Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
D. Elzinga zei:
recensie van dit bedrijf: zei:geweldich
24 juli 2012 om 12:00
of je reparacie doet of auto kopen doet is gewoon goed
Pluspunten: ik woon nu in venlo maar rij extra 75 km om daar heen te gaan en de auto te laten repareren
Verbeterpunten: af en toe moet ik op de koffie wachte dan hebben de anderen ze leeg gemaakt
Michael_Gse zei:Kwam dit tegen op google
lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
het kenteken van een commodore A op eenCommodore C
Nee, dat bedoelt hij niet.SSander zei:Michael_Gse zei:Kwam dit tegen op google
lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
het kenteken van een commodore A op eenCommodore C
Ascona C bedoel je.
Klassiekerrijder zei:Dit komt er zo door, en dan kom je met een auto die 100% in orde is en dan krijg je er geen kenteken op.![]()
Wouter82 zei:Dit is ook een mooie. Gewoon kant-en-klaar omgekat te koop...
Dan zou het kenteken niet kloppen met zaken als wielbasis, gewicht, breedte etc.D. Elzinga zei:Klassiekerrijder zei:Dit komt er zo door, en dan kom je met een auto die 100% in orde is en dan krijg je er geen kenteken op.![]()
Ik vraag me ook af hoe dit uberhaupt kan. Heeft de RDW zelf een foutje qua bouwjaar gemaakt (dat is vaker voorgekomen) of is deze camper daadwerkelijk omgekat (met nummers van een T2 lijkt me dan)?
Moderator
D. Elzinga zei:maar om de waarde van de auto op oneerlijke wijze te verdubbelen.
En zo'n console met controlelampjes bij de binnenspiegel. De e28 was 525i, de e12 was een 525. Zonder i dus.pmea zei:Die van Jet Cars is ook geen 525 maar een 520. Een 525 had een toerenteller......
Groet Paul
In 1979 had je dit model:Stif zei:@rzasa alle w124 benzen uit de jaren 80 hebben naar mijn idee altijd een dubieuz verleden, vooral die van bouwjaar 1986!
De bmw is op kenteken een 525 zes cilinder.
Ik kan me voorstellen dat hier iemand in het verleden een toerentellertje in geknutseld heeft.
De wagen is ook niet echt duur, eerlijk gezegd is het een prima prijs, deukje gewicht enzenz,
Alleen wat je zegt die i achter 525 hoort er wel te staan.. dit is dan ook het enige denk ik.
Volgens mij is hier niets mis mee....toch?
rzasa zei:https://www.speurders.nl/overzicht/mercedes-w124-2-5-250-td-1986-combi-topper-142062460.html?sr_ab=1&query=mercedes+1986&local-postcode=&local-distance_value=0&min_prijs=&max_prijs=&order_direction=&order_by=
Stif zei:Kun jij hem als kadett kenner niet een berichtje sturen?
Nu nog even zeggen dat je je schaamt dat je net even iedere w124/Mercedes bezitter met een exemplaar uit '86 hebt beschuldigt van omkatten.Stif zei:verdorie ja,dat weet ik, [sub]ik schaam me dood[/sub]
Dank je voor de uitleg![]()
Audi80Coupé zei:rzasa zei:https://www.speurders.nl/overzicht/mercedes-w124-2-5-250-td-1986-combi-topper-142062460.html?sr_ab=1&query=mercedes+1986&local-postcode=&local-distance_value=0&min_prijs=&max_prijs=&order_direction=&order_by=
Dit lijkt mij een flink project, geen omgekatte.
Astrawez zei:Stif zei:Kun jij hem als kadett kenner niet een berichtje sturen?
Nou, als je het niet erg vindt ga ik me daar niet aan wagen. Ik denk dat de eigenaar ook wel een kenner is van hoe je een auto meer waard denkt te maken. Hij heeft vaak te koop gestaan het laatste jaar, en hij is al langer in bezit van deze eigenaar. Alleen de Duitse kenners die er 4500 euro voor willen betalen zien ook heus wel dat het geen echte is, dat vergeet hij even denk ik...
Hij is nu overigens ook al van speurders af gehaald. Misschien heeft hij hier wel mee gelezen.![]()