Renate en haar wagentjes.

Palamos, daar zit ik in augustus een paar km vandaan :cool:

Maar gaaf hoor, zo'n tocht met de camper. "Vrijheid blijheid" zeg maar :)

Alvast een mooie reis gewenst!

@R.W.D. : wederom dank en inderdaad, je voelt je heel erg vrij. We hebben, op een doucheruimte na, eigenlijk alles bij ons.
We zijn in grote mate selfsupporting en dat is een geweldig gevoel.

@-MGM- : wij zijn zelf ook erg blij met de ruimte, al vinden wij het inmiddels alweer aan de kleine kant.

Zo snel raak je dus verwend. :rolleyes:

Greetzz Renate.

Update.

Sinds afgelopen vrijdag is deze dame weer voor 2 APK ok:

DSCF1744_resize.jpg

Daar achter staat Calimera al weer helemaal klaar om ons binnenkort weer door Frankrijk en Spanje te loodsen.

De eerste keer was ze afgekeurd op 2 stuurhuishoezen.
Ik had het wel nagekeken maar niet goed genoeg, een leermomentje dus.
En het verschil van de handremwerking was links en rechts te groot.

En, achteraf wel grappig, de achterdeuren konden niet van binnenuit geopend worden.
Dat kwam gewoon door de kindersloten en de keurmeester wist niet of ze er waren en zo ja waar dan. :D

Verder ben ik lekker bezig geweest met Jeanne '66. Het motorblokje heb ik in een bok gezet en heb alle randapparatuur er af gehaald, om grondig gereinigd te worden en waar nodig/mogelijk gestraald en gepoedercoat te worden.

DSCF3003_resize.jpg

DSCF3002_resize.jpg

Een mede loodsbewoner heeft zijn BWM 2002 Tii na 4 jaar weer even buiten gehad voor de eerste testritjes.

DSCF3005_resize.jpg

Kijk die big smile eens :D

DSCF3006_resize.jpg

Verder heb ik ook nog de tijd gevonden om lekker een paar uurtjes met héél wat anders bezig te zijn: Vissen met mijn knul.

DSCF3008_resize.jpg

Het was dit weekend best warm en dat merken we in onze loods ook behoorlijk.
Dus is het regelmatig pauzeren en voldoende water drinken.

Een impressie van een georganiseerde chaos:

DSCF3009_resize.jpg

Mocht iemand zich afvragen wat die oranje papiertje aan die balken doen:
Ik heb verlichtingschakelaars (die aan de kant zaten) maar het midden van de loods gebracht zodat er niet steeds tussen de auto's door hoeft worden gelopen en de kans op schade maken geminimaliseerd is.

Tot zo ver weer.

Greetzz Renate.

renate zei:
Update.
Mocht iemand zich afvragen wat die oranje papiertje aan die balken doen:
Ik heb verlichtingschakelaars (die aan de kant zaten) maar het midden van de loods gebracht zodat er niet steeds tussen de auto's door hoeft worden gelopen en de kans op schade maken geminimaliseerd is.

Ik begrijp nog net niet helemaal waarom die oranje A4'tjes daarvoor aan die balken moeten hangen. Is dat omdat je dan weet waar de schakelaar zit (omdat je automatisch toch naar de zijkant blijft lopen)?

@CeeVijf: dank u. (y)

@Clignoteur: Er zijn een paar mensen die er een auto stallen en er zelden tot nooit komen.

Die wil ik op deze wijze duidelijk maken waar de lichtschakelaars nu zitten.
Om inderdaad te voorkomen dat ze toch tussen auto's door lopen om de oude locatie te zoeken.

Op die papiertjes staat: lichtschakelaar is hier. o_O

Greetzz Renate.

Maar als het donker is omdat het licht niet aan is omdat je de lichtschakelaar niet kunt vinden, dan kun je ook de papiertjes niet lezen! :)

Goed bezig weer Renate, het blijft indrukwekkend hoe vaak je bezig bent met het op de weg houden van de dames. (y)

MWH zei:
Maar als het donker is omdat het licht niet aan is omdat je de lichtschakelaar niet kunt vinden, dan kun je ook de papiertjes niet lezen! :)

Een waar woord. :D Maar als je blind bent moet je ook niet achter het stuur van een auto (alhier gestald) stappen. :T

Maar verder bedankt voor de aanmoediging.

