Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
omniradius zei:Ja dit is ook echt mijn angst elke keer als ik op een openbare parkeerplek mijn auto parkeer. Tis gewoon zo f*cking kansloos als mensen niet kunnen parkeren en gewoon zo'n mongolenactie uithalen
Had overigens een beetje een tegenovergesteld iets tijdje terug. Was naar werk gereden met onze Kia Pride "beater". Waarbij een deukje of krasje ons in principe niet heel veel kan schelen.
Afijn de parkeervakken hier bij mijn werk zijn echt wel ruim, en de Pride is absoluut geen brede wagen, dus er is aan beide kanten meer dan genoeg ruimte over. TOCH had een of andere pannenkoek in zijn bestwel gloednieuwe Golf zijn auto echt zonder grappen op 20 centimeter naast die van mij gezet. Terwijl er gewoon plenty ruimte was!
Hieronder even een slechtepaint tekening van hoe er ongeveer geparkeerd was:
[afbeelding]
Ik kon eigenlijk gewoon niet instappen, zonder mijn deur echt te forceren tegen de deur van de Golf eigenaar. Kijk, dan denk ik echt van.... kijk even naast wat voor auto je dit doet. De Pride heeft roestplekjes, deukjes, krasjes.... je kan je voorstellen dat de eigenaar van de Pride zich niet echt druk zal maken om een krasje of deukje meer. De gloednieuwe (witte) Golf daarentegen....was smetteloos.
Het is dat ik een autoliefhebber ben en goed fatsoen heb, maar ik zal eerlijk bekennen dat ik echt, echt zin had om mijn deur gewoon "boink" tegen die Golf te drukken en zo in te stappen.
Zuchtend ben ik maar vanaf de passagierskant ingestapt en over de stoel heen geklommen en zo maar weg gereden.....
Moderator
Pjötr zei:Bah wat zuur Ralph! Ik snap ook niet dat mensen niet even een briefje ofzo doen. Iets met respect voor andermans eigendom.
Heb je toevallig een foto gemaakt van de auto toen je parkeerde? Zo ja dan kan je nog proberen om het te claimen bij het waarborgfonds. Of je hebt een getuige nodig, ik weet niet of je partner ook telt, maar dat is misschien nog iets om uit te zoeken.
Nee heb je , ja kun je krijgen!

AsconaGT zei:dat was voor mij gelijk een reden om niet meer langs te gaan. Ja om een nieuwe blanco houder op te halen.
Zijn het geen meeuwen zijn het weer spreeuwen. Ik parkeer in Alkmaar nooit onder een lantaarnpaal voor kantoor. Nu is het de laatste tijd wel wat rustiger maar op vrijdag was het altijd wel lachen met de kaasmarkt. Alleen de Duitsers parkeren onder een lantaarnpaal. Aan het einde van de dag is de auto wit van de meeuwenstront. Hebben op kantoor altijd een emmertje staan met een spons. Zo zijn we dan ook wel weer.rzasa zei:Heeft iemand goede ervaringen met een bepaald merk/type autohoes?
Iedere avond, rond een uur of half 6, verzamelen zich boven onze buurt alle spreeuwen van Alkmaar om met elkaar een paar rondjes te vliegen. Toegegeven, het is een prachtig schouwspel, maar ze schijten alles onder. De Renault zit iedere dag helemaal onder de spreeuwenpoep. Ik ga dan maar weer met een bakje heet water aan de gang, maar dat ben ik zat. Dus, iemand tips?
Overigens heeft de Laguna een verse APK. Ik maak me wel wat zorgen voor het gebonk bij de voorwielen. Met de wielen helemaal uitgedraaid, vooruit of achteruit, een rustig bochtje draaien geeft dit onheilspellende geluid. Onderweg hoor ik gelukkig niks. Dus ik rij er maar mee door voorlopig.

Barri zei:Leuk projectje! En op de foto's ziet ie er beter uit dan ik uit je omschrijving had verwacht!
Zadelsnuiver zei:Wow dat is echt een hele vroege! Heb je ook fotos van het interieur en de audiobediening? Veel plezier met opknappen![]()
voiture zei:Leuke aanwinst! Sympathiek autootje eigenlijk.
Kristian zei:Gaaf, en nu ik er aan denk, je ziet ze bijna niet meer. Deze is inderdaad levenslustig gebleken!
D. Elzinga zei:Fantastische aanwinst. Die sticker op de achterruit en bijbehorende slogan kan ik mij eigenlijk helemaal niet herinneren...
Nico GTR zei:Gaaf rzasa!
Pjötr zei:Hey wat leuk Ralph!! Gefeliciteerd met de aankoop.. Wat leuk! Ik ken deze auto! Die heeft hier in de buurt gereden, ik heb er zelfs foto's van!!
Mooi even showen op de Forum-meeting, met stip de leukste meest recente aankoop van het forum!