michel1975
Asfaltkampioen
Dan moet je toch even goed lezen. De verklaring van meneer was dat hij epilepsie had. Ik weet niet of je de beelden van Geenstijl hebt gezien maar iemand die met epilepsie een paar honderd meter rechtdoor rijdt tussen een file door. Mwoah. Als dit is wat jij wilt geloven dan geloof je zeker ook nog in Sinterklaas? Het enige dat ik lees uit de berichtgeving is dat er na de eerdere 2 ongelukken nagenoeg geen onderzoek is gedaan naar de oorzaken van de aanrijdingen en dat het gemakzuchtig is afgedaan. Ik houd het vooralsnog voorlopig op moord. Maar kijk vooral weg.D Elzinga zei:FH163500 zei:Naar mijn mening afgaande op feiten en verklaringen dus geen ongeluk maar opzet. De veroorzaker heeft gewoon 2 willekeurige mensen vermoord die nietsvermoedend op de A2 reden. Dat hadden dus ook jij of ik kunnen zijn.
Om nog even op dit ongeval terug te komen; deze meneer had dus inderdaad toch last van epilepsie en daardoor al vaker ongevallen veroorzaakt, maar de politie vergat meermaals om het juiste traject te doorlopen.![]()
https://nos.nl/artikel/2309211-veroorzaker-dodelijk-ongeval-a2-vaker-in-de-fout-politie-nalatig.html