Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ENTE zei:Als kind drukten we onze neus tegen de showroomruit bij Van Vreden in Heerde. Daar stond een oranje te pronken.
BENZine zei:Aras zei:Ik geniet altijd wel van het getroll van ene Bofkont....
Ik verbaas mij wel eens over de felheid waarmee Bofkont op de FP geregeld van leer trekt. Hier op het forum altijd de bescheidenheid zelve, lijkt het soms wel dat er 2 Bofkonten actief zijn hier
.
BENZine zei:ENTE zei:Als kind drukten we onze neus tegen de showroomruit bij Van Vreden in Heerde. Daar stond een oranje te pronken.
Wij stapten als jochies geregeld binnen bij de BMW-dealer en gingen er in de auto’s zitten. Ze stonden er altijd mooi op een rijtje, de E21, E28, E23 en de E24. Konden we ons een hele tijd mee vermaken, en blijkbaar begreep de verkoper ons maar al te goed want we zijn er nog nooit weggestuurd. Als we weg gingen kregen we folders mee zodat we thuis verder konden dromen..... Jongensdromen!
Bofkont zei:BENZine zei:Aras zei:Ik geniet altijd wel van het getroll van ene Bofkont....
Ik verbaas mij wel eens over de felheid waarmee Bofkont op de FP geregeld van leer trekt. Hier op het forum altijd de bescheidenheid zelve, lijkt het soms wel dat er 2 Bofkonten actief zijn hier
.
Mijn welgemeende excuses, ik moet toegeven dat ik mij soms wat laat meeslepen.
Bedoeling is ook te minderen op de FP van AW.
Trollen is niet mijn bedoeling, maar ach soms geef je een steekje terug![]()
ENTE zei:Forum is gelukkig weer normaler aan het worden. Al die mafkezen zijn alleen actief op de FP of van het forum af:T
ENTE zei:De folders heb ik nog steeds!
Mooi hè, jongensdromen!
funf zei:Wat verwacht jij nu van een verkoper? Ik niet al te veel. Met een rekenmachine en een lijst met handelaren moet een verkoper een heel eind kunnen komen tegenwoordig. Verstand van het eigen merk?
Aras zei:
100_0068 by bofkont OEM, on Flickr
100_0069 by bofkont OEM, on Flickr
lg4ymk7blg02 by bofkont OEM, on Flickr
De Schaduw zei:De E36 bungelt onderaan. Vind ik altijd een beetje een plastic uitstraling hebben. Gek genoeg heb ik dat met de C-klasse uit die periode ook.
De Schaduw zei:Ja, ik bedoel inderdaad de W202. Het doet het hem voor mij gewoon niet. Sorry.
Zo blijkt nog maar eens weer hoe smaken kunnen verschillen.
BENZine zei:De Schaduw zei:Ja, ik bedoel inderdaad de W202. Het doet het hem voor mij gewoon niet. Sorry.
Zo blijkt nog maar eens weer hoe smaken kunnen verschillen.
Kijk dan naar dat interieur, beter is het toch nooit meer geworden in een C-Klasse?
500 E zei:C Klasse:
W201
W204
W202
dan hele tijd niks
W203
E Klasse:
W124
W211
W123
W212
W210
3 Serie
E21
E30
E90
E36
dan hele tijd niks
E46
5 Serie
E12
E34
E61/61
E28
dan hele tijd niks
E39
Bofkont zei:Een E36 oogt idd erg oud, iets wat de E46 totaal niet heeft.
Enzo Ferrari zei:Mijn favoriete 3er (en misschien ook wel BMW) aller tijden:
Iedere lijn lijkt te kloppen, niet teveel en niet te weinig. Dan nog het typische aanzuiggeluid vanuit de airbox, om het af te maken met het zeskoppige symfonie orkest dat voorin muziek aan het maken is. Wat betreft het vermogen ook niet teveel en ook niet te weinig. Net lekker. De SMG bak is eigenlijk alleen gemaakt om mee te knallen, rustige forensritjes kun je wel vergeten. Vergeet ook niet dat de auto op semi slicks staat, maar vergeet ook vooral niet de naam M3 Coupé Sport Leichtbau.
![]()
Lekker is dat. Je hebt ze beiden aan mij verkocht..........500 E zei:Waarom verbazen deze je? Een W210 roestte al in de folder en de E46 en E39 zijn zo tenenkrommend saai....... Over een W203 wil ik het al helemáál niet hebben.
FH218374 zei:Zeker bij kleinere bestuurders ziet dat er vaak niet uit. Die zitten dan midden voor het zijraam.
funf zei:Rood is kennelijk altijd een vergeeflijk excuus....![]()
BENZine zei:Geef er maar een draai aan![]()