Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat snap ik, maar dat het dan niet open kan is mijn probleem niet...tja idd, maar dat past natuurlijk niet, die kan dan niet naar beneden, dan moet het een kleiner raampje worden.
Dat is nou juist het bijzondere van Mercedes coupé’s, voor- en achterraam kunnen open en er is geen B-stijl waardoor er één grote opening ontstaat. Dat was zo bij de C107, C126 (SEC), C123, C124, C207 en dus ook bij de C238.Dat snap ik, maar dat het dan niet open kan is mijn probleem niet...
Leitner zit in mijn woonplaats. Voorheen zat hij op een ander industrieterrein en kwam ik er regelmatig langs. Ik ken het bedrijf verder helemaal niet hoor, maar mij viel juist op dat er elke keer zoveel andere auto's stonden. Alsof hij ze soms ook in groepjes tegelijk verkoopt.Precies at Dagdromer zegt. Echt een auto waar ik nog geen seconde hebberig van wordt. Terwijl een 'normale' sedan S-klasse W222 me al pakt als er een 4-cilinder Diesel in ligt.
@De Dude: dus..... wanneer staat de proefrit gepland?
Zou die man trouwens ooit wat verkopen? Het lijkt daar meer op een museum met vrij exclusieve uitvoeringen van hele mooie auto's. Elke keer als ik op zijn site kijk, staan er dezelfde bijzondere automobielen op.
Hij doet ook al z’n filmpjes in het Engels idd. Publiek is qua €€ te klein enkel in NL gok ikIk denk dat het merendeel van wat Leitner verkoopt naar het buitenland gaat.
Speaking....Ik denk dat het merendeel van wat Leitner verkoopt naar het buitenland gaat.
Heb jij enige idee waarom Mercedes dit deed in die tijd? Die van mij heeft hem ook daar en het werkt wel prettig, maar het lijkt me nogal een dure oplossing voor een niet bestaand probleem.Bijzonder ook met automaathendel aan de stuurkolom.
Beter te duur dan niet te krijgenHeb jij enige idee waarom Mercedes dit deed in die tijd? Die van mij heeft hem ook daar en het werkt wel prettig, maar het lijkt me nogal een dure oplossing voor een niet bestaand probleem.
Ik zoek al een tijdje een nieuwe inleg voor de middenconsole, waar normaal dus de pook zit, maar die zijn dus nergens te vinden. Of ze zijn (net als de mijne) ooit met een gatenzaag bewerkt, of kneiter duur.
Ik had in de W108 ook eentje aan het stuur. Waar die ook geleverd is in de middenconsole. Nu ook in de E500 en dat bevalt op zich prima. Heb geen uitgesproken voorkeur.Heb jij enige idee waarom Mercedes dit deed in die tijd? Die van mij heeft hem ook daar en het werkt wel prettig, maar het lijkt me nogal een dure oplossing voor een niet bestaand probleem.
Ik zoek al een tijdje een nieuwe inleg voor de middenconsole, waar normaal dus de pook zit, maar die zijn dus nergens te vinden. Of ze zijn (net als de mijne) ooit met een gatenzaag bewerkt, of kneiter duur.
Ik post binnenkort wel foto's als ik hem ziet rijden.@Twix Tx is weer wat hollandser
Voor 5k in NL een goede en voor de VS interessante auto oppikken zal inmiddels een hele uitdaging zijn...Dus ik zit al te denken... wat voor auto's zouden in aanmerking komen? Financieel moet het wel leuk blijven, dus wat zou je kunnen met 5000 euro, zodat uiteindelijk met zo'n 10.000 euro een auto hier voor de deur heb staan?
er zijn toch wel bedrijven die dat doen? die stoppen 4 autos in een container,Ik post binnenkort wel foto's als ik hem ziet rijden.
Dit beantwoordt meteende vraag hoe auto's naar Amerika te verschepen... met een roro schip is waarschijnlijk het goedkoopste. Een container is alleen goedkoper als je hem helemaal vol stopt.
Klopt, maar dan ben ik niet veel mee of minder kwijt dan een roro.er zijn toch wel bedrijven die dat doen? die stoppen 4 autos in een container,
Misschien is mijn conclusie binnenkort dat het 10k moet zijn. Hoeft in principe geen probleem te zijn. 5k klinkt alleen beter voor iets wat misschien onverkoopbaar is.Voor 5k in NL een goede en voor de VS interessante auto oppikken zal inmiddels een hele uitdaging zijn...
Trieste afloop voor deze bijzondere zakenman…Hennie heeft wel smaak.
![]()
Voor de liefhebber: https://www.bnr.nl/podcast/zolanghe...r-most-ik-voel-me-zo-genaaid-door-de-gemeenteTrieste afloop voor deze bijzondere zakenman…
Zo’n 35 jaar geleden gingen we geregeld naar de Bonte Wever, zijn fraaie R129 stond daar dan steevast voor de deur.