• We moeten de systeemsoftware onder het forum updaten. Daarvoor zal het forum helaas een tijdje offline zijn. Dit gebeurt woensdag 5 augustus om 09.00 uur en zal ongeveer 2,5 uur duren. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Teutonia LXV :Geschwindigkeit

En als mensen hun gelijk hier mee willen halen, vooral doen

Jammer dat dit je ervaring is. Er lopen vooral hier in Teutonia veel mensen rond die namelijk inderdaad wijsheid in pacht hebben. Kan je echt wat aan hebben(y)

500 E zei:
Tiptop of niet: als een CLS je een verkeerd gevoel geeft, moet je geen CLS kopen maar je bakens verzetten. Dat zal het zijn. niet zozeer 600,- kosten, zo schat ik in.

Precies, die kosten had ik zelf waarschijnlijk niet eens hoeven maken omdat het onder 'klaar maken voor de APK' zou vallen. Wanneer de CLS met de WOK-status ook stil was komen te staan met een dooie accu, dan was ik wellicht al wel eerder gaan twijfelen over het aanschaffen van een CLS (in z'n algemeenheid, dus ook een CLS 350/500). Het is alleen zo dat wanneer je in de 'happy flow' zit, je bepaalde negatieve eigenschappen van een auto niet wilt of kunt zien. In het geval van de CLS is dat dus het gewicht en de omvang, maar wanneer om welke reden dan ook er iets tegen zit, wordt je er extra mee geconfronteerd.

Ik wil verder niet al te filosofisch worden, maar een kleinere/lichtere auto past mij gewoon beter, wel nog steeds één met genoeg vermogen.

En smarter, grappig dat je over de Lexus IS-F begint, ik had het er vanmiddag over met m'n broertje. Zeker een auto die het overwegen waard is, maar natuurlijk een ontzettend witte raaf. Voor veel mensen een totaal onbekend model, maar zeker heel gaaf!
lexus-is-f-5-0-v8-423pk-automaat.jpg

https://www.autowereld.nl/lexus/is/f-5-0-v8-423pk-automaat-26689342/foto.html#foto-193482420

Mensen verder nog wat leuks op Teutonen-gebied gedaan? ;)

@AlbertsH: Bedankt voor het delen van jouw verhaal. Welke kant het ook op zou gaan, het is jouw besluit. Daarmee heb je voor jezelf een knoop doorgehakt, en kun je nu gewoon weer door. Succes met de verdere zoektocht!

Belevenissen op Teutonia gebied? Ik rijd er dagelijks één (of twee) met veel plezier. En binnenkort met de 328iA de Ardennen in om weer een stuurmansweg af te vinken.

Bij twijfel laten staan. Dat heb je prima gedaan. En de jongensdroom kan van de wensenlijst. Ook wat waard. Succes met de zoektocht.(y)

Enzo Ferrari zei:
Belevenissen op Teutonia gebied? Ik rijd er dagelijks één (of twee) met veel plezier. En binnenkort met de 328iA de Ardennen in om weer een stuurmansweg af te vinken.

Klinkt goed, de Ardennen moet ik ook nog eens gaan verkennen (hà-hà, dat rijmt). Welke "stuurmansweg" wil je gaan afvinken?

Misschien sowieso wel leuk om eens wat meer foto's te plaatsen van de auto's die hier worden gereden. Dan krijg je ook wat meer een beeld van wat iedereen rijdt en plaatjes zijn altijd goed. :)

Ik heb een boekje vol stuurmanswegen waar ik er afentoe eentje uit kies. Begin april was ik in de Harz en het Odenwald. Eind mei ga ik dus richting de Ardennen.

Dit is de route en de auto die we gaan gebruiken.

yDsAy0t.jpg

kHezwvy.jpg

ACUWIUl.jpg

Bij twijfel inderdaad beter laten staan, heb je goed gedaan. Het is gewoon je formaat niet, weet je nu.

AlbertsH zei:
Misschien sowieso wel leuk om eens wat meer foto's te plaatsen van de auto's die hier worden gereden. Dan krijg je ook wat meer een beeld van wat iedereen rijdt.