Ik vind het altijd leuk om te zien dat er mensen zijn die mijn topic volgen en het waarderen.

(dit zeg ik ook voor de, al eerder genoemde, stille lezers/lezeressen).

Greetzz Renate.

Je zou een R4-tje vooral nog in Frankrijk verwachten. Nou ja daar zijn ze wel maar niet dik meer gezaaid.
Dit jaar in Kroatië heb ik er tot mijn verrassing een heleboel gezien, van rijdend wrak tot erg mooi.
Dus wie er nog eens eentje zoekt, niet meer naar het zuiden maar naar het oosten.

Groetjes,
Jan

Zo het is weer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb.
Reden? 'k moest even op vakantie :D

Een paar weekjes door Frankrijk getoerd met Calimera, en voor de 5de jaar op rij probleemloos een kleine 3500km weggetikt.

Een paar sfeerplaatjes.

Omdat we vroeg in het seizoen gaan is de kans op een leuk en heel rustig plekje erg groot, zoals hier in Cordes-sur-Ciel.
Vlakbij een heerlijk visplekje:

DSCF3020_resize.jpg

Of hier aan de Loire nabij Sint Paul de Véselin waren wij de enige op de camping.
Ver van de bewoonde wereld, heerlijk:

DSCF3060_resize.jpg

Maar wel vergezeld door de plaatselijke "huisdieren":

DSCF3062_resize.jpg

Als wij meer dan één dag op een plek blijven staan zetten we meestal de tent op, zeker als het zoals dit jaar bloedheet is.
Hieronder een paar mogelijke configuraties.

De tent zo aan de bus gekoppeld. (de binnentent moet er hier nog in maar het was zo warm dat wij de werkzaamheden in etapes deden)

DSCF3047_resize.jpg

Of, zoals hier in Palamós Spanje, waar we graag af en toe uit de zon wilden kunnen zitten, aan de luifel.

DSCF3033_resize.jpg

DSCF3034_resize.jpg

Het was een heerlijk relaxte vakantie, al kon ik het niet laten om toch nog een klusje te doen.

Wij hebben sinds een paar jaar een fietsendrager die gekanteld kan worden. Erg makkelijk omdat als ik iets uit de achterklep moet hebben ik niet elke keer de fietsen eraf hoef te halen.
Daar zat alleen een maar aan: als de ondergrond niet vlak is en de bus staat (voor) op keggen om d'r waterpas te krijgen dan kanteld de drager te ver en ligt al het gewicht op de verlichting.

Een oplossing was dus om de verlichtingunits hoger te plaatsten, zo gezegd zo gedaan.

Hier zit de rechterlamp nog op originele hoogte en de linker is al aangepast:

Foto-0014_resize-1.jpg

Allebei klaar:

Foto-0017_resize-1.jpg

Resultaat, de lampen blijven vrij van de grond.

Foto-0018_resize.jpg

Deze vakantie is mij opgevallen dat op het gebied van klassiekers weer minder te spotten viel.
Maar dat wat ik gezien heb, hoofdzakelijk 2cv's, waren allen in een uitzonderlijke staat.

Omdat ik de meeste auto's tegen kwam terwijl ik zat te sturen heb ik daar geen foto's van, maar ik kom niet helemaal met lege handen thuis.

Een compilatie:

Een prachtige Baur:

DSCF3098_resize.jpg

Krijg nu wat.... een Bugatti:

DSCF3056_resize.jpg

WTF, nog één, nee twee:

DSCF3057_resize.jpg

En deze was werkelijk om door een ringetje te halen, inclusief een geschilderd kenteken:

DSCF3050_resize.jpg

En natuurlijk de maten en gewichten zoals dat ik Frankrijk verplicht is:

DSCF3051_resize.jpg

Later op de avond leek het of er een meeting in het dorp was, zoveel Atypes er ineens te spotten waren. (Mausanne les Alpilles)

DSCF3054_resize.jpg

Goed tot zover weer de update.
Vanaf volgende week hoop ik weer wat "loods" nieuws te hebben.

Greetzz Renate

Ziet er uit als een fijne vakantie Renate; leuke plaatjes weer.
Op de terugweg ook nog even door de Elzas gereden voor een paar doosjes lekkers? ;)

@Wouter82: ieder zo zijn/haar stijl hè. :D

@Voiture: de verhuisplannen zijn nog steeds niet gewijzigd, maar ja de huidige markt zit een beetje vast dus er zit niet echt schot in, helaas.
Geduld is een schone zaak in deze.

