Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Na de Golf komt er een gebruikte #1, #3 of een nieuwe ID.Polo of Epiq. Een 1 Brabus is wel ultiem!Leuk Barri! nog steeds op zoek?
Wat een bazenauto.Als je toch nog één keer gek wilt doen, wat een heerlijk ding zo in het groen!
![]()
![]()
![]()
![]()
BMW M5 e34 3.5 U9 1989
Die van mij kan niet wachten tot die met de 114 op pad kanVanmorgen een knappe zilverdistel 450SE onderweg, helaas een onscherpe foto wegens muggen op mijn voorruit. De chauffeur in de W116 leek een jaartje of 20-25, leuk dat er ook nog jongeren zijn die aardigheid hebben aan een oude bak.
![]()
Met het snel inruilen van de Mercedes duurt het zeker een jaar of 5 voordat je het kostenvoordeel van elektrisch naar benzine eruit gaat halen.Hier ook vers autonieuws!
Van een Mercedes A-Klasse naar een... Smart? Jazeker! Bij huize Bofkont staat er wederom eens wat nieuws op de oprit.
De A-Klasse beviel eigenlijk super. Reed heerlijk, zat lekker en die kleur Echt geweldig. Maar ja, die vele korte stukjes in combinatie met die stijgende olieprijzen... dat hakte er qua verbruik best wel in. Het plan was simpel: de dealer inschakelen voor een A 250e (de plug-in hybride) in exact dezelfde uitvoering. Maar helaas, de zoektocht leverde helemaal niets op wat aan de wensen voldeed.
Net toen ik dacht dat het 'm niet ging worden, kwam de MB-dealer met een verrassing uit de hoge hoed. Een auto waar ik het bestaan niet eens van wist: de Smart#1 Brabus.
"Een Smart... een wát?!" was mijn eerste reactie.
Dat weet je niet, hangt af van de inruildeal. En Bofkont heeft gratis stroom dus dan kan het best hard gaan.Met het snel inruilen van de Mercedes duurt het zeker een jaar of 5 voordat je het kostenvoordeel van elektrisch naar benzine eruit gaat halen.
Dankjewel! De interieur afwerking is absoluut goed en mooi maar niet helemaal op het niveau van Mercedes om eerlijk te zijn, wel is de wagen ontzettend stil van binnen, het is echt wel een hoogwaardig en degelijk gebouwde auto.Leuke kar @BofkontZ4 , alleen al dat het een Brabus uitvoering betreft, toch een legendarisch begrip voor een Benz-liefhebber. Is de interieurafwerking ook in lijn met Mercedes?
Hopelijk blijft deze je bevallen, en wordt het elektrisch bereik niet teveel een beperking voor je.
Ah leuke plannen man! zeer benieuwd. Gaaf dat je de #1 brabus ook kent. Was voor mij totaal onbekend.Na de Golf komt er een gebruikte #1, #3 of een nieuwe ID.Polo of Epiq. Een 1 Brabus is wel ultiem!
Haha zeker wel, een hobby cabrio zit ik nog wel aan te denken. Iets van Bmw of Mercedes tzt. Het is maar net waar ik tegen aan loop.Bofkont#1
Geen petrolhead meer, die zag ik niet aankomen.!
ah, ben jij dat? ouwe auto handelaar
Ik wist het natuurlijk al, maar mooi dat ie nu ook in bezit is en goed bevalt. Hopelijk kun je hier wat langer van genieten. Kunt er altijd nog een keer weer een oude Z4 bij kopen.
Zo’n Smart #1 is wel uiterst exclusief, helemaal als Brabus.
Geweldig !gezien het weer de komende weken is het vooral cabrio weer.
De koffie in Makkum staat klaarEn vaarweer
![]()
Je bent wel de king van de camping met die prachtige SL!De koffie in Makkum staat klaar
Duidelijk dat het vaarseizoen weer begonnen is. Had van de week weer alle bruggen tegen…..En vaarweer
![]()
Dit is Woudsend, toch?En vaarweer
![]()
YesssDit is Woudsend, toch?
Tof dat interieur ja!![]()
≥ 330i Touring aut. E46 Individual-2eig-97dkm!-'02 — BMW — Marktplaats
"Vroeger" al lastig te vinden, vandaag de dag helemaal een zeldzaamheid. Een E46 330i Touring met nog geen 100dkm op de teller.En wat een! Een heuselink.marktplaats.nl
Oeh.. dat interieur! En dakje! Een 330i! Deze is wel echt top.
Gisteren met m’n vrouw een heerlijk tochtje gereden waarbij door noord-west Overijssel en Friesland hebben gereden. Pontje bij Genemuiden, lunch bij Villa Kalkoven in Meppel, IJsje in Dwarsgracht- gewoon een mooie dag open rijden. Rustig cruisen en een paar stukjes dijk ietwat sportievergezien het weer de komende weken is het vooral cabrio weer.
Dat trekken van een caravan ging misschien toch niet zo goed...Een R107 kan een caravan trekken. Ik zag vandaag op de A12 een R107 met caravan. Een pechgeval; de combinatie stond op de vluchtstrook.
ik hoop helemaal nooit een ex huur auto. Uiteraard, die ene oom zijn achterbuurman zn buurvrouw had een ex huur zonder enig probleem naar 500k km gereden, maar de rest is gewoon zwaar mishandeld. Parkeerschades, met koude motor en 4 personen vol gas en slippende koppeling de berg op, geen parking, baf de stoep op, uitgeleefd interieur,Wel heb ik geleerd om nooit een auto te kopen die in een vorig leven huurauto was op Mykonos. Onze Mini was één jaar oud en had 5.000 km gereden, maar zat vol met deuken en krassen.
Ben jij dat Piet? De man van de buurvrouw van de achterburen van Gullwings oom en tante ?Ooit een ex-huurauto gekocht, tegen een hele goede prijs. 15.000 km, 1/2 jaar in Spanje ingezet geweest. Berg zand in de auto, wat krassen. Leuke uitvoering die hier niet leverbaar was ivm BPM besparingen (oa schijfremmen achteras, alles electrisch, armsteunen aan de stoelen voorin). Gereden als daily en bij 200k km ingeruild, regulier onderhoud zonder veel problemen (1x remklauw en 1 aandrijfas van € 75 van de sloop). Als de prijs maar goed....