QlhbcT6.jpg

BMW 528i 3.0 R6

nGzUIYD.jpg

Mercedes Benz 300SL

Zelf heb ik geen Teutoon, over 2 weken wel met wat vrienden met de Teutoon van mijn vader naar de Nürbrugring.

c506406092011192239_4.jpg

500 E zei:
'Alle VR6 motoren hebben een prachtig geluid.'

Eens.

Maar een V6 is geen VR6. Da's een Audi V6.

Nee, alleen de Passat V6 heeft een Audi motor, de Golf V6 heeft de VR6 motor.

Ton Roks in Autovisie nr. 20 zei:
Het V6 op neus en staart is enigszins misleidend: onder de kap ligt toch echt een VR6 (twee cilinderrijen, één cilinderkop), een motor die zolang hij bestaat al hoog in onze hitlijsten staat. En door de modificaties die VW voor de 4Motion heeft aangebracht, nestelt hij zich daar alleen maar fermer. Want deze V6 is absoluut een heerlijkheid van een motor. Hij is mooi soepel en smeuïg, maar daarnaast onstilbaar gretig. Hij hangt aan het gas als een echte sportwagenmotor en de eerste kilometers moet je leren op de millimeter te doseren in plaats van de centimeter. Qua sportiviteit maar ook qua comfort is de V(R)6 de meerdere van de geblazen vijfkleps 1punt8 van de Golf GTI en zelfs van de 180-225-pk turbomachine van de Audi TT. Als Joop Donkervoort ooit in zo'n Golf V6 komt te rijden, zal hij zich afvragen of hij er wijs aan heeft gedaan een Audi V6 voor zijn D20 te kiezen.

(...)

Vergeet de GTI, dit is de nieuwe super-Golf.

26907745_1928849957128311_5845061383713186029_n.jpg

Andere Teutoonse belevenissen: de 318i had sinds de laatste beurt in augustus vorig jaar 15.000 km gereden, dus tijd voor een onderhoudsbeurt! Juist bij de N43 motor luistert goede olie en tijdige verversing nauw, als de olie niet tijdig wordt vervangen dan kunnen er allerlei problemen aan de N43 motor ontstaan. Bij tijdige verversing is de motor betrouwbaar, althans dat lees ik. De 318i had twee weken geleden wel een storing, de motor liep onregelmatig en was wat aan het schudden. Dit gebeurde overigens maar één keer. Bij de beurt deze week bleek het te gaan om een defecte Nox (stikstof) sensor alsmede een defecte brandstofdruksensor. Beide dus vervangen, samen met een interieurfilter. Verder mankeerde er niets aan de auto. Door de hoge onderdeelprijzen (iets van 360 euro voor de Nox-sensor) kostte de beurt wel weer 1.150 euro. Maar hij rijdt weer fantastisch (y) Kers op de taart: de garage heeft het voor elkaar gekregen de M-Performance sportuitlaat wat hoger te hangen, hij hangt nu perfect! :D

Dat vraagt natuurlijk om een nieuw plaatje van de Bimmer, nu met de perfect gemonteerde uitlaat.:D

Hier nauwelijks Teutoonse activiteit. De Mini rijdt tot op heden foutloos, de BMW had een paar weken terug een storing in de luchtvering. Hij zakte daardoor rechtsachter in. Dat bleek te liggen aan verouderde software, na een reset is het allemaal weer goed. Ik mis bij tijd en wijle de youngtimers nog wel eens, maar te weinig om er echt iets mee te doen. Dus maar gewoon lekker rijden met de nieuwe auto’s. En dat doen ze allebei op eigen wijze voor mij perfect. Deze line up zou het dus zo maar eens wat langer kunnen volhouden bij mij.:T

Hier ook weinig Teutoonse activiteit, heb nog steeds onderstaand setje (al is de Rallye vervangen door een identiek exempaar maar dan in betere staat).
Wel langzaam een beetje aan het rondkijken voor een Golf V GTI of BMW E90 330i. Wel meer autogerelateerde activiteit, ga de Buick in gebruik nemen dus deze krijgt eerst een rondje vloeistoffen en filters, automaat spoelen, aircobeurