A
Anoniem
Guest
Het ziet er inderdaad niet uit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het enige iconische is misschien de Mocro-associatie.Phaeton V8 zei:Tijdloos icoon, die E36 cabrio![]()
FH218374 zei:Ik denk met weemoed terug aan de tijd dat BMW Amsterdam nog Asmoco heette gevestigd bij de Berlagebrug. In de showroom plaats voor 6 auto's en dat was t. Maar dan wel een E12 528i of een E9 3.0CSi of een 2002.
FH218374 zei:Ik ben voor mijn collega even bij BMW Van Poelgeest wezen kijken naar een specifieke auto en ook even rondgelopen uiteraard. Ik weet niet helemaal wat t is, maar ik heb sowieso niet zoveel met nieuwe auto's. Ook de diversiteit aan modellen straalt uit: u vraagt wij draaien. Nagenoeg principeloos. Veel auto's hebben bovendien een hoog infantiel-gehalte; minstens de helft van de auto's daar zitten onder de M-etjes van de M pakketten (op een 3 cilinder 318 of een 520d ofzo) en optielijsten van twee A4-tjes lang met dingen erop waarvan ik -als autokenner- denk wat moet je er allemaal mee. Ik denk met weemoed terug aan de tijd dat BMW Amsterdam nog Asmoco heette gevestigd bij de Berlagebrug. In de showroom plaats voor 6 auto's en dat was t. Maar dan wel een E12 528i of een E9 3.0CSi of een 2002.
BENZine zei:FH218374 zei:Ik denk met weemoed terug aan de tijd dat BMW Amsterdam nog Asmoco heette gevestigd bij de Berlagebrug. In de showroom plaats voor 6 auto's en dat was t. Maar dan wel een E12 528i of een E9 3.0CSi of een 2002.
Maar stel dat een E12 of een E9 nu nog nieuw verkrijgbaar waren, zou je die dan verkiezen boven een G30 of een G11?
FH218374 zei:Was t maar waar dat dat zou kunnen. De enige leuke auto's waren een M135iA en twee M2's. Die hele hal staat vol met nagenoeg nieuwe auto's die allemaal weer op een nieuwe baas wachten. Gewoon commodity-handel. Een BMW verkoper met een te strak pak aan met bruine puntschoenen die tegen een Duitse klant Nederlands spreekt terwijl hij dus Duitse auto's verkoopt, tja...ik heb daar zo mijn eigen gedachtes bij.
ENTE zei:
Phaeton V8 zei:Daar is de Phaeton 4.2 weer! Maandje geleden verkocht bij Leitner, nu weer terug op het honk.
Er staan momenteel wat Phaeton youngtimers uit 2002-2003 te koop voor 15-18K, dan is deze facelift uit 2009 met een prijs van 23,5K beslist een goede aanbieding.
