Teutonia LXV :Geschwindigkeit

Er kon bij mijn ouders vroeger altijd worden gepraat over de AMG (W211 E55 AMG) en de Mercedes (W213 E43 AMG), maar dat lukt nu niet meer:

6e5rTZh.jpeg

De E43 is ingeruild op een E63 Renntech, dus 700 pk/1000 nm. Ik moet er nog een keer een goed stuk mee rijden, maar de eerste indruk was nogal overweldigend.

Ohja en nog best zuinig ook:

G537eZg.jpeg
Heerlijke beukers!

@Phaeton W12 deze lijkt verdacht veel op die van jou
Ik heb geen pano en geen privacyglas. De mijne is ook 3 jaar jonger (2020), heeft Live Cockpit Pro, akoestisch glas, minder kilometers en heeft net een onderhoudsbeurt gehad. Voor 42.950 mag je die van mij ook kopen.

Laatst bewerkt:
Van de FB pagina van Klaas de Poel:

Xuw5B0x_d.webp

qqDQhSx_d.webp
KkMxNKx_d.webp
QeYHVqB_d.webp
5msYaVj.jpeg
jXnn0Pj.jpeg
cQmnvL7_d.webp

Kun je nog wat aan leuke auto’s komen Klaas ? is wat ik vaak hoor…

Er om zoeken heb ik wat laten varen
Je komt te vaak een “verkeerde” tegen

Deze kwam mij ter ore…
Een goede bekende liet m mij zien op zijn telefoon
Ik zei die moet je kopen, worden zeldzaam

Volgende dag berichtje, ivm ruimtegebrek toch maar niet gekocht. Maar mag ik dan zijn nummer ?
Anderdaags bezoek…

Verbaasd over de conditie en enigszins verbijsterd dat we eigenlijk niet tot een deal konden komen…

Het lukt niet altijd… dus maar laten lopen dan ?

(Maar ze zijn eigenlijk niet meer te koop in deze conditie Klaas )
Dacht ik bij mezelf
Dus “handel” is het eigenlijk niet maar wel veel te leuk om te laten gaan

Weer zo’n dilemma

Maar aangezien de verkopende partij een hele geschikte peer is en zijn hele familie echte liefhebbers zijn voelde het toch goed om zaken te doen
Immers de proefrit verbaasde me eigenlijk al na 200 meter rijden

Deurpanelen nog goed. Interieur netjes. Optisch kwestie van doorheen prikken, dat gaat ook nog es geld kosten want Jules is niet gratis maar heeft zoveel passie voor dit soort Benzen (haalt zelfs de deurkrukken eruit voor optimaal resultaat).

Conclusie
Een Mercedes “uit de markt halen” en voorzien van Klaas de Poel kentekenplaathouder zodat zoekende liefhebbers weten dat ze niet voor niets naar Surhuisterveen hoeven te rijden want ik heb al een voorselectie gemaakt…

Een W201 - 190E of D hoort gewoon op de site te staan…
Al duurt dat nooit heel lang
Ze zijn er sneller af dan erop…
Ja de spoeling wordt dunner

De vijvers zijn er wel maar het water is troebel geworden

Volgende week op de site
Nederlandse Benz met nog geen anderhalve ton aan kilometers

Ik had m heel graag onder de 10 mille willen houden maar ik ben bang dat dat niet haalbaar wordt

Beter duur dan niet te koop is mijn motto
Ga momenteel maar eens een geschikte W124 T vinden

Fijn weekend
Ik ben weer ontzettend blij met een super leuke 190’er

Carbon Sticker velletje van Ali xpress bestellen :ROFLMAO:
Is dat niet te vervangen door alu paneeltjes, dat past beter bij de rest van de kleuren

De prefacelift klopt wat mij betreft meer met die ronde lampen.

Saphirschwarz is nu juist dè kleur van BMW die mooi de omgeving absorbeert. Grove flake.

Maar grappig, met een zwarte wagen krijg je hier altijd de kleurgestapo over je heen. Het wachten is nu op Barry :ROFLMAO: :cool:

• Leuk
Waarderingen: funf
Saphirschwarz is nu juist dè kleur van BMW die mooi de omgeving absorbeert. Grove flake.

Maar grappig, met een zwarte wagen krijg je hier altijd de kleurgestapo over je heen. Het wachten is nu op Barry :ROFLMAO: :cool:
Heb zelf ook een zwarte auto. een gewone 3 in zwart vind ook nog redelijk, al wordt het wel wat een über, maar als je toch een Alpina neemt, mag het juist wel wat kleurigerr vind ik.,

Iemand die geïnteresseerd is in mijn X3 vraagt mij om een rapport van the car audit (https://thecaraudit.com/) te sturen. Wat denken jullie? Zoeken op zijn naam leidt naar een LinkedIn-profiel van een student uit Vietnam. Maar hij zegt in Amsterdam te wonen.

potentiële koper voor X3 zei:
The report is important as it provides full details about the bikr, including theft records, accident history, fire damage, ownership history, title status, import status, market value, and more. I have been scammed before, so getting this report from my trusted site would really help me proceed with confidence. If you’re concerned about the cost, I’m happy to reimburse you for the report price if everything comes back clear. I hope you understand, and please let me know once you have the report.

ah, en dat kost 25 euro oid?

dat is een grappige handel, waarschijnlijk van hemzelf, en dan gewoon elke advertentie mailen dat je alleen gedesinteresseerd bent als iemand dat rapport afneemt. :LOL:

Sowieso niet doen. Alle informatie die openbaar (wellicht tegen betaling) opvraagbaar is, zou hij zelf ook moeten kunnen opvragen. Als het informatie is die alleen jij, als eigenaar van het voertuig, zou kunnen inzien zal dat via het RDW lopen en zeker niet via de website waar hij naar verwijst.

