A
Anoniem
Guest
Ik ben destijds ook heel prettig geholpen in Zwolle, maar toen er een inruil voorstel kwam leek dat helemaal nergens op. Maar verder is het een fijne zaak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
DagDromer zei:Idd, die velg. De standaard 18'' Luxury Line velg.
BENZine zei:Wat een onzin Gullwing, een BMW 7 van een jaar oud is juist erg aantrekkelijk. Je koopt dan een nagenoeg nieuwe 7 voor de prijs van een nieuwe 5, en hebt daar een fantastische auto aan. Bovendien is het al lang verleden tijd dat een 7 harder afschrijft dan een S.
BENZine zei:Heb deze week nog een tijdje naar die donker grijze W140 S500 op de site van Marco zitten kijken, wel een plaatje hoor! En zakelijk heel verantwoord. Maar ja, je gaat wel even 23 jaar terug in de tijd...
FH218374 zei:Dat denk ik ook. Waarbij het mij opvalt hoe weinig nieuwe S'en en 7-series je ziet in Nederland. Ik woon in de Schiphol regio en daar zie je dan wel eens een S als limo taxi ofzo, maar daar houdt t mee op. Het wagenpark is echt aan het downsizen in Nederland, dat is duidelijk merkbaar.
Flieger zei:BENZine zei:Heb deze week nog een tijdje naar die donker grijze W140 S500 op de site van Marco zitten kijken, wel een plaatje hoor! En zakelijk heel verantwoord. Maar ja, je gaat wel even 23 jaar terug in de tijd...
Wat een unit is dat. Waarom is die nog niet verkocht en is de zilveren 500 Lang binnen een week weg? Doe mij maar die Onyxgraue! Prachtig!
funf zei:Tja, dat kan best een argument zijn. De voorkeur kan ook ingegeven zijn door het feit dat die 96'-er een L is. Hoe dan ook, die onyx grau S500 is prachtig, en leuk betaalbaar. Een buitenkansje!
funf zei:FH218374 zei:Dat denk ik ook. Waarbij het mij opvalt hoe weinig nieuwe S'en en 7-series je ziet in Nederland. Ik woon in de Schiphol regio en daar zie je dan wel eens een S als limo taxi ofzo, maar daar houdt t mee op. Het wagenpark is echt aan het downsizen in Nederland, dat is duidelijk merkbaar.
Dat bedacht ik me ook. Een S zie je hier (in de regio Eindhoven) nog wel eens rijden, maar de A8 en de 7 nauwelijks.
Ibud zei:Ik zou zelf ook eerder een SUV kiezen als een topklasse limousine. Daarnaast laten de 5-series en E-klasses ook weinig meer te wensen over natuurlijk.
FH218374 zei:Eens met het vorenstaande, het is echter wel zo dat een goede SUV in de dagelijkse praktijk (bij iemand met een beetje actieve levensstijl) verreweg de fijnste autovorm is. Een Mercedes ML/GLE, BMW X5, Porsche Cayenne zijn echt geweldig fijne auto's.
BENZine zei:Ik zeer zeker niet, ik vind een grote sedan vele malen mooier en stijlvoller dan een SUV. SUV’s vind ik per definitie geen mooie auto’s, te lomp en te hoog, mist elke vorm van sierlijkheid en klasse.
FH218374 zei:Het probleem voor de meeste mensen is dat 1 auto aan alle wensen moet kunnen voldoen. Alsof je met een waterpomptang alle klusjes aanpakt. In mijn ogen zijn er verschillende soorten auto's voor verschillende "klussen".
Klopt inderdaad wel. In de S zat ik ook relatief hoog maar dat komt omdat het gewoon een groot slagschip isIbud zei:BENZine zei:Ik zeer zeker niet, ik vind een grote sedan vele malen mooier en stijlvoller dan een SUV. SUV’s vind ik per definitie geen mooie auto’s, te lomp en te hoog, mist elke vorm van sierlijkheid en klasse.
Daar ben ik het helemaal mee eens dat een grote sedan eleganter is maar voor dagelijks gebruik en wat FH zegt, een actieve levensstijl, vind ik een SUV toch even prettiger in de omgang. De zitpositie, het zicht op de weg, overzicht van de auto met parkeren, de laadruimte. Het hele gevoel van 'hoog, droog en veilig is' is bij een SUV prettig.
Ibud zei:Daar ben ik het helemaal mee eens dat een grote sedan eleganter is maar voor dagelijks gebruik en wat FH zegt, een actieve levensstijl, vind ik een SUV toch even prettiger in de omgang. De zitpositie, het zicht op de weg, overzicht van de auto met parkeren, de laadruimte. Het hele gevoel van 'hoog, droog en veilig is' is bij een SUV prettig.
Gullwing zei:En wat Fryske zegt, een suv rijdt fijn door de hoogte, zeker in druk verkeer rij je gewoon ontspannender,
FH218374 zei:@BENZine: duurdere auto's trekken altijd volk aan waarmee je niet geassocieerd wenst te worden. Dat komt door het statussymbooleffect.
funf zei:... Ik geneer me altijd een beetje in zo'n ding. ....