Guest
Je snapt niet dat dit model niet meer populariteit geniet als klassieker, want het is een waanzinnig fraaie verschijning. Veel eleganter dan de zo gehypete Mercedes-Benz W123.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
grensrijder zei:Je snapt niet dat dit model niet meer populariteit geniet als klassieker, want het is een waanzinnig fraaie verschijning. Veel eleganter dan de zo gehypete Mercedes-Benz W123.
Taunusdriver. zei:Wat een onderdelen zeg
![]()
Taunusdriver. zei:Gistermiddag kwamen de eerste kijkers voor de '73er Taunus GXL.
Ze kwamen uit amsterdam, en kwamen met een behoorlijk gare '77er manta aanzetten.
De manta hadden ze 7 jaar, en werd behoorlijk slecht
Ze waren al een poosje aan het rondkijken naar een Taunus, liefst van '73.
De manta was voor hun een leerproject, wat betreft het bijhouden van de carosserie.
Hij zal altijd buitenstaan, maar er wordt niet dagelijks mee gereden, wel wekelijks.
Ik heb ze enkele tips gegeven, en ik heb er het volste vertrouwen in dat de nieuwe eigenaar er net zoveel plezier en liefde insteekt zoals ik dat gedaan heb...
En de allerlaatste foto
![]()
met garage, oprit van 6,5 meter gelegen aan een pleintje met... jawel... genoeg parkeerruimte
aras zei:Taunusdriver. zei:Gistermiddag kwamen de eerste kijkers voor de '73er Taunus GXL.
Ze kwamen uit amsterdam, en kwamen met een behoorlijk gare '77er manta aanzetten.
De manta was voor hun een leerproject, wat betreft het bijhouden van de carosserie.
Hij zal altijd buitenstaan, maar er wordt niet dagelijks mee gereden, wel wekelijks.
Ik heb ze enkele tips gegeven, en ik heb er het volste vertrouwen in dat de nieuwe eigenaar er net zoveel plezier en liefde insteekt zoals ik dat gedaan heb...
En de allerlaatste foto
![]()
Volgens mij stonden ze die Taunus vanavond te showen in Nieuw Vennep bij kennissen? Zou er nog zo'n andere donkergroene Taunus in NL rijden?
Er stond een man of 4 om heen te kijken. Het leek of iemand net een andere auto had en deze kwam laten zien bij familie.
aras zei:Taunusdriver. zei:Gistermiddag kwamen de eerste kijkers voor de '73er Taunus GXL.
En de allerlaatste foto
![]()
Volgens mij stonden ze die Taunus vanavond te showen in Nieuw Vennep bij kennissen? Zou er nog zo'n andere donkergroene Taunus in NL rijden?
Er stond een man of 4 om heen te kijken. Het leek of iemand net een andere auto had en deze kwam laten zien bij familie.
Taunusdriver. zei:Tis weer eens tijd voor een update...
Zoals te lezen, ben ik de laatste tijd niet zo druk met de auto's, dit komt omdat ik met m'n vriendin een woning heb gekocht, in het Ford epicentrum van Nederland: NIEUWLEUSEN
Het is een hoekwoning, met garage, oprit van 6,5 metergelegen aan een pleintje met... jawel... genoeg parkeerruimte
Dus druk met alles uitzoeken, aanschaffen etc etc en begin december krijgen we de sleutel![]()
Taunusdriver. zei:@ Dreveltje:
Altijd goed, de Taunus in ere houden. Als je nog onderdelen zoekt, kheb hierzo vanalles liggen
dat geloof ik graag!
mijn bedoeling is om elke x iets te doen aan de auto.wil van onderaf beginnen,eerst de techniek,en later het optische.
het is niet zo n hele knappe taunus,en is een beetje mishandeld,maar ik hou het zeker in me achterhoofd! (die onderdelen)
en ik heb het idee dat ik hier ook wel een vraag kan stelle als ik ergens mee zit.
ik ben nu vooral informatie aan het verzamelen,en probeer kennis op te doen,en van het voorjaar wil ik de auto helemaal gaan aanpakken.ik zoek alleen nog een ruimte waar ik dat kan gaan doen. misschien weet iemand een schuur ofzo in de buurt van nieuw vennep?
groetjes!