funf
Kilometervreter
BENZine zei:funf zei:Rood is kennelijk altijd een vergeeflijk excuus....![]()
Dat dacht ik vanavond ook...
![]()
Maar nee hoor, ze willen toch echt een 4-zitter![]()
Ze hebben toch een Auris?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
BENZine zei:funf zei:Rood is kennelijk altijd een vergeeflijk excuus....![]()
Dat dacht ik vanavond ook...
![]()
Maar nee hoor, ze willen toch echt een 4-zitter![]()
Cole Trickle zei:Bofkont zei:Een E36 oogt idd erg oud, iets wat de E46 totaal niet heeft.
Precies om die reden heb ik onlangs een E46 cabrio aangeschaft (zwarte 320 automaat uit Duitsland). Terwijl ik stiekem de E36 cabrio, met het dak en de ramen omlaag, de allermooiste strakke lijn vind hebben. Met name op interieur legt de E36 het af tegen de modernere E46. Maar dat kun je natuurlijk niemand kwalijk nemen : )
Jawel hoor. Roestvrij en geen opties. Alhoewel minpunten. Dat waren wel de pluspunten voor een Benz van rond die tijd.Phaeton V8 zei:BENZine zei:Geef er maar een draai aan![]()
Je kan van een commercieel verkoper niet verwachten dat hij álle minpunten van zijn auto's highlight.
Enzo Ferrari zei:Ik zag laatst de nieuwe C Coupé rijden, maar wat een schrale Benz is dat. Een iel ogend autootje met een karig dashboard en te weinig binnenruimte. Al zal het omgetwijfeld prima rijden.
![]()
Gewoon de neus van een clk er aan geknutseld.BENZine zei:Bijzonder ding die S203 AMG.
Begrijp ik nou goed dat de neus langer is gemaakt om het blok erin te krijgen? Behoorlijk ingrijpend dan, een beetje als bij de 500E dus.
Enzo Ferrari zei:Wat dat betreft was de vorige C stukken mooier.
500 E zei:Alles na 1995 kan me feitelijk gestolen worden.
FH218374 zei:In mijn ogen zijn een iets verlaagde donkerblauwe Mercedes W201 met AMG velgen, een W124 500E , een E38 BMW 750i (verlaagd en 18" Mischbereifung Radialdesign) en een D2 Audi S8 zo'n beetje de mooiste en stoerste sedans. Maar das war einmal.
funf zei:Deze komt aardig in de buurt van de perfecte 190.
![]()
BENZine zei:![]()
De stoel ziet er aardig doorgezakt uit voor een auto met 66.000 op de teller.
Zag paar jaar geleden een documentaire over de fabriek waar de Dodge Viper werd gebouwd. Ondanks de bedrijfskleding leek het wel erg op bovenstaande. Maar goed, die fabriek is nu dan ook al dicht.funf zei:Mooie foto. Je kunt je toch niet meer voorstellen dat het er zo aan toe ging in de fabriek....:T
500 E zei:Waarom verbazen deze je? Een W210 roestte al in de folder en de E46 en E39 zijn zo tenenkrommend saai....... Over een W203 wil ik het al helemáál niet hebben.