Hij vreet ze bijna. Voordeel: Voor €185 en een half uurtje sleutelen rijdt hij weer als een zonnetje.michel1975 zei:Hoe anders had het kunnen zijn. Voor ik de RaRo kocht keek ik voor een e30 voor naast de SEC. Proefrit was gemaakt en mijn zoon en ik waren er uit. Alleen mijn vrouw vond hem niet lekker zitten. Nu een paar jaar verder en spijt. Dan had de SEC er nog geweest alsmede een onberispelijke e30 cabrio. Nu staat Helmut in de garage en dient er een PHEV voor dagelijks verkeer. Smetje op Helmut vandaag. Na 3 weken weer even uit de garage gehaald. Geen vuiltje aan de lucht tot ik getankt had. Helmut stottert weer. Zal toch niet zo zijn dat de verdelerkap voor de derde keer vervangen moet worden? Het is wel een beetje een w140 kwaal maar ieder jaar is wel een beetje veel van het goede. morgen maar weer even kijken
Top ik ga hem meteen bestellen. Vorige keer laten doen. Was ik bijna €700,- kwijt. Thx.Aras zei:Hij vreet ze bijna. Voordeel: Voor €185 en een half uurtje sleutelen rijdt hij weer als een zonnetje.michel1975 zei:Hoe anders had het kunnen zijn. Voor ik de RaRo kocht keek ik voor een e30 voor naast de SEC. Proefrit was gemaakt en mijn zoon en ik waren er uit. Alleen mijn vrouw vond hem niet lekker zitten. Nu een paar jaar verder en spijt. Dan had de SEC er nog geweest alsmede een onberispelijke e30 cabrio. Nu staat Helmut in de garage en dient er een PHEV voor dagelijks verkeer. Smetje op Helmut vandaag. Na 3 weken weer even uit de garage gehaald. Geen vuiltje aan de lucht tot ik getankt had. Helmut stottert weer. Zal toch niet zo zijn dat de verdelerkap voor de derde keer vervangen moet worden? Het is wel een beetje een w140 kwaal maar ieder jaar is wel een beetje veel van het goede. morgen maar weer even kijken
Ik had ook een offerte gehad van 450 ex. Ik heb op Ebay.de voor nog geen €400 alles nieuw besteld. Bobines, Bougiekabelset, bougies, verdelerkappen en rotors. Alles wel Bosch bestellen. En geen klap verkeerd zoals onze Hof-leverancier zou zeggen.michel1975 zei:Top ik ga hem meteen bestellen. Vorige keer laten doen. Was ik bijna €700,- kwijt. Thx.Aras zei:Hij vreet ze bijna. Voordeel: Voor €185 en een half uurtje sleutelen rijdt hij weer als een zonnetje.michel1975 zei:Hoe anders had het kunnen zijn. Voor ik de RaRo kocht keek ik voor een e30 voor naast de SEC. Proefrit was gemaakt en mijn zoon en ik waren er uit. Alleen mijn vrouw vond hem niet lekker zitten. Nu een paar jaar verder en spijt. Dan had de SEC er nog geweest alsmede een onberispelijke e30 cabrio. Nu staat Helmut in de garage en dient er een PHEV voor dagelijks verkeer. Smetje op Helmut vandaag. Na 3 weken weer even uit de garage gehaald. Geen vuiltje aan de lucht tot ik getankt had. Helmut stottert weer. Zal toch niet zo zijn dat de verdelerkap voor de derde keer vervangen moet worden? Het is wel een beetje een w140 kwaal maar ieder jaar is wel een beetje veel van het goede. morgen maar weer even kijken
Bofkont zei:E46 staat bij ook stipt op nr1, ook niet voor niets dat ik er 3 van heb gehad.
Bijzonder fijne wagen, die heden ten dage nog prima kan meekomen.
Bofkont zei:Beste Ente,
Prachtige E30 cabrio! nooit geweten dat je die ook nog had.
BENZine zei:Van alle 3ers heb ik het minste met de E36, nog minder dan met de E90 waar ik ook weinig mee heb. Hoewel het model destijds heel revolutionair was vind ik het in alles de mindere 3. Zal ook wel komen door z’n onovertroffen opvolger, de E46. Die staat bij mij nog steeds dik bovenaan.
Mijn rijtje van mooiste naar minst mooie 3 series ziet er als volgt uit:
1) E46
2) E21
3) E30
4) F30
5) E90
6) E36
Aras zei:Ik geniet altijd wel van het getroll van ene Bofkont....
BENZine zei:Aras zei:Ik geniet altijd wel van het getroll van ene Bofkont....
Ik verbaas mij wel eens over de felheid waarmee Bofkont op de FP geregeld van leer trekt. Hier op het forum altijd de bescheidenheid zelve, lijkt het soms wel dat er 2 Bofkonten actief zijn hier
.
BENZine zei:Aras zei:Ik geniet altijd wel van het getroll van ene Bofkont....
Ik verbaas mij wel eens over de felheid waarmee Bofkont op de FP geregeld van leer trekt. Hier op het forum altijd de bescheidenheid zelve, lijkt het soms wel dat er 2 Bofkonten actief zijn hier
.