Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dakloos zei:
ginkelvanmichiel zei:Even bij het opelforum geinformeerd: inderdaad, niet omgekat:
"Deze was zilver.
De auto is door hem zelf gespoten en zeer netjes gedaan.
Hij heeft dus de tunnel en alles omgelast om zo
op de enige juiste manier een 1.4i erin te kunnen hangen.
Deze man heeft hier echt uren en uren werk in zitten
om het juist en degelijk te doen en helaas weet ik na persoonlijke kennismaking
dat de mrb plannen er letterlijk voor gezorgd hebben dat het te duur in maandlasten wordt.
Er zijn ook liefhebbers met een kleine beurs."
Krijg je daar eigenlijk problemen mee (zonder automatenrijbewijs)?D. Elzinga zei:Een Fire & Ice omgekat tot '84er, of een flink verbouwde '84er? Hoe dan ook, hij is verre van origineel en het is (in tegenstelling tot wat er op kenteken staat) geen automaat...
Dakloos zei:Krijg je daar eigenlijk problemen mee (zonder automatenrijbewijs)?D. Elzinga zei:Een Fire & Ice omgekat tot '84er, of een flink verbouwde '84er? Hoe dan ook, hij is verre van origineel en het is (in tegenstelling tot wat er op kenteken staat) geen automaat...
KP62 zei:En op de achtergrond misschien de Golf van '84?![]()
ZEER NETTE AUTO.TYPE VAN -bj.1995
2.0L MOTOR VAN E.KLASSE- bj.1997
929V6 zei:Dat zou kunnen. Maar het front is wel van een redelijk vroeg exemplaar. Wanneer kwam dat nieuwe dashboard?
Rob076 zei:929V6 zei:Dat zou kunnen. Maar het front is wel van een redelijk vroeg exemplaar. Wanneer kwam dat nieuwe dashboard?
Volgens mij pas met de facelift van 1992/1993, maar zeker niet in 1986. Volgens mij is het sowieso een behoorlijk samengeraapt zootje.
Die 40% is een fabel. Motor swap betekent afspraak maken bij rdw.2800i zei:Van die auto is niets meer origineel, maar wel mooi gedaan. De combi motor-bak is ook niet mogelijk af fabriek.
Overigens is deze auto van een clublid van de Sierra club (als ik de oprit goed herken).
Overigens komt de cilinderinhoud op kenteken niet overeen met de werkelijke (2792 tegenover 2972 werkelijk). In hoeverre is dit een probleem? Vermogenstoename is minder dan 40%, en het aantal cilinders klopt ook. Wie weet dit?
Die 40% geldt bij vermogenstoename van de originele motor. Bij een andere motor moet inderdaad een keuring volgen.michel1975 zei:Die 40% is een fabel. Motor swap betekent afspraak maken bij rdw.2800i zei:Van die auto is niets meer origineel, maar wel mooi gedaan. De combi motor-bak is ook niet mogelijk af fabriek.
Overigens is deze auto van een clublid van de Sierra club (als ik de oprit goed herken).
Overigens komt de cilinderinhoud op kenteken niet overeen met de werkelijke (2792 tegenover 2972 werkelijk). In hoeverre is dit een probleem? Vermogenstoename is minder dan 40%, en het aantal cilinders klopt ook. Wie weet dit?
D. Elzinga zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr
Geen idee hoe makkelijk het is een Golf I om te bouwen naar een later model, maar dit lijkt me in ieder geval niet anno 1977 zo geleverd?
D. Elzinga zei:Dus meneer zal waarschijnlijk een nieuwere Golf hebben gekocht die qua gegevens enigszins bij zijn oude Golf paste (in bezit sinds 1988, maar ik ga er vanuit dat enkel de identiteit van de '77er nog bestaat, de auto zelf niet meer), en het kenteken hebben overgezet?
Audi80Coupé zei:Motor is helemaal origineel,ik heb de auto 8 jaar geleden laten spuiten,verder geen noemenswaardige restauraties gedaan,alles is origineel.
Gr,Ergis
Audi80Coupé zei:Hallo,
Wat ik weet is de auto van 1977,kunt u ook checken op rdw.nl,Verder weet ik niet hoe of wat,alles is wel origineel en over 3 jaar is de auto alsnog belastingvrij.
Gr,Ergis