Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
DagDromer zei:In principe worden er geen slechte auto’s gemaakt. ...
BENZine zei:Bij mijn BMW Touring schuift het dak binnendoor i.p.v. over het dak heen, maar bij een sedan kan dat natuurlijk niet (dan is daar geen ruimte voor). Echter zie je dat ook bij station-versies van andere merken maar zelden, bij Mercedes en alle VAG merken schuiven ze dan ook buitenlangs. Dan oogt het door het rechte dak echter minder beroerd dan bij een sedan, en ook omdat het paneel dan deels wegvalt achter de dakrails.
500 E zei:Die ongestreken zijkant en opengesperde muil dan? En een sedan zonder ster is als Bonnie zonder drank.
FH218374 zei:Als het kan altijd een gewoon schuifdak nemen, dit ziet er niet uit. Die volkomen uitgedraaide wielen staan ook volkomen infantiel trouwens. Als je er gewoon nuchter naar kijkt staat er gewoon een frustraterig autootje met die enorme voorspoiler met luchthappers erin en aan de achterkant gedesignde nepuitlaten, dit alles ten behoeve van imponeergedrag tegenover mindere goden in de ogen van de berijder.
michel1975 zei:Maar de meeste Benzen rijpen wel. Eerst een foute periode door.
Geen drup olie. Het was dat mijn vrouw destijds de w124 weg wilde doen maar voor mij had die mogen blijven. Het is zo'n smeuig blok. En die snerp doet het hem.funf zei:Wat een lekkere kar Michel! Zwart-zwart is altijd goed en die motor is idd top. Wel ff goed checken of de koppakking nog ok is, dat is bij die blokken een zwak puntje. Maar goed gedaan. Geniet er van!
Gullwing zei:alleen mis ik nog wel de dobbelstenen aan de spiegel :T
Yep. Bloedserieus. SMV erachter en gaan......BENZine zei:Maar je meent het vast serieus, lekker op pad met de sleurhut achter de SL![]()
Ja hoe zeer het me ook aan het hart gaat. Om hem te laten staan is die gewoon te duur. Was er geen leaseauto geweeest had ik hem gehouden maar nu voegt hij gewoon niets meer toe met een E en die Moulinex voor de deur.Aras zei:Gefeliciteerd, Helmut ingeruild?
Mercedes heeft geen sportstand. Het is of economy of standard. Hij staat op standardJoël D. zei:Gefeliciteerd michel.Mooie auto. 300-24 is echt een fijne motor inderdaad. Wel automaat even op sportstand zetten, anders was hij net wat te langzaam voor mij.