@CeeVijf: nee het kwam deze keer niet uit om langs de Elzals te gaan. In september gaan we dat goed maken. (y)
Maar we hebben toch wel wat leuke wijntjes kunnen scoren.

En aan allen: dank voor de reactie/complimenten. En ja deze vakantie komt voor mij in de top 5 van alle vakanties terecht.
Wel moet ik er bij vertellen dat wij de voorjaarsvakantie niet hebben kunnen maken vanwege ziekte (één van onze katten had 2 gebroken tenen en omdat het toch onze kinderen zijn blijf je daar voor thuis) en dus erg toe waren aan deze.
Dat geeft een getekend beeld natuurlijk. Daar komt nog bij dat wij allebei een stress volle periode net voor deze vakantie hebben gehad.

Dus in dat licht is het al snel goed, maar zelfs dat in acht genomen hebben we het (ook qua weer) geweldig gehad.

Greetzz Renate.

Mooie vakantie zo te zien. Leuke plaatjes ook.

Overigens lijkt me die bovenste "Bugatti"een Hotchkiss.
Hotchkiss_logo(2).jpg

Zo mogelijk nog zeldzamer........

@Stoterstangen90: ik denk dat je nog gelijk hebt ook (y)

Eén ding is zeker, het was voor mij de (hot)spot van de vakantie. :D

@Rearwheel Driver: dank je.

Greetzz Renate.

Zo, het is alweer een tijdje geleden.
We zijn lekker bezig geweest tot nu toe, maar had niet veel foto materiaal.

Nu dus maar een updatje met wat plaatjes.
Ik had het rechter achterspatbord van de Simca een halfjaartje geleden roestvrij gemaakt en weer netjes gespoten.

DSCF4425_resize.jpg

Maar het was achteraf toch te koud en te vochtig om dit goed te krijgen, en de roest kwam er alweer snel doorheen.
Een leermomentje dus.

Maarja, uithuilen en opnieuw beginnen. Nu kon ik niet meer volstaan met de roest weghalen, plamuren en spuiten.
Ik wil er nu gewoon vanaf zijn voor een langere periode.

Groot aanpakken dus:

DSCF3126_resize.jpg

En omdat ik toch bezig was, gelijk de voetenbak mee genomen:

DSCF3125_resize-1.jpg

DSCF3124_resize.jpg

Goed het spatbord heeft al een nieuw stukje, hier met de eerste aanhechtinkjes:

DSCF3136_resize.jpg

Stukjes gemaakt voor de voetenbak:

DSCF3123_resize.jpg

En erin lassen:

DSCF3128_resize-1.jpg

DSCF3134_resize.jpg

In de roestwerende grond:

DSCF3135_resize-1.jpg

Nadenkit erop:

DSCF3138_resize.jpg

Zo staat het er nu bij, de rest volgt t.z.t.

Verder ben ik ook lekker bezig met het schoonmaken van het motortje van Jeanne ’66.

Hier een plaatje van de distributieketting, het ziet er allemaal geweldig uit, en ik denk dat ik het blokje ook niet verder uitelkaar haal.

Foto-0034_resize.jpg

Omdat ik een rotte plek op de bodem van Jeanne ’66 heb en ik er met de koets er op er niet lekker bij kan heb ik besloten om toch maar een “body off” te doen.

Hier heb ik (nog) geen foto’s van.

Verder nog wat random plaatjes:

Een mede loodsbewoner heeft zijn 02 even lekker buiten gezet, mooi ding geworden.

Foto-0031_resize-1.jpg

Foto-0032_resize-1.jpg

Ik had al een compressor ( 1.5kw 24 liter) die voldoet voor het kleine werk, maar ik wil meer spullen kunnen stralen (corund of glas).
Dat gaat niet lukken met deze, dus . . . .

Foto-0037_resize.jpg

100 litertank en 3pk, dáár gaat ’t wel mee.

Foto-0038_resize.jpg

En omdat ik die dag toch met geld aan het smijten was gelijk Brezan even leeggekocht. :D

DSCF3139_resize.jpg

Voor alle auto’s ontstekingsdelen en filters gekocht, goed voor 20.000km per auto. Kunnen we ff vooruit.
Ik merkte dat sommige delen steeds lastiger te verkrijgen zijn, ik kon nu al niet alles krijgen, dus nu maar een voorraadje aangelegd.

