A
Anoniem
Guest
michel1975 zei:Mercedes heeft geen sportstand. Het is of economy of standard. Hij staat op standard
Sport stand is voor plebs![]()
Je hebt anders wel een Sport Leicht aangeschaft. Plebs-bak.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
michel1975 zei:Mercedes heeft geen sportstand. Het is of economy of standard. Hij staat op standard
Daar is ook niets Leicht aanBENZine zei:michel1975 zei:Mercedes heeft geen sportstand. Het is of economy of standard. Hij staat op standard
Je hebt anders wel een Sport Leicht aangeschaft. Plebs-bak.....![]()
Na Helmut is alles Leicht. Is zo'n SL ook net als een S om mee te cruisen? De S nodigt niet uit tot scheuren, ik zou niet eens weten of er een knopje bij de bak zit.michel1975 zei:Daar is ook niets Leicht aanBENZine zei:michel1975 zei:Mercedes heeft geen sportstand. Het is of economy of standard. Hij staat op standard
![]()
Mwoah. Ik kon ook ook wel lekker boenderen met Helmut. Of gewoon relaxt cruisen met 200+ km/u.Aras zei:Na Helmut is alles Leicht. Is zo'n SL ook net als een S om mee te cruisen? De S nodigt niet uit tot scheuren, ik zou niet eens weten of er een knopje bij de bak zit.michel1975 zei:Daar is ook niets Leicht aanBENZine zei:michel1975 zei:Mercedes heeft geen sportstand. Het is of economy of standard. Hij staat op standard
![]()
FH218374 zei:Knap dat jullie dat allemaal zo voelen, die enkele tientallen kilo's die een 500 meer zou wegen. Alsof dat bij dit type auto van rond de 1800kg iets uitmaakt. Daarenboven is het blok van een 500 iets korter, gewicht zit niet alleen boven voorwielen. Maar anyway...vreselijk fijne en echte Mercedes zo'n R129. Zelf met erg veel plezier in gereden!
FH218374 zei:Helemaal mee eens. Maar een R129 SL is geen Porsche 911 RS ofzo. Cruisen is zijn ding en om te hoeken zijn er andere auto's geschikter is mijn achterliggende verklaring. Ik stond trouwens gisterenmiddag met motor bij jou voor de deur maar je was gesloten....
Je kunt er beter 1 ophalen. Werkt beterfunf zei:Breng dan een Mercdes mee. Dan doet hij wel open.![]()
FH218374 zei:Klopt idd. Was ergens rond 16.00u. Binnenkort opnieuw proberen...![]()
500 E zei:Ik heb ze allemaal gereden, van 300-12 tot 600. Ik vind de 300 SL-24 de fijnste.
FH218374 zei:....terwijl een gewone 530dA al een sublieme auto is die een M550dA volstrekt overbodig maakt.
FH218374 zei:Inderdaad maakt t voor de auto geen verschil. Maar qua advies aan een potentiele koper die een tweedehands exemplaar koopt wel. Dan speelt de kostenoverweging een grote rol meestal. Maar de auto is top, daar zeg ik niets over.