Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
PauseBreak zei:Ik denk dat de vloeistoffen onder de auto een belangrijke hint zijn.
Twix zei:PauseBreak zei:Ik denk dat de vloeistoffen onder de auto een belangrijke hint zijn.
Ik dacht dat dat van een wasbeurt was. Ik zie een verlengsnoer en het uiteinde van een hogedrukspuit.
Maar goed, we wachten geduldig af.
rke zei:Ok, een nieuwe versie Clio 2. Mooi ding en ik ben reuze benieuwd naar de plannen. Ik gok op een upgrade in het vooronder?
En verder? Huisje, boompje, beestje?
Hier is ook het nodige veranderd.
In plaats van 130 km enkele reis nu thuiswerken, in plaats van eindeloos solliciteren nu werkgevers teleur moeten stellen.
Ik heb een mooi bedrijf gevonden voor de rest van mijn carrière. Mooi bedrijf, voelt als een warm bad. Wel een beetje buiten mijn comfortzone maar binnen mijn comfortzone was alleen een zeer omstreden organisatie beschikbaar met de belofte dat het echt tijdelijk werk was.
En mijn CV is de laatste jaren al versnipperd alsof de ratten er aan geknaagd hebben, dus het is hoog tijd voor een langer stukje.
Deze nieuwe kansen hebben wel gevolgen. Mijn cursus fietsenmaker (lach maar, het is beter dan geraniums kweken) heb ik ook moeten afbreken. Verder was ik bezig als vrijwilliger bij een bekende organisatie maar dat zou zoveel vrije tijd opeisen dat ik dat nog op moet gaan zeggen.
Mijn kindertjes zijn nu echt het huis uit, ik heb in zeer korte tijd twee kleinkinderen gekregen en een belofte van nog een kleinkind. Mijn huis is letterlijk overhoop gegooid door mijn nieuwe vrouw en haar plannen gaan nog wel wat jaren in beslag nemen.
Verandering houdt je jong, ik ben dus weer een puber. Nu het sleutelen aan een rallydoos weer oppakken en mijn leven is weer compleet.
Yin en yang, twee bekenden die altijd meereizen.
Nicole GTR zei:Dat is het verhaal....
Twix zei:Nicole GTR zei:Dat is het verhaal....
Hopelijk is je collega okay en gelukkig ben jij, afgezien van een gekrenkt ego, in orde.
Een ongelukje zit in een klein hoekje en is altijd vervelend. De Clio komt er ook weer bovenop! Dat komt zo te horen ook goed.
rke zei:Tja,
Er zijn veel collega-autoliefhebbers die je heel goed kunnen uitleggen hoe vervelend dat voelt - het overkomt bijna iedereen een keer. Mijn allereerste deuk was ook met sneeuw, tegen een straatnaambordje. Ik voelde mezelf zo onvoorstelbaar dom dat ik dezelfde dag nog begonnen ben met het deukje er uit te halen. .
Nico GTR zei:(...)
Dat is het verhaal....foto's heb ik maar wilde ik nog even niet delen. (...)
Joop 5528328 zei:De wielophanging van een Clio RS op 60pk? Zal hard nodig zijn![]()
Nico GTR zei:Aannames dat het 60 pk is en blijft....:T
Zadelsnuiver zei:Liever een snaarstrak sturende kart met 60 pk dan een zeepkist met 200 pk. En die 60 paarden worden ook nog wel opgewaardeerd. Wel een vet goede reactie trouwens, echt een aanwinst voor dit forum ben jij![]()
Joris 6091088 zei:Zadelsnuiver zei:Liever een snaarstrak sturende kart met 60 pk dan een zeepkist met 200 pk. En die 60 paarden worden ook nog wel opgewaardeerd. Wel een vet goede reactie trouwens, echt een aanwinst voor dit forum ben jij![]()
Vrij ontopic reactie toch? Alleen niet in lijn met de gemeenschappelijke mening van 2 handjesvol vaste stamgasten. Tja....en afwijken, meteen korte metten ermee!!! Dit is "ons" forum!!!
PauseBreak zei:Past een TCe205 er wel fysiek in? Ik betwijfel het eigenlijk. Een TCe100 zal een stuk makkelijker erin te lepelen zijn en wellicht ook fijner rijden ivm minder gewicht voorin.
Wat betreft je ongeluk is het natuurlijk vervelend maar er is geen menselijk leed geweest (buiten het emotionele naar je Clio toe) dus dan valt het mee. Zeker gelet op de omstandigheden. Had makkelijk anders kunnen aflopen. Jou een beetje kennende komt het ook weer helemaal goed met de Clio. Ik wens je in ieder geval veel sleutelplezier alvast en hopelijk staat er straks weer een fijne Clio zoals je die graag wilt hebben.
Joris 6091088 zei:
Joop 5528328 zei:Niet zo aanstellen, het os een openbaar forum, niet het tere-zieltjes-forum.
Ik verbaas mij een beetje over het verhaal rond de Clio. Er is een ongeluk, zonder gewonden, enkel wat blikschade. Waarom dan zo'n geheimzinnig verhaal er omheen, bracht het ongeluk zo'n grote deuk in het ego?
Om daarna de 60pk Clio ineens een Sjonnieficatie te geven met allerlei RS-onderdelen vind ik wat apart, vandaar de reactie. Wat moet je met al die onderdelen op een basisclio? Het zal nooit een RS worden...
Lachen of niet? Het maakt wel degelijk een verschil, al nemen autojournalisten dat te weinig mee in de beoordeling van auto's. Met een Kia Picanto was je dat bijvoorbeeld nooit gelukt, omdat Koreanen gewoon geen zuinige motoren kunnen makenNico GTR zei:Afgelopen tank reed ik 1 op 22 dus dat is ook goed.
Nico GTR zei:Ik heb er wel even een traantje om gelaten Bleuz. Hoe raar dat ook is het deed pijn.