel staan bij deze Clio. Net een beetje sportiever maar niet direct dat schreeuwerige kijkt-mijn-eens-snel-lijken.
Die enorme taartscheppen zijn meer voor het circuit en oude mannen die ooit plannen hadden om het circuit op te gaan (Ik moet eens op zoek naar een taartschep).
Zadelsnuiver zei:Doe je goed, Nico![]()
Nico GTR zei:Mechanix zei:Straks alleen nog een 2.0 F4R erin.![]()
Nee is te zwaar, en niet speciaal want dan word het gewoon een RS. Dat kan iedereen.Er komt een D4F-t in.
![]()
Mechanix zei:Nico GTR zei:Mechanix zei:Straks alleen nog een 2.0 F4R erin.![]()
Nee is te zwaar, en niet speciaal want dan word het gewoon een RS. Dat kan iedereen.Er komt een D4F-t in.
Ah, een 1.2 Tce in de volksmond toch? Hoeveel pk levert zo'n motor?
Mechanix zei:Nico GTR zei:Mechanix zei:Straks alleen nog een 2.0 F4R erin.![]()
![]()
Ah, een 1.2 Tce in de volksmond toch? Hoeveel pk levert zo'n motor?
rke zei:Tegenwoordig hoeft het allemaal niets meer te wegen (een 1300 cc Hayabusha blok weegt misschien 50 kg maar is tot ruim 400 pk te tunen), dus je kan voor een licht blok kiezen.
Zadelsnuiver zei:Ik geloof niét dat Nico van plan was het blok standaard te laten![]()
Nico GTR zei:(...) gisteren op mijn accubehuizing afgestudeerd (...) Dus drukke agenda. Inclusief verhuizen natuurlijk!