Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Brent zei:Gefeliciteerd!Ben benieuwd naar zijn broertje.
Micha D zei:Gefeliciteerd Nico! Wat was nou de exacte studie waarin je bent afgestudeerd?
Nico GTR zei:Dus ik heb donderdag wat dingen in werking gezet en ik mag nu aankondigen dat ik per maandag begin bij Ebusco in Deurne om bij te dragen aan een volledig elektrische infrastructuur. Kan niet wachten eigenlijk!![]()
Dat houd dus ook in dat de Clio komende maanden weer gewoon wordt ingezet als daily. Plannen even op de lange baan zijn geschoven alhoewel ik komende maanden wel alvast onderstel en remmen volledig wil aanpakken. (opnieuw)
Ik vond het meer op prostitutie lijkt: hij kan dit en hij kan dat, maar wil je tegen de muur kost het extra...rke zei:Detachering lijkt vaak wel wat op cowboywerk. Een hoop geknal, mooie beloftes en als het goed gaat mooi werk. Maar het blijft inhuren en je blijft altijd die externe kracht die ooit nog een keer vervangen moet worden door een interne kracht.
madmat1986 zei:Gefeliciteerd Nico! Enne... niet te hard werken he?! In die zin: je moet wel genoeg tijd overhouden voor de ombouw van je Clio
Alle gekheid op een stokje: werkse, die Clio loopt niet weg...
Zadelsnuiver zei:Wederom gefeliciteerd pikkebaas! Mooi huisje ook![]()
R W xxx zei:Doe je goed, feliPaar flinke stappen gezet in korte tijd.
speedtouch zei:Huis ziet er prima uit![]()
MWH zei:Ik loop nog een beetje achter hier.Gefeliciteerd met je afstuderen,
baan, leaseauto,andere baan en natuurlijk dat op het eerste gezicht heel charmante huis!
R J G Ruiters zei:Van harte proficiat met al het nieuws dat op je pad gekomen is! Lekker, zoveel positieve ontwikkelingen ineens.
In welk(e) dorp/stad kom je te wonen? Ik zie iets herkenbaars aan het huis, maar kan het niet plaatsen. Maar misschien zit ik er faliekant naast en verwissel ik het met een ander huisje. Het ziet er in ieder geval zeer charmant uit!
Damianw26 zei:Een tijdje niet op het forum gekeken en wat een boel gemist hier, gefeliciteerd met alle ontwikkelingen![]()
Barri zei:Chique huis! Wees wel even scherp op die inbreker die over de schutting klimt!![]()
Renault15 17 zei:Mooie ontwikkelingen! Doe je goed Nico![]()
omniradius zei:verlaten weg..
AsconaGT zei:Die kangoo bij klokje rond, dat is toch de auto die je hier in dit topic het ook wel eens over had toch? Ik zag iemand reageren op social media met een achternaam ...kan geen toeval zijn.
Maar betekend dus dat jou clio niet is uitgenodigd maar de kangoo wel?![]()
Bijzonder, er komen genoeg auto's voorbij waarvan de historie niet bekend is of die zelfs pas kort in bezit zijn. Bovendien heb jij zo'n beetje elk onderdeel wel eens vervangen, historie lijkt me bekend genoeg. En sowieso een mooi verhaal.Nico GTR zei:En inderdaad de Kangoo mocht wel, want 1e eigenaar, 310k en al het onderhoud bekend....de Clio niet, maar goed....misschien gaat dat ooit nog eens gebeuren.