Zo, ik ben weer een beetje bij.

Greetzz Renate.

Leuk bezig, Renate! En omdat ik alles wil weten: wat doe je met die Mascotte vloeitjes filters in je auto's? Zijn dat je benzinefilters? Is dat beter dan "echte"?

[size=x-small]Edit: vloeitjes blijken filters[/size]

U bewijst Frans en oud auto-minnend een grote dienst door al dit moois op de weg te houden! Ik heb zelf een oudje op het oog en dan werkt een topic als dit erg motiverend!

@B-J: ik ken dat gevoel.

Soms als ik moeite heb om mijzelf te motiveren (gebeurd dat dan? jazeker.), ga ik ook op diverse fora kijken hoe anderen bezig zijn, en dan krijg ik vanzelf weer zin. :D

Greetzz Renate.

Ik weet eigenlijk niet of ik wel zo blij ben met mijn 100 liter compressor...

Ja het werkt super als je met pneumatisch gereedschap bezig bent, of met het slijptolletje op lucht, of met stralen.
Maar meestal is het om wat bandjes op te pompen en dan staat dat ding toch wel een tijdje te ratelen voordat hij vol is.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik 2 lucht-aansluitingen in m'n schuurtje heb zitten, 2 in mijn garage en dan nog eentje bij de garagedeur met zo'n automatische haspel om onder de carport te kunnen werken. Da's bijna onmogelijk om dat luchtdicht te houden met 8 bar dus als ik een dagje de compressor niet hebt gebruikt is hij leeg.
(en ik ben te lui om elke keer weer de luchtslang bij de ketel los te maken)

Dus eigenlijk... zou ik 2 compressors (compressoren) moeten hebben :rolleyes:

Overigens vol bewondering hoe je een flink stuk uit dat spatbord weet te slijpen en er een nieuw stuk in weet te lassen zonder dat het flink krom trekt.

Groetjes,
Jan

Mijn 100liter compressor is sneller vol dan die van 24 liter.

Maar je hebt wel gelijk dat zo'n kleintje soms net zo handig is. Daarom houd ik 'm er gewoon bij.
Die kan ik tenminste in mijn eentje tillen om in de auto te zetten als ik ergens anders een keer lucht nodig heb.

Greetzz Renate.

Mooi om te volgen dit topic!

Maar je zegt dat sommige spullen moeilijk te krijgen zijn. Is daar dan geen universeel alternatief voor te verzinnen? Het zou toch echt jammer zijn als het straks écht op is :(

@general Custom: op dit moment is/zijn er wel alternatieven, maar de spoeling wordt merkbaar dunner.

Het is best mogelijk dat het nog lang verkrijgbaar is, maar er komt gegarandeerd een moment dat het "op" is.

Plaatwerk en aanverwante zaken die ik eventueel zelf kan maken, maak ik mij niet zo veel zorgen over.
Maar ik zie mijzelf nog geen puntjes of iets dergelijks fabriceren.

Dus vandaar mijn "hamster"actie.

Greetzz Renate.

Ik ken het helemaal terug!

Als ik naar de dealer ga voor de Volvo 340, is ook altijd alles op (op wat pakkingen na dan). Universeel moet ik ook al vaak naar Renault om gaan nummeren, en lang wachten tot de spullen uit Frankrijk naar hier zijn gebracht... Die auto's stammen uit de jaren 80 en begin 90, dus voor jou zal het wel nóg lastiger zijn af en toe :eek:

Dank en ik doe het graag.

Als het goed is ga ik volgend weekend flink vreemd:

Een schuifdak repareren van een MB 500 sec, onder het motto: ik ga geen uitdaging uit de weg. :D

Greetzz Renate.

Weer wat klusplaatjes.

Omdat ik dus sinds kort kan beschikken over dit apparaat:

DSCF3142_resize-1.jpg

Is stralen een stuk leukere klus geworden.
Ik kan nu zonder tussenpauze doorstralen zonder dat de compressor adem te kort komt.

Dus ik heb weer wat dingetjes gestraald en gepoedercoat.

De bumpersteunen van Jeanne '66.

