Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
500 E zei:Voor wat het waard is: Vink is in mijn ogen ook een prima adres. Twee aanbevelingen zijn beter dan één.
Graag gedaan.Joël D. zei:500 E zei:Voor wat het waard is: Vink is in mijn ogen ook een prima adres. Twee aanbevelingen zijn beter dan één.
Mijn vader is er vanmiddag naar toe gereden, na 3 maanden met het lampje aan te hebben rond gereden; NOx sensor kapot. 650 Euro. Scheelt toch 1000 Euro met de Mercedes dealer.
Ik geniet van je enthousiasme! Maar ik ben het niet helemaal met je eens, de kleur is saaier dan saai.. Er zijn zoveel leuke kleuren voor een 190. De tekst bij de advertentie laat mij trouwens ook gniffelen:Dionysus zei:Ik vind die 2.6 Sportline adembenemend. Wat een onwaarschijnlijk goed samengestelde unit is dat. Daar heeft iemand, met een ongelooflijke smaak en een ongehoorde kennis, ooit een handtekening onder het bestelformulier geplaatst. Droeg ik een hoed, dan had ik die nu even, uit respect, omhoog getild voor die handtekeningzetter. Pure klasse. Alles uit een Sacco-ontwerp weten te halen.
Teutonia is echt even genieten vanavond.
Beros zei:Constatering mijnerzijds: Audi's zijn zo saai dat rijtjes noch discussie nodig geacht worden. A4, A6.. het maakt me ook echt niks uit allemaal. De enige interessante Audi's uit de laatste 30 jaar zijn wat mij betreft de A8 D2 en de TT.
Phaeton V8 zei:Mijn conclusie is dat er hier meer BMW en Mercedes fappers zitten. Net zoals er veel BMW fappers op driving-fun.com zittenZegt helemaal niks over Audi's. Ja, natuurlijk wel als je het aan die BMW en Mercedes fappers vraagt.![]()
Phaeton V8 zei:Beros zei:Constatering mijnerzijds: Audi's zijn zo saai dat rijtjes noch discussie nodig geacht worden. A4, A6.. het maakt me ook echt niks uit allemaal. De enige interessante Audi's uit de laatste 30 jaar zijn wat mij betreft de A8 D2 en de TT.
Mijn conclusie is dat er hier meer BMW en Mercedes fappers zitten. Net zoals er veel BMW fappers op driving-fun.com zittenZegt helemaal niks over Audi's. Ja, natuurlijk wel als je het aan die BMW en Mercedes fappers vraagt.![]()
W212 zei:Kon me ook wel goed vinden in de omschrijving die volgens mij hier laatst ook gedaan werd. Audi=Manchester City, BMW en Mercedes meer Liverpool en Manchester United.
Ibud zei:Het zijn misschien ook de berijders van Audi wat me een beetje doet afknappen. Zijn toch vaak mensen die niet zozeer autoliefhebbers zijn op het gebied van techniek en historie maar vooral imago liefhebbers. Het prototype snelle manager zeg maar. Iemand die kiest voor een BMW of Mercedes kiest toch vaak wat bewuster voor techniek en historie.
BENZine zei:W212 zei:Kon me ook wel goed vinden in de omschrijving die volgens mij hier laatst ook gedaan werd. Audi=Manchester City, BMW en Mercedes meer Liverpool en Manchester United.
Of vertaald naar het NL voetbal: Audi=PSV, BMW en Mercedes = Ajax en Feyenoord.
PSV, een wat saaie club die voortkomt uit het bedrijf Philips, maar draaien altijd mee in de top. Ajax en Feyenoord, spraakmakender, bestonden al eerder, clubs met meer ziel. De echte "klassieker" is en blijft dan ook Ajax-Feyenoord, net zoals BMW en Mercedes van oudsher elkaars rechtstreekse concurrenten zijn en Audi zich daar pas later mee kon meten.
Ibud zei:Het zijn misschien ook de berijders van Audi wat me een beetje doet afknappen. Zijn toch vaak mensen die niet zozeer autoliefhebbers zijn op het gebied van techniek en historie maar vooral imago liefhebbers. Het prototype snelle manager zeg maar. Iemand die kiest voor een BMW of Mercedes kiest toch vaak wat bewuster voor techniek en historie.
Breinstein zei:Mijn vergelijking met de Engelse topclubs had niet te maken met imago of uitstraling, maar met historie en geld. Er is een tijd geweest dat Audi als budgetmerk bij Mercedes ingelijfd was, net zoals Manchester City jarenlang onderaan de Premier League of lager speelde. Echter door het inbrengen van veel geld (door een sjeik) zijn beide partijen opgeklommen naar de top. De top waar Mercedes en BMW van oudsher al aanwezig waren. In feite is Audi niks anders dan een door de marketing gepositioneerd merk, net zoals Lexus, Infiniti en Acura dat zijn.
Breinstein zei:Mijn vergelijking met de Engelse topclubs had niet te maken met imago of uitstraling, maar met historie en geld.

Beros zei:De bouwkwaliteit van het interieur is minder dan de reputatie doet vermoeden. Alles krast en slijt, ...
W212 zei:Denk je niet dat het één met het ander te maken heeft? De historie creëert, definieert, in mijn ogen ook deels de uitstraling en wellicht zelfs het imago.
Roy R zei:Ze zijn aan de top begonnen ja? Van oudsher? Denk je niet dat je een beetje doorslaat, dat heeft ook veel tijd en geld gekost om daar te komen. Net als bij Audi. Dat ze eerder aan de top stonden is onmiskenbaar waar, maar dat is in deze ene zin ook het enige verschil.
FH218374 zei:Ik kreeg een keer van een Audi-dealer een TT mee als leenauto, ik heb mij zelden in een auto zo onprettig gevoeld als destijds. Past totaal niet bij mij. Ik vind t dus heeeelemaal niks. Een A4 / A6 Avant Quattro 3.0 liter diesel daarentegen kan ik enorm waarderen.
Breinstein zei:Wat ik me oprecht afvraag, hoe rijdt zo'n TT? Ik heb altijd begrepen dat hij op een amper gewijzigd onderstel van een Golf IV staat en het dus meer van de looks dan van het rijden moet hebben, maar ik heb er nog nooit in (mee)gereden, dus kan niet oordelen.
FH218374 zei:Audi TT klein stug autootje. Hoog "kijk mij eens" en "hiephiephoera" gehalte waar ik zelf niet van houd. Rijdt prima maar dan heb ik 100x liever een Golf in de juiste uitvoering.
Meeuw zei:
FH218374 zei:Veelzeggend is wel dat ik nooit terugdenk aan mijn Audi's, wel aan sommige Mercedessen en BMW's. Dus die auto's hebben toch meer indruk gemaakt. Ik zie Audi als een stuk gereedschap van Gedore of Hazet, prima om te gebruiken maar dat is t dan.
Phaeton V8 zei:Overigens, dat Audi meer gekozen wordt door mensen met minder affiniteit voor auto's, herken ik niet. Ik zie vele, vele BMW's in mijn omgeving van mensen die niets met auto's hebben. Nou ja, nog net genoeg dan om niet voor een Dacia te gaan, maar het zijn mensen die niet weten of er een 4- of 6 cylinder onder de kap ligt en of hun BMW voor- of achterwielaandrijving heeft. Datzelfde zie je bij Audi en ook bij Mercedes. Ik denk dat er totaal geen verschil zit in de berijders van respectievelijke merken, allemaal vogels van diverse pluimage.