Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Doen we nog even de foto's erbij voor later:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
the Fox zei:Maar welk voordeel valt er te behalen om een nieuwer model op het kenteken van een ouder model te zetten dat niet eens MRB-vrijstelling heeft?
D. Elzinga zei:wrak weer terugkopen en van een ander kenteken + chassisnummertje voorzien...
Radar zei:zouden mensen hier echt intrappen met het kopen van deze auto?
Dakloos zei:Omgekat of niet, in 2014 betaal je gewoon weer het volle tarief voor zo'n diesel.
Maar hopen dat de Belgische RDW de omkatpraktijken door de vingers ziet dan.General Custom zei:Dakloos zei:Omgekat of niet, in 2014 betaal je gewoon weer het volle tarief voor zo'n diesel.
In Belgie ligt dat veel kans anders...
Die GTD zal inderdaad wel niet omgekat zijn, achterpaneel zal wel sneller verwisseld zijn dan alle andere onderdelen voor PFL.Audi80Coupé zei:De Pasadena is omgekat, te veel modificaties.
De GTD is een originele '86-er met een andere achterplaat, zie ook onder de achterbumper. Daar is net iets te veel geknutseld.
Rob076 zei:Voor de doe-het-zelvers onder ons:Mercedes-Benz G500 uit 2002 met kenteken uit 1982 te ruil voor een horloge of appartement...
Het ding loopt gewoon op benzine, dus kan gebruik maken van de overgangsregeling voor €120,- per jaar.the Fox zei:Rob076 zei:Voor de doe-het-zelvers onder ons:Mercedes-Benz G500 uit 2002 met kenteken uit 1982 te ruil voor een horloge of appartement...
Voor dit soort auto's vind ik het niet erg dat de belastingvrijstelling voor oude auto's is opgerekt tot 40 jaar. Irritant gesjoemel.
Jammer.Dakloos zei:Het ding loopt gewoon op benzine, dus kan gebruik maken van de overgangsregeling voor €120,- per jaar.the Fox zei:Rob076 zei:Voor de doe-het-zelvers onder ons:Mercedes-Benz G500 uit 2002 met kenteken uit 1982 te ruil voor een horloge of appartement...
Voor dit soort auto's vind ik het niet erg dat de belastingvrijstelling voor oude auto's is opgerekt tot 40 jaar. Irritant gesjoemel.
Bedankt! Ik kon er even niet opkomen929V6 zei:@LA5B,
Alarm- of waarschuwingsknipperlichten.
Moderator
LA5B zei:Bedankt! Ik kon er even niet opkomen929V6 zei:@LA5B,
Alarm- of waarschuwingsknipperlichten.![]()
![]()