Guest
O ja, en Volvo 340's....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
R107 zei:Mooi kapitaaltje bij elkaar dan, als we uitgaan van ongeveer een miljoen per stuk....![]()
R107 zei:De W118 is een compact model van Mercedes-Benz uit de jaren ‘60 (onder de W114/115), dat vooral om financiële redenen nooit in productie is gegaan. Het had een antwoord moeten zijn op de compacte modellen van Audi (60-80) en BMW (Neue Klasse 1500 etc.). Dat antwoord kwam er dus uiteindelijk pas in de jaren ‘80 met de 190 W201.
![]()
![]()
R107 zei:Ik denk dat het ook een beetje afhangt van de lengte des persoons. Ik ben zelf ong. 1.90 lang, wat betekent dat ik een 3-Serie of C-Klasse eigenlijk te klein vind. Voor mij dus een E of een 5. Maar was ik een mannetje van 1.70 geweest dan had ik een 3 of C ook prima gevonden.
Dionysus zei:Eén van de redenen dat ik Teutonia in het oog hou. Dit ding nooit eerder gezien, nooit eerder van gehoord. En als ik de looks aanschouw, dan hebben we er niets aan gemist.
Dank voor deze post! Obscuriteiten in Teutonia zijn voor mij toch de kers op de taart.
R107 zei:Een S of een 7 zijn natuurlijk fantastisch (hoewel de 7 met de laatste facelift van mijn lijstje is geschrapt), maar ook wel onhandig groot. De gemiddelde Europese parkeerplekken zijn daar helaas niet op berekend, zelfs met een 5 of E valt dat soms al niet mee.
FH126560 zei:Tx. Maar ik koop iets bij een dealer bij mij in de buurt, gewoon waar ik al tientallen jaren klant ben. En gewoon een sedan dus.
funf zei:R107 zei:Een S of een 7 zijn natuurlijk fantastisch (hoewel de 7 met de laatste facelift van mijn lijstje is geschrapt), maar ook wel onhandig groot. De gemiddelde Europese parkeerplekken zijn daar helaas niet op berekend, zelfs met een 5 of E valt dat soms al niet mee.
Dat is een voordeel van wonen in de provincie. Hier kun je een grote auto nog gewoon overal kwijt. Ik heb daar in ieder geval nooit problemen mee.
FH126560 zei:Vergeet niet dat een huidige 3 zeker zo groot is als een vroegere 5 serie.
FH126560 zei:Een collega van mij heeft een Audi A6 Avant 3.0tdi Quattro en een recente Golf GTD. Hij rijdt altijd met die Golf. Heb ik ook al aan gedacht.
Een Golf is gewoon een hele fijne, comfortabele allrounder. Een goed aangeklede GTD met veel opties is een fijne auto., itt wat veel zombies op dit forum doen vermoeden.FH126560 zei:Vergeet niet dat een huidige 3 zeker zo groot is als een vroegere 5 serie. En inderdaad, in de werksituatie kan je niet altijd je parkeerplek of parkeerlocatie kiezen omdat je gewoon ergens moet zijn waar je het niet kent. Een collega van mij heeft een Audi A6 Avant 3.0tdi Quattro en een recente Golf GTD. Hij rijdt altijd met die Golf. Heb ik ook al aan gedacht.
Aras zei:Met een panoramadak, DSG, Dynaudio, 17” en een knap kleurtje leer is het best te doen.
Ik vind de nieuwe Focus overigens wel geslaagd.W212 zei:Ook waar, maar ik vind het verschil bij de Golf wel groot. Andersom zijn er ook veel auto's waar kaal niets aan is en dik uitgevoerd nog steeds niet. Van een Golf kun je echt een smaakvolle, dikke auto maken. Dat gevoel heb ik bij een Focus of Astra niet. Kaal is de uitstraling van alle drie zo ongeveer hetzelfde, in dikke uitvoering vind ik de Golf echt een uitzondering.
R107 zei:Met een Golf valt best te leven, maar dan moet je geen standaard uitvoering hebben met een te klein motortje en deprimerend VAG-grijs-plastic interieur. En dan blijkt dat er voor hetzelfde geld ook wel wat leukers te koop is.
Phaeton W12 zei:De eerste Boxsters zijn inmiddels ook geliefde, waardevaste objecten:
https://www.autoleitner.nl/nl/index/aanbod/1562364021-1999-14-boxster-2-5-kopen
TYN zei:Zo'n Golf 7 is inmiddels wel flink op leeftijd, of je dat anno 2019 nog nieuw moet gaan bestellen? Mwoah.
TYN zei:Kom maar door hoor.
Daarnaast belooft de 8 technologisch gezien best een grote stap voorwaarts te worden, met nieuwe motoren, 12v en 48v mild-hybrid systemen en flinke stappen qua autonoom rijden.
KadettRT zei:...
Enige wat in mijn optiek lekker kan zijn is een correct werkende adaptieve cruise control maar verder al die poespas niet op een auto.