Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Phaeton W12 zei:Ik zou gaan voor carbon lijsten i.c.m. lichtgroene bekleding.
Caspian zei:Dank voor de leuke reacties op de 7! Ik zal hem gebruiken voor de hobby, ik heb geen dagelijkse auto nodig op het moment. Ik zal uiteraard wat foto's delen zodra ik fatsoenlijke heb.
Caspian zei:Een automaat inderdaad. Met multicontourstoelen. Verder is hij aardig goed uitgerust met onder andere hemelbekleding in antraciet, een glazen schuif-/kanteldak, niveauregeling, Dynamic Stability Control, EDC, het chromeline interieur, vloermatten in velours, de zonweringen waar funf het ook over heeft en hifi professional. Om het af te maken heeft hij voor de koude dagen stoelverwarming voor en achter en een verwarmbaar stuurwiel.
funf zei:Caspian zei:Een automaat inderdaad. Met multicontourstoelen. Verder is hij aardig goed uitgerust met onder andere hemelbekleding in antraciet, een glazen schuif-/kanteldak, niveauregeling, Dynamic Stability Control, EDC, het chromeline interieur, vloermatten in velours, de zonweringen waar funf het ook over heeft en hifi professional. Om het af te maken heeft hij voor de koude dagen stoelverwarming voor en achter en een verwarmbaar stuurwiel.
Heel compleet, zeker voor een 728i. Gaaf hoor!
FH126560 zei:Een 728i rijdt verbazingwekkend soepel. Hoeveel km staat er op?
smarter zei:funf zei:Caspian zei:Een automaat inderdaad. Met multicontourstoelen. Verder is hij aardig goed uitgerust met onder andere hemelbekleding in antraciet, een glazen schuif-/kanteldak, niveauregeling, Dynamic Stability Control, EDC, het chromeline interieur, vloermatten in velours, de zonweringen waar funf het ook over heeft en hifi professional. Om het af te maken heeft hij voor de koude dagen stoelverwarming voor en achter en een verwarmbaar stuurwiel.
Heel compleet, zeker voor een 728i. Gaaf hoor!
Inderdaad een prachtige 728i! Geweldige aankoop, Caspian.![]()
W212 zei:
R107 zei:Phaeton W12 zei:De eerste Boxsters zijn inmiddels ook geliefde, waardevaste objecten:
https://www.autoleitner.nl/nl/index/aanbod/1562364021-1999-14-boxster-2-5-kopen
Kun je dat concluderen na dit ene voorbeeld? Ik acht de kans heel groot dat je bij dit exemplaar al minimaal 6K kunt afschrijven zodra je de showroom bent uitgereden.
Twix zei:Sjonge, een E38. Prachtige wagen. Nog steeds. Ik was net geen 19 toen ik voor het eerst in een 750i reed, van de baas. Zal ik nooit vergeten. Ik had toen ook nog nooit automaat gereden. Ik denk dat mijn voorliefde voor BMW daar vandaan komt.
Ik was toen verbaasd over de grootte van de benzinetank. Het grappige is dat ik daar pas weer aan moest denken. Ik mijn Fordje kon ik laatst 34 gallon laten lopen.
Gefeliciteerd Caspian!
TYN zei:Groen op groen, én donkere hemelbekleding, én eentje van na de facelift. Klinkt als een absoluut geweldige uitvoering.![]()
W212 zei:Ik zag bij Van Hest ook een mooie staan. Een 728iL LCI. Donkerblauw en beige interieur, redelijk geijkt natuurlijk, maar wel mooi. Wel wat meer kilometers, maar 2 telefoons aan boord en een fax aansluiting.![]()
Phaeton W12 zei:R107 zei:Phaeton W12 zei:De eerste Boxsters zijn inmiddels ook geliefde, waardevaste objecten:
https://www.autoleitner.nl/nl/index/aanbod/1562364021-1999-14-boxster-2-5-kopen
Kun je dat concluderen na dit ene voorbeeld? Ik acht de kans heel groot dat je bij dit exemplaar al minimaal 6K kunt afschrijven zodra je de showroom bent uitgereden.
Afschrijving na de showroom te zijn uitgereden heb je overal. Ik kan inderdaad concluderen dat de eerste Boxsters inmiddels geliefde, waardevaste objecten zijn. Leitner is een bekende aanbieder van exceptionele auto's. Als hij het ervoor vraagt, steek ik mijn hand ervoor in het vuur dat de prijs gewoon klopt (gelet op kwaliteit van auto). Zijn Boxster heeft de voor mij beslist mooiste kleur, arctisch zilver. Een A1 beleggingsobject, met beslist waardepotentie (de 968 is al veel duurder, en die heeft een 4 cylinder).
R107 zei:De 968 werd als voorbeeld aangehaald ter vergelijk met de waardeontwikkeling van de 986. Echter, de 968 heeft geen opvolgers maar is uit het programma geschrapt. De 986 is opgevolgd door de 987, die z’n voorganger eigenlijk in alles overtreft.
Bofkont 350 zei:Deze is helaas boven mijn budget, maar oh oh wat heerlijk, sowieso wat daar aan auto's staat geweldig!
https://www.koenexclusief.nl/product/porsche-boxster-s-2006-26-311-km/
Phaeton W12 zei:Bofkont 350 zei:Deze is helaas boven mijn budget, maar oh oh wat heerlijk, sowieso wat daar aan auto's staat geweldig!
https://www.koenexclusief.nl/product/porsche-boxster-s-2006-26-311-km/
Een mooie auto. 35K is wel een beste prijs voor een auto van 13 jaar oud, maar kennelijk de marktprijs.
https://link.marktplaats.nl/m1427905996 . Hoewel deze groene Boxster natuurlijk ook de prijs waard is, een uniek exemplaar dat volgens mij ook heeft gefigureerd in een autotijdschrift.