Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
TYN zei:... voor de brave huisvader die meent dat 'ie een 'vette bak' heeft, maar in werkelijkheid gewoon ...
Gullwing zei:TYN zei:... voor de brave huisvader die meent dat 'ie een 'vette bak' heeft, maar in werkelijkheid gewoon ...
dat heb ik bij elke volvo, sedan danwel station.
TYN zei:Of een Renault Scenic met standaard 195/55/20.. 1330 cc, niet te vergeten.
Ibud zei:Lijken me dure bandjes ook op zo'n houten karrewiel.
FH218374 zei:Als ik zo'n C140 zie met zo'n kilometerstand denk ik: daar is die auto voor, de bestuurder heeft tenminste fijne kilometers gereden....
Joël D. zei:Scenic heb ik eigenlijk geen klachten over gehoord.
Phaeton V8 zei:En 232.000 km in 25 jaar tijd? Die eigenaar heeft wel heel weinig gereden met deze fabelachtige reisauto. Maar het voordeel van de lage kilometerstand is nu voor de koper![]()
Ibud zei:TYN zei:Of een Renault Scenic met standaard 195/55/20.. 1330 cc, niet te vergeten.
Goh het is nog echt waar ook. Dat roept veel vragen in me op, zou er nu bijna een keer in willen rijden..
Lijken me dure bandjes ook op zo'n houten karrewiel.
FH218374 zei:Afgezet tegen de gebruiksjaren is het kilometrage laag, maar de auto heeft wel 232.000 km afgelegd. Volgens mij rijdt je m naar de 5 ton maar het onderhoud komt er wel een keer aan...
FH218374 zei:Afgezet tegen de gebruiksjaren is het kilometrage laag, maar de auto heeft wel 232.000 km afgelegd. Volgens mij rijdt je m naar de 5 ton maar het onderhoud komt er wel een keer aan...
funf zei:Och, als je handige vrienden hebt die goedkoop aan onderdelen kunnen komen, val je je geen buil. Althans, dat heb ik vernomen in een ander topic.:T
Roy R zei:Er is inderdaad een tijd geweest dat Audi de onderstellen te hard maakte om de indruk te wekken dat e.e.a. sportief was. Daar had de A4 in die tijd ook last van. Gelukkig is dat maar 1 generatie het geval geweest. Toen zagen ze het licht.
Dat de SL uitkwam kom je kiezen tussen de gewone 300, de 24 klepper en de 500. Na de facelift werden de beide 300's vervangen voor de 280 en 320. Dus niet een speciale uitvoering. Maar wel een speciaal Mercedes blok vanwege het karakter.Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Mooie Benz Michel! Dit vind ik nou echt een gave Benz. De rest uit die periode vind ik vaak net iets te "groot" vormgegeven, maar op deze wagen komen die heerlijke brede maten goed tot zijn recht. Is dat 24, van 24 klepper nog een speciale uitvoering?
Gullwing zei:in dezelfde kleur rood krijgen zal wel lastig zijn, maar om dan voor een dergelijke contrast kleur te kiezen
nog zo'n pareltje
https://www.cohencunild.com/listing/mercedes-benz-sl320-cabrio/