Zal waarschijnlijk inderdaad een manier zijn om snel wat geld te verdienen of je inloggegevens te bemachtigen.

hahaha, wat een scam, wel aardig bedacht, dat dan weer wel
als het 25 usd was, zouden er meteen meer intrappen

Heb even gevraagd op de website in de chat:

Als dit helpt om de auto te verkopen, moet ik het misschien gewoon doen.
Ik zou het echt heel sterk afraden. Als je zijn 'trusted' site op Google zoekt, krijg je geen één hit. Er bestaat een Instagram-account met die naam, maar dat is een account uit India met 6 volgers.

Ook het feit dat je hem niet kan vinden, hij Engels spreekt én het over een bike heeft, zou al genoeg moeten zeggen.

Dank je Polaris. Ik heb ook argwaan gekregen. Gelukkig is er een tweede geïnteresseerde, uit Duitsland.

geïnteresseerde koper voor X3 zei:
Bedankt voor het antwoord, ik koop hem naar mijn nieuwe huis in Duitsland en mijn expediteur zal verantwoordelijk zijn voor het ophalen en alle benodigde documenten van uw adres naar mijn huis zodra ik het geld op uw bankrekening heb overgemaakt omdat ik geen contant geld mee kan nemen vanwege de afstand en de expediteur zei ook dat hij geen contante levering doet, hieronder staat mijn huisadres en als u een koopakte nodig heeft heb ik er een getekend. dus wat is de laatste prijs waarvoor u bereid bent de auto te verkopen.

[gefingeerde naam]
[gefingeerd adres],
73760 Ostfildern, Duitsland
ID-nummer: [gefingeerd]

Ik wacht op uw antwoord

Mijn X3 staat op marktplaats. Als je nog iemand weet, hoor ik het graag.

Hé das vlakbij ;)

Mooie advertentie hoor en tsjonge wat staat die er mooi bij. Hopelijk serieuze en fijne bieders.

Ik heb maandag nog even in een X3 m40i gezeten omdat ik toch werd getriggerd door @R107 haha maar het is gewoon niet mijn type auto.

Dank allemaal.
Bewust Kallenhard in de navi ingegeven?
Je kunt in de boordcomputer zoeken naar de BMW servicepartner. Bij mij is Kallenhard ingesteld, en dan kun je meteen opdracht geven daarnaar toe te rijden. Ik heb er bewust een foto van gemaakt. Heb goede ervaringen met Kallenhard!

Dank allemaal.

Je kunt in de boordcomputer zoeken naar de BMW servicepartner. Bij mij is Kallenhard ingesteld, en dan kun je meteen opdracht geven daarnaar toe te rijden. Ik heb er bewust een foto van gemaakt. Heb goede ervaringen met Kallenhard!

Ben wel benieuwd waarom je elk onderhoud bij een andere garage hebt laten uitvoeren. Dat zie ik goed in de adv toch?

Is 99% zeker scam.
100% kan ik uit eigen ervaring zeggen. Ook de berichten ik wil hem voor die prijs en ik heb het geld inclusief transportkosten overgemaakt of je dan de transportkosten even aan de transporteur over wil maken. Manmanman ik heb echt tientallen tropische banken voorbij zien komen. Als je wilt kopen kom je hem ophalen met bankoverschrijving of geld in je zakken.

Ik heb momenteel 4 zwarte auto’s voor de deur :censored:
Zwart, zwart, grijs, geel, rood, rood, wit.

Zo weer terug na een weekje Spanje in een gloednieuwe huurauto. Maar serieus wat een vreselijke ervaring. Mijn ID3 was in het verleden ook niet helemaal storingsvrij maar deze auto had vaker wel een storing dan geen storing. Waar ik de storing van het borden herkennen wel kon waarderen. Van alle meldingen waren er zeker 40% verkeerd. Moet je je voorstellen dat die straks echt beperkt word ik kilometers. Dan rijdt een deel van ons wagenpark 50/70 km/u bij een afrit op de snelweg. Lekker als je op de derde baan zit. Dit is echt niet te doen maar wel de toekomst. Als je nu nog wat leuks wilt rijden moet je nu toeslaan en zeker niet meer nieuw gaan rijden.

Dure grap? Zat er geen roest in de brandstof?
Probleem is qua onderdelen dat de 560 in bijna alles afwijkend is. Dus schaars en dus duur. Ook bijvoorbeeld twee brandstofpompen in plaats van 1 zoals in de rest van de R107's. Nieuwe bevestigingsbeugel durven ze gewoon ¤450 voor te vragen echt bizar voor een stukkie gebogen ijzer. Als je een beetje handig bent knutsel je die zelf in elkaar.

Terug
Bovenaan