Bedankt mannen voor de complimenten. @Rens: De eerste indruk van de auto is dat er een knappe wagen staat, maar bij een tweede blik zie je toch wel her en der wat deukjes en krassen. De rechterkant is matig overgespoten als je goed kijkt (veel meer grovere glimmers in de lak). Maar ik vind het prima zo. Kleine kinderen, dagelijkse auto; ik wil niet meer zo krampachtig doen over een auto, geeft iets meer rust in mijn hoofd. Die vlekken zijn natuurlijk een ander verhaal, dus Micha dat aanbod neem ik graag aan! Het lijkt niet erger te worden nu, maar ik heb hem na de poetsbeurt ook nog niet gewassen.
Ik ga ook nog langs bij de dealer om folie voor de B-stijl te bestellen. Daar is ook een middeltje op gespoten en daar kon de folie niet goed tegen.
Verbruik lijkt in de praktijk ook mee te vallen. Ben op en neer geweest naar Arnhem (overal 100...) en de auto wordt gebruikt voor woonwerkverkeer Alkmaar-Schagen, maar met 600 km op de dagteller en de tank nog ongeveer een derde vol, ben ik dik tevreden.