Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
funf zei:Ik twijfel. Ik weet dat bij de W124 400E 16 inch leverbaar was, maar dit oogt als 15 inch. Overigens prachtig zo, een afwijkende velg maakt deze auto direct heel fout. Of het moeten die patatsnijders van Marco zijn, maar dat is een guilty pleasure....![]()
Snipe zei:funf zei:Ik twijfel. Ik weet dat bij de W124 400E 16 inch leverbaar was, maar dit oogt als 15 inch. Overigens prachtig zo, een afwijkende velg maakt deze auto direct heel fout. Of het moeten die patatsnijders van Marco zijn, maar dat is een guilty pleasure....![]()
Ik rijd met die patatsnijders rond. Ook leuk, maar je poetst je een ongeluk met die gepolijste rand, wat dat aangaat kun je beter een vrolijk setje achtgaatsen hebben.
funf zei:
BENZine zei:Veel te lang zo’n 7-Serie voor een 2 onder 1 kap woning, je stond met je neus op de helft van de buren![]()
W212 zei:Ha! Zapte gister langs James Bond. Dikke E38 met een mooie bijrol, met dezelfde wielen.
Film kon beter "yesterday never dies" heten. Tijdloze auto.
FH218374 zei:De velgen worden veel te groot tegenwoordig voor een dagelijkse auto. Het komt de rijeigenschappen en met name het comfort totaal niet ten goede. Bovendien wordt zo'n auto veel te kwetsbaar voor stoepranden en spoorvorming.
500 E zei:SL is altijd 16" en W124 altijd 15" behalve de 400 E (ET41) en de 500 E (ET34).
Zelfde hier.funf zei:500 E zei:SL is altijd 16" en W124 altijd 15" behalve de 400 E (ET41) en de 500 E (ET34).
Dat laatste dacht ik al, het eerste wist ik niet. Maar dit klinkt logisch.
funf zei:FH218374 zei:De velgen worden veel te groot tegenwoordig voor een dagelijkse auto. Het komt de rijeigenschappen en met name het comfort totaal niet ten goede. Bovendien wordt zo'n auto veel te kwetsbaar voor stoepranden en spoorvorming.
Het is met name de laatste jaren hard gegaan, valt mij op. Een E, A6 en een 5 staan standaard nu bijvoorbeeld al op 18 inch.
FH218374 zei:Voor een E38 was 18" de ideale maat. Was ook af-fabriek optie. Dan is het veelal ook goed.
Joël D. zei:Nou, de nieuwe Volvo V90 op 21" of een Jaguar F-pace met 22" spreken dat wel tegen, Ibud.
Joël D. zei:Nou, de nieuwe Volvo V90 op 21" of een Jaguar F-pace met 22" spreken dat wel tegen, Ibud.
haha ik heb Bofkont nog niet gehoord.TYN zei:Enigszins laat met de felicitaties, maar sodeju Michel, wat een fantastische unit.![]()
Laat Bofkont maar praten over de 'mooiere climate control in de late bouwjaren', zo'n vroege R129 is de versie die je moet hebben.Nu nog koplampwissers en hij is 100%.
Ik twijfel wel hevig; de perfecte R129. Zwart of zilver? 8- of 15-gaats? Ik kom er niet uit.
TYN zei:![]()
Geen idee of dit af-fabriek is. Ziet er wel redelijk infantiel uit als je het mij vraagt.
Wat een saaie bak is dat inmiddels trouwens, zo'n V90. Een S90 heeft m.i. nog enige grandeur, maar een V90 is echt voor de brave huisvader die meent dat 'ie een 'vette bak' heeft, maar in werkelijkheid gewoon in een grijze station rond rijdt.
funf zei:Die V90 wordt toch maximaal met 20 inch geleverd? Nog steeds fors, maar het kan wel. Ik zou een V90 overigens op 19 inch prefereren.