Pietzoveel
Asfaltkampioen
Godzijdank niet! En het was geen Mercedes, maar een Hyundai.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Cause the power , the X5 is supplying…Hoe kan zo een 2500kg wegend plug in monster sneller naar de 100 zijn dan een M3 e46/e90..
ik zat eerst nog naar het oude model te kijken, maar het nieuwe dash valt me best mee, ik weet alleen nog niet of benzine, of toch gewoon een ouderwets fijne dieselDe nieuwe GLE is momenteel best aantrekkelijk geprijsd, voor dezelfde prijs als voorheen de GLE400e met 4-cilinder koop je nu de GLE450e met 6-cilinder. Zou nog net kunnen vóór de pseudo eindheffing.....
Hé schat. Ik zat te denken om toch een V8 te nemen.Best indrukwekkend met een 5,5 liter V8. CC op 110 en airco aan. Daarna de laatste 40 km lekker ff doortrappen met uitschieters naar de 200 en dan op 9,9 ltr/100km uitkomen best netjes. Die E500 is wat dat betreft echt wel een heerlijke reismachine. Eigenlijk de ideale dagelijkse auto. Een puist ruimte, super comfortabel en vermogen te over .
Je mag me als referent opvoerenHé schat. Ik zat te denken om toch een V8 te nemen.
Das meer cilinders dan dat je nu hebt en dus minder zuinig toch?
Neeeeee hoor. Ik ken iemand en die zegt….
Ik heb twee V6-en en die doen echt geen 1:10. Je mag mij ook als referentie opgeven.Hé schat. Ik zat te denken om toch een V8 te nemen.
Das meer cilinders dan dat je nu hebt en dus minder zuinig toch?
Neeeeee hoor. Ik ken iemand en die zegt….
Ik heb er 3 staan dus zeg maarEen MB of Lexus met V8 zou ik ook nog wel eens willen rijden. Ongeblazen.
Dit was gewoon een ouderwets onverwoestbaar M113 blok. Best netjesIk vond dit destijds al indrukwekkend met de CL. Dat is nog een ouder V8 blok.
Mijn botsauto doet het in 3.7 sec naar de 100.Hoe kan zo een 2500kg wegend plug in monster sneller naar de 100 zijn dan een M3 e46/e90..
Mijn botsauto doet het in 3.7 sec naar de 100.
Elektro power is niet bij te houden bijna, direct volledig vermogen/koppel onder alle omstandigheden.
Haha ja eigenlijk wel, maar waar hebben we het over.Dan is m’n ix3 gewoon traag met 6,8 seconden![]()
Verschil bij elektrisch is alleen dat het op een gegeven moment gewoon klaar is. De 500 stampt met zo’n gemak door tot ver over de 200. Dat is pas rijbewijs gevaarlijkHaha ja eigenlijk wel, maar waar hebben we het over.
Vind het persoonlijk niets een fijn altijd die keiharde acceleratie, inhalen is gewoon rijbewijs gevaarlijk als je niet heel snel van het gas afgaat.
6.8 sec was nog niet eens zo lang geleden al bloedsnel.
Dan toch een 500Dan is m’n ix3 gewoon traag met 6,8 seconden![]()
Nou dat is zeker niet het geval Michel, gewoon een kwestie van hoeveel vermogen heb je.Verschil bij elektrisch is alleen dat het op een gegeven moment gewoon klaar is. De 500 stampt met zo’n gemak door tot ver over de 200. Dat is pas rijbewijs gevaarlijk![]()
Ja een plaid. Maar 90% van alle elektrische auto’s is gewoon afgeregeld op 160. In dat opzicht is een atmosferische V8 veel fijner. Ook qua verbruik. AlsNou dat is zeker niet het geval Michel, gewoon een kwestie van hoeveel vermogen heb je.
Kijk eens met hoeveel gemak een Tesla plaid naar 300+ gaat.
Zo'n 500 is en blijft natuurlijk een geweldige machine! de souplesse/kracht is zo fijn!
Jemig, wat traag. Da’s bijna net zo traag als mijn Mazda (6,9s).Dan is m’n ix3 gewoon traag met 6,8 seconden![]()
Met stampen is natuurlijk elke auto snel leeg, met de Benz V8 was het dan ook gewoon 1 op 7/8.Ja een plaid. Maar 90% van alle elektrische auto’s is gewoon afgeregeld op 160. In dat opzicht is een atmosferische V8 veel fijner. Ook qua verbruik. Als
Ik ga stampen met de ID3 dan is de accu behoorlijk veel sneller leeg.
Dan toch een 500![]()