Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
belasting vrij porsche 928s deze unike auto is omgetovert van een oud naar een nieuwe model 928s
je wil niet weten wat dat gekost heeft
bijna alle onderdelen zijn nieuw versnellingsbak koppeling remschrijven
schokbrekers arico ca 15.000 eueo aan toonbaar
de auto is klaar om gespoten teworden ( kost ca 1500 euro )en af binnen af gebouwt teworden
als de Porsche klaar is heb je de mooiste en beste Porche niets kan nog stuk
auto is zeer snel en 100% oke
vaste prijs 5000.000 euro ( geen onderhandelingen anders hou ik hem
Porsche eet geen brood en word allleen maar meer waard
Moderator
Moderator
Dat zie je in Engeland juist wel aan het kenteken.Barri zei:ik dacht juist: is het die 1000 pond extra waard geweest? Zonder dat nieuwere front stond er ook een chique Range Rover. Zou het in de verkoopprijs schelen?
Gelukkig zie je in Engeland de leeftijd van een voertuig niet af aan een kenteken, want dan vind ik het helemaal geen porem.
Barri zei:ik dacht juist: is het die 1000 pond extra waard geweest? Zonder dat nieuwere front stond er ook een chique Range Rover. Zou het in de verkoopprijs schelen?
Precies. Waarom de ontwerper niet een beetje meer eerbiedigen en de dingen netjes origineel houden.Rob0118 zei:WD heeft er anders ook een handje van om auto's te vern**ken in mijn ogen, vooral bij nieuwere auto's. Die Range Rover, M5 en Impreza...
Ik ben benieuwd naar het nieuwe seizoen binnenkort!
Moderator
Ai, dan is het helemaal zonde. De 'kenner' ziet dan al snel dat er iets niet klopt. En dan komt ie weer in aanmerking voor een post in dit topicstoterstangen90 zei:Dat zie je in Engeland juist wel aan het kenteken.Barri zei:ik dacht juist: is het die 1000 pond extra waard geweest? Zonder dat nieuwere front stond er ook een chique Range Rover. Zou het in de verkoopprijs schelen?
Gelukkig zie je in Engeland de leeftijd van een voertuig niet af aan een kenteken, want dan vind ik het helemaal geen porem.
the Fox zei:Maar de Morris Minor Traveller, Mazda Miata, Ford Mustang, Chevrolet Corvette en vele anderen zijn met respect voor het model gerestaureerd.
Rob0118 zei:(...)
Ik ben benieuwd naar het nieuwe seizoen binnenkort!
Wiki over WD zei:Series 11 are currently being filmed and will include a 2000 Maserati 3200 GT, a Mazda RX-7, a Chevrolet Camaro, an 1967 Amphicar, a Ford Fiesta XR2 and a 1996 Porsche 993 Targa.
Dus voldoet die niet aan de 1/3e 2/3e regel. En als dat niet het geval is wordt het bouwjaar van het nieuwste onderdeel leidend. Het mag wel alleen dient het wel herleidbaar te zijn.ginkelvanmichiel zei:het enige is dat er een TD5 automaat in ligt. Dát kan niet.
Ik ken die auto wel, kwam hier vaak kinderen bij het kinderdagverblijf brengen