Onder is de "vuile", de bovenste is gestraald (corund)

Foto-0044_resize.jpg

Foto-0043_resize.jpg

En nu gepoedercoat:

DSCF3144_resize.jpg

Een onderdeel van de motor, hier zit de poulie om de V-snaar te spannen en het houdt de dynamo op zijn plek.

Voor:
DSCF3146_resize.jpg

En gestraald:
DSCF3148_resize.jpg

Van de coating heb ik nog geen plaatje.

Ook heb ik nog een klusje aangenomen van een mede loodsbewoner.

Het kleppendeksel van zijn BMW 2002 Tii uit 1974:

Zo was ie:

DSCF3145_resize.jpg

Ik ben helaas vergeten om deze te fotograferen nadat hij een glasparel behandeling heeft gehad :(

Hier is ie gepoedercoat en de strepen en het logo zijn afgeplakt.

DSCF3152_resize-1.jpg

Hier het afplak werk er weer af:

DSCF3153_resize.jpg

Ziet er niet verkeerd uit dacht ik.
Nu nog het blanke deel in de blankelak poeder, die plaatjes komen volgende week.

Verder is de simca bij het achterspatbord weer dicht:

DSCF3140_resize-1.jpg

En staat nu een de primer.

Om deze hobby leuk te kunnen houden is het heel belangrijk dat je partner het óf niet erg vindt, óf zelf meedoet.
Ik ben in de gelukkige omstandigheid van het laatste.

Hier lekker bezig om de typische franse elektrische storingen te verhelpen danwel te voorkomen.

DSCF3150_resize.jpg

Tot zover weer mijn update.

Greetzz Renate.

Dit weekend weer lekker bezig geweest.

Zo heb ik een elektrisch bedienbaar schuifdak gerepareerd van een MB 500sec uit 1983, was leerzaam.
Nee geen foto's, uit privacy overwegingen.

Een lucht ontvochtiger op de nieuwe compressor gezet.

DSCF3156_resize.jpg

Het kleppendeksel van de BMW 2002Tii afgemaakt:

Foto-0053_resize.jpg

En natuurlijk even een kleine reclame achter gelaten :D

Foto-0052_resize.jpg

Foto's met m'n mobiel want de batterijen waren op van mijn gewone camera, maar is voor nu duidelijk genoeg denk ik. ;)

En deze had ik ook nog beloofd:

DSCF3155_resize.jpg

het eindresultaat van deze:

DSCF3146_resize.jpg

Tussen de bedrijven door ook nog een sleutel op een afsluitbare benzinedop gemaakt, ook leuk werk.
Die is van een BMW uit 1974 en liggen niet voor het oprapen, bovendien is het de originele die bij de auto hoort.
Dat maakt de dop wel speciaal dan.

Mijn egaa is ondertussen door gegaan met het bekleden van de binnenruimte van de Simca met antidreun materiaal.
En het afwerken van het gelaste achterspatbord. Foto's volgen hier nog van.

Al met al weer een vruchtbaar weekendje.

Greetzz Renate.

Je hebt hier geloof ik nooit dit leuke plaatje geplaatst. Vind je het erg als ik het dan even doe?

ja9g91.jpg

nee hoor, als de boel weer helemaal toonbaar is zal ik eens een nieuwe "lineup" maken.

Greetzz Renate

Een updatje tussendoor.

Ik heb gisteren een diagnosestation opgehaald, 't is wel een oudje.

Het apparaat is, denk ik uit 1969, omdat de meegeleverde documentatie niet recenter is.

07082012030_resize.jpg

Het is niet alleen een leuk ding voor in mijn loods, maar ik wil 'm ook gaan gebruiken waar ie voor gemaakt is.

Er zit ook nog wat documentatie bij (hand getyped).
Dit weekend eens kijken wat er nog werkt en als dat zo is, ik er mee kan doen.

M'n loodsje begint al aardig op een museum te lijken.

IK ga proberen plaatjes te maken die lijken alsof ze in 1965 gemaakt zijn. :D

Wordt vervolgd,

Greetzz Renate.

Wauw, dat vind ik echt een gaaf apparaat!!

Kan niet wachten om te zien hoe daar een auto aan staat gekoppeld, met een monteur (m/v) in een overall van bijpassende jaargang erbij. Zouden er in de jaren zestig al 'monteuses' zijn geweest (ik weet niet eens of er veel zijn in 2012, ben er nog nooit een tegengekomen)?

@Clignoteur: Dat waren ook mijn eerste woorden toen ik dat ding zag :D

In de 2de wereldoorlog had je ook al vrouwelijke monteurs.
De mannen zaten tenslotte aan het front, maar de wapens, tanks en andere voertuigen die ingezet moesten worden, werden dus door de dames in elkaar gezet.

@-MGM-: ik heb zoveel als mogelijk (moeilijk te bereiken) weggehaald en de rest in de roestomvormer gezet.

Het zag/ziet er nog behoorlijk uit, duimen dus dat het een tijdje houdt.

Maar ik ga er van uit dat dit een jaartje of 3 stand houdt.
Na die tijd zal de auto verder uitelkaar moeten.

Zo hou je lekker je hobby aan de gang hè? :D

Greetzz Renate.

renate zei:
In de 2de wereldoorlog had je ook al vrouwelijke monteurs.
De mannen zaten tenslotte aan het front, maar de wapens, tanks en andere voertuigen die ingezet moesten worden, werden dus door de dames in elkaar gezet.

Ik bedoel met monteurs natuurlijk niet mensen die dingen monteren (assembleren), maar mensen die onderhouden en repareren, mensen in de werkplaats (in plaats van in de fabriek).

Weet niet hoeveel vrouwelijke er daarvan zijn. Zelfs vrouwelijke fietsenmakers zijn tamelijk zeldzaam.

En dat geeft dus aan hoe bijzonder je bent!

@Clignoteur: [buig] Dank je, maar je moet het het ook niet over romantiseren.

Er leven vele vooroordelen (vrouwen zouden geen technisch inzicht kunnen hebben, vrouwen zouden geen ruimtelijk inzicht hebben en zo doende niet kunnen parkeren), tja.

Ik noem het: "in hokjes denken".

De nieuwe trend, die ik aanhang, is: "out of the box thinking".

Mijn motto is: wees jezelf en doe wat je leuk vindt/goed in bent, en maak van daar waar je niet goed in bent, het beste.

Ik weet het, een behoorlijk kromme zin, maar ik hoop dat ie wel duidelijk is.

Greetzz Renate, die alweer een poging deed om de filosofe uit te hangen. :D

Natuurlijk moet je doen wat je leuk vindt en goed kunt. Ben blij dat jij iets 'anders' leuk vindt dan de meeste dames!

Zo daar ben ik weer.

Zoals ik al eens meldde, is mijn egaa ook lekker bezig.

Zo heeft ze een beugeltje (dat bedoeld is om de bak onder de Simca op zijn plaats te houden) maar geheel nieuw gemaakt.

Met enige assistentie van mij ;) is dit het geworden.

Onder de oude boven de nieuwe in aanbouw:

DSCF3166_resize.jpg

En alles aan elkaar gelast met moertjes want die zijn bij montage onbereikbaar voor een sleutel.

Foto-0057_resize.jpg

Foto-0056_resize.jpg

Ja ja, ook het laswerk heeft ze grotendeels zelf gedaan, ik ben trots op d'r. :D

Maar dat is niet alles, ook de binnenkant van de Simca heeft ze keurig netjes afgewerkt met antidreundoek.

DSCF3164_resize.jpg

DSCF3163_resize.jpg

Heb ik dan zelf niets gedaan?

Nou zoals ik al zei, ik heb mijn lief geassisteerd en heb een aantal zaken voor bewerkt om te worden gestraald.
Om dat ik zoveel als mogelijk losse roest en verf er voor het stralen af wil hebben, in het kader van mijn grit een beetje schoon te houden.

Dus lekker aan het borstelen geweest.

DSCF3165_resize.jpg

Rechtsboven zie je het in en uitlaatspruitstuk, dat is inmiddels klaar.
Wel gestraald maar niet gepoedercoat, leek met een beetje overdone.

Ik heb het in roestwerende en hitte bestendige lak gespoten, ziet er meer dan voldoende goed uit.

DSCF3174_resize.jpg

DSCF3173_resize.jpg

Goed dat was ie weer, oh ja ik heb nog een heel oud plaatje gevonden.

8ppf914d-20120813012142.jpg

Ik heb het met een fotobewerkingsprogramma nog een beetje weten op te knappen. :D

DSCF3172old_resize.jpg

Leuk hè? :T

Dit was ie weer, tot de volgende keer.

Greetzz Renate.

Terug
Bovenaan