Total Loss
Kilometervreter
153 k in 19 jaar...das wel bijzonder weinig!
De mijne nu 134k in 29 jaar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
153 k in 19 jaar...das wel bijzonder weinig!
Jemig...komen jullie wel buiten de provincie dan of gaan jullie wel eens op vakantie?
Moest net wel lachen...had MR van school en de schooldirecteur kwam opeens in dikke Etron aanzetten ipv zijn oudere 2008. Zit net te kijken wat die E-trons kosten...man wat een afschrijvingskanonnen...daar koop ik geen V60 voor...
Ben je nooit bang om zoveel over je auto online te plaatsen Joost? Lees net ook weer een artikel dat er in Doetichem bij een BMW dealer ook weer een hele rij bmws van zijn velgen is ontdaan.
Zou er toch wat huiverig voor zijn.
Straat verderop staat een 540i, ook goed in de opties, dan pakken ze die wel gok ik / hoop ik![]()
zou eerder bang zijn voor brandstofdiefstal met de huidige prijzen; tankje breek je zo open, volle tank van de BMW is gewoon 150+ euro waard
![]()
BMW 8-serie Gran Coupé Benzine uit 2019 | AutoTrack
Kies voor deze BMW uit 2019 met 146.498 km. voor € 49.950. Gratis de autohistorie van deze BMW 8-serie Gran Coupé inzien? Check AutoTrack!www.autotrack.nl
@Richard Zou hier een trekhaak onder kunnen?![]()
Helaas!
Laats nog gecheckt voor deze: Oranje Gran Coupé
T-Roc cabrio zie je op de Canarische Eilanden zéér veel als huurauto!
Klasse 'Beetle Cabrio'. Dus als een T-roc een veelvoorkomende cabrio is op de Canarische Eilanden, dan zou het mij niks verbazen als het zoiets wordt.Heerlijk gerwin, met cabrio moet ik dan denken aan een roadster zoals een Z4? Of een T-roc cabrio? Of fiat 500 cabrio?
Moderator
Dat gevoel heb ik niet. Mijn ouders hebben een MX-5 NC en kan ze redelijk vergelijken. Als je wat langer bent zit je in de Z4 wel wat beter uit de wind.Ik reed ooit mee in de open Z4 van mijn voorganger die destijds een nieuwe eindereeks E85 gekocht had omdat hij een softtop wou en geen metalen klapdak.
Naar mijn ervaring van die rit is de voorruit van zo'n E85 zo ver naar achter doorgetrokken dat je bij open rijden veel minder cabriogevoel hebt dan in een MX-5.
Dit is ook zo'n hebbeding:
Z3 - Pistaziengrün - widebody
Hebben hem bijna een jaar en garantie verloopt bijna dus middelgrote beurt (bougies, remolie, enz) en eindegarantie-check..schrok wel weer van de factuur...autorijden wordt echt duur...
Dat gevoel heb ik niet. Mijn ouders hebben een MX-5 NC en kan ze redelijk vergelijken. Als je wat langer bent zit je in de Z4 wel wat beter uit de wind.
Z3 kan ik met mijn 1,93 m niet goed in zitten. Met de kap dicht zit ik ook tegen een stang in de kap aan met mijn hoofd.
Hebben hem bijna een jaar en garantie verloopt bijna dus middelgrote beurt (bougies, remolie, enz) en eindegarantie-check..schrok wel weer van de factuur...autorijden wordt echt duur...
Heeft een Seven een dak???Dat laatste is herkenbaar met de 7 die ik had, dak erop was nooit een optie.
Het voordeel van zelf een beetje handig zijn. De Citigo en Z4 onderhoud ik gewoon zelf. Niet moeilijk en zeker in geval van de BMW blijft het dan nog een beetje betaalbaar. En nog leuk om te doen ook. Olie, filters en remmerij is allemaal niet ingewikkeld.Het voordeel van elektrisch rijden.
Eerste beurt 1 jaar - 30.000 km kostte begin dit jaar amper 241,44 EUR.
Het voordeel van elektrisch rijden.
Eerste beurt 1 jaar - 30.000 km kostte begin dit jaar amper 241,44 EUR.
Het voordeel van zelf een beetje handig zijn. De Citigo en Z4 onderhoud ik gewoon zelf. Niet moeilijk en zeker in geval van de BMW blijft het dan nog een beetje betaalbaar. En nog leuk om te doen ook. Olie, filters en remmerij is allemaal niet ingewikkeld.
Ik geloof ook niet zo dat een EV zoveel goedkoper is over wat langere termijn qua onderhoud. Die dingen zijn zo zwaar en hebben zoveel power dat alles flink te leiden heeft. En laat staan als er eens een elektromotor of cel van je batterijenpakket kapot gaat.Je mist de olie + filter en bougies eens in de zoveel tijd. En ja een EV is onder aan de streep gewoon iets goedkoper met regulier onderhoud, feit. Maar zoals soms gesuggereerd word dat een EV nagenoeg niets kost is toch wel een fabeltje, zeker naarmate ze ouder gaan worden en ze op sommige vlakken misschien wel meer onderhoud nodig hebben dan een brandstofauto.
Ja een los stoffen dakje kon erop. Is nieuw in doos mee verkocht.Heeft een Seven een dak???![]()
Zou jij garantie op iets geven als iedereen op deze aardkloot er aan mag klooien, prutsen etc en, in geval van motorvoertuigen en machines, of het dagelijkse controles en onderhoud (vloeistoffen) wel zijn uitgevoerd? Ik niet...Daarnaast verzinnen de autofabikanten wel weer nieuwe fratsen om wel hun inkomsten qua onderhoud te behouden. Kia geeft bv wel jaren garantie maar verplicht je dan wel om periodiek met je auto om onderhoud te komen terwijl ze dat nauwelijks nodig hebben. En dan gaan ze vast wel dingen vinden..![]()
Daarnaast verzinnen de autofabikanten wel weer nieuwe fratsen om wel hun inkomsten qua onderhoud te behouden. Kia geeft bv wel jaren garantie maar verplicht je dan wel om periodiek met je auto om onderhoud te komen terwijl ze dat nauwelijks nodig hebben. En dan gaan ze vast wel dingen vinden..![]()
Daarnaast verzinnen de autofabikanten wel weer nieuwe fratsen om wel hun inkomsten qua onderhoud te behouden. Kia geeft bv wel jaren garantie maar verplicht je dan wel om periodiek met je auto om onderhoud te komen terwijl ze dat nauwelijks nodig hebben. En dan gaan ze vast wel dingen vinden..![]()
Kan me voorstellen dat de 5 een fijne auto is. Achterin ook wat te doen?[
Dat is dan toch alweer vlot dat jullie de Twingo gaan inruilen. Komen straks genoeg gebruikten op de markt. Alle bedrijven rijden er hier in de regio in.
Ik vond Renault's nooit heel fijn rijden. Hele vage besturing en weinig sportief. Maar jah..die zij niet meer te vergelijken met de huidige versies
Twingo hebben we nu 3 jaar en bijna 30.000 km. mee gereden