renate
Net ingestapt
Vandaag hebben wij weer een paar dingetjes kunnen doen.
Ik heb het linkerdeel van de carter/onderblok nu schoon:
20160110_153327_resize by renater6, on Flickr
En mijn lief is tot cilinder en zuiger 3 van de 4 gekomen met reinigen:
20160110_153346_resize by renater6, on Flickr
20160110_153353_resize by renater6, on Flickr
Het lijkt allemaal niet veel, maar het is een zeer tijdrovend werk.
Op de laatste foto kun je zien dat iemand de boel al eens uit elkaar gehaald heeft met wat minder beleid.
Een deel van een koelrib afgebroken.
Volgend weekend hoop ik het andere deel van het blok schoon te hebben, dan kan ik de toleranties gaan opmeten en alweer met de opbouw beginnen.
Alles loopt gelukkig volgens schema, eind februari wil ik de motor weer in de bus hebben.
Dan hebben we maart om de boel te testen en kunnen wij het vertrouwen opbouwen voor de eerste vakantie in april.
Greetzz Renate, die nog maar 14 km met d'r nieuwe autootje heeft gereden.
Ik heb het linkerdeel van de carter/onderblok nu schoon:
20160110_153327_resize by renater6, on FlickrEn mijn lief is tot cilinder en zuiger 3 van de 4 gekomen met reinigen:
20160110_153346_resize by renater6, on Flickr
20160110_153353_resize by renater6, on FlickrHet lijkt allemaal niet veel, maar het is een zeer tijdrovend werk.
Op de laatste foto kun je zien dat iemand de boel al eens uit elkaar gehaald heeft met wat minder beleid.
Een deel van een koelrib afgebroken.
Volgend weekend hoop ik het andere deel van het blok schoon te hebben, dan kan ik de toleranties gaan opmeten en alweer met de opbouw beginnen.
Alles loopt gelukkig volgens schema, eind februari wil ik de motor weer in de bus hebben.
Dan hebben we maart om de boel te testen en kunnen wij het vertrouwen opbouwen voor de eerste vakantie in april.
Greetzz Renate, die nog maar 14 km met d'r nieuwe autootje heeft gereden.