Guest
Zeker. Is een geweldige zaak daar in Heteren. Morgen moet ik er ook even zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
FH218374 zei:Het is een beetje opzichtig ding, enigszins over de top. Daarom geef ik zelf altijd de voorkeur onder het model onder een AMG, zoals een E500 of een C400. Gewone uitlaten, beschaafde velgen en bij voorkeur zonder aanduidingen. Beetje undercover styling.
Gullwing zei:Nou ja het is dus rond.
Wat me wel verbaasd altijd in Nederland, dat een hoop bedrijven weinig tot niets te maken willen hebben met buitenlandse bedrijven. En dat voor een land dat ooit een wereldwijde handelsnatie was. Ik kom het echt keer op keer tegen.
FH218374 zei:Diesel wordt uiteindelijk problematisch, althans alles wat niet Euro 6 is. Maar niet getreurd, die oudere diesels gaan dan richting Afrika, en bevolking van daar komt richting Europa. Zo is de wereld in beweging en blijft de vervuiling in stand alleen verandert van locatie en samenstelling.
Marcel Br zei:Die zwarte lijst schijnt alleen te gebeuren als je alle boetes niet betaald etc.
AlbertsH zei:Het is gewoon wel leuk om het een beetje geheim te houden, maar zo belangrijk is dat eigenlijk ook weer niet. Het gaat om een Mercedes CLS 55 AMG uit 2005. Kunnen jullie daar wat mee?![]()
FH zei:k heb nog niet zo lang een 2012 CLS 63
Joël D. zei:Dan kan je nog precies 30.000 km rijden voor je een nieuwe motor moet. :T
Aras zei:Let goed op dat ie qua onderhoud helemaal bij is. Een setje banden en remmen is serieus geld. Overal waar AMG op staat is reteduur. Setje schijven en blokken voor loopt zomaar tegen de €1500 aan. Veel verkopers in autoland zullen de auto doorduwen met slijtagedelen welke net aan zijn. Zit er ABC in een CLS?