speedtouch
Wegverkenner
@X-trailrijder: gave bak en leuk, steeds die update's!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Dank je, ik doe m'n best, technisch gezien geen probleem bij een Japanse auto uit die tijd, de Japanners stonden niet voor niks altijd bovenaan in die tijd qua probleemloosheid, qua roest blijf ik alert, dat is jammer genoeg wel een iets zwakker punt van deze auto's.Micha D. zei:Oei, ook een gave BB! In nette staat zo te zien, hou dat zo!
Dank je, die van jou mag er ook wezen. Mijn ouders hebben ook ooit zo'n hatchback gehad, maar dan in wit, een 2.0 LX benzine was dat.x-trailrijder zei:Dat is ook een hele mooie Bluebird die je daar hebt! Tevens eentje van de goede soort, oftewel een facelift Bluebird maar dan uit Japan. Slechts een aantal maanden zo in productie geweest.![]()
x-trailrijder zei:Geweldig! Mijn ouders hebben twee maal een Bluebird 2.0 hatchback gehad. Een LX en een SLX, beide in metallic blauw.
Overigens, hou de veerschotels achter in de gaten. het kan absoluut geen kwaad om eens de wielen achter te demonteren en alles goed schoon te maken daaronder. Tevens een goede anti-roest behandeling geven op die plekken. Vooral bovenin bij de montage van de veerschotels zijn ze gevoelig. De mijne had aan de passagierszijde geen spatje roest maar bij de bestuurderszijde was al een klein gaatje te vinden. Goed weggewerkt en behandeld en nu jaarlijks controleren, dan komt het wel goed![]()

x-trailrijder zei:Tnx allen voor de leuke reacties!
@Powerger, ik kan je er misschien wel een keer mee helpen hoor. Weet alleen niet waar je woont, misschien is het qua afstand helemaal niet interessant?
Vandaag mijn vers gespoten velgen + splinternieuwe dunlop sport Bluresponse opgehaald:
Dit zal helemaal lekker gaan staan!
Kristian zei:Bluebird staat er mooi bij! Vriend van me heeft trouwens een Nissan dealer in Drenthe en die liet weten dat de zolder nog vol ligt met nieuwe onderdelen van oude Nissans. Ook nog heel veel spul van de Cherry en Bluebird. Misschien wel interessant. Hij wil het een keer opruimen namelijk.
Dan durf ik wel een gok te wagen waar dat isIk woon in de buurt van Coevorden (Drenthe), in Duitsland, net over de grens. Zou leuk zijn als je me wat zou kunnen helpen. Velgen zien er goed uit.
Sanoma zei:Dan durf ik wel een gok te wagen waar dat isIk woon in de buurt van Coevorden (Drenthe), in Duitsland, net over de grens. Zou leuk zijn als je me wat zou kunnen helpen. Velgen zien er goed uit.
Niet laatst nog in het oude pand van de vroegere Nissan Dealer in Dedemsvaart geweest? (totale leegverkoop)
BTW Rens: Heb jij er nog wat aan gehad?
Bluebird Wagon zei:Hey Rens, je maakt me jaloers met die mooie foto's. Het is net alsof hij zo uit de showroom komt.
Afgelopen week kwam ik een advertentie tegen van precies mijn Bluebird (alleen andere kleur):
op twee-na laatste Bluebird Wagon
In Duitsland staan nog wel een paar Wagons te koop, o.a. deze met heel weinig km Bluebird Wagon met airco en automaat 115000 km

x-trailrijder zei:...
-benzinepomp is uitgebouwd
...

x-trailrijder zei:Ahhh dat is top dat die er nog staat! Is de auto die radar als tip gaf! Wanneer ben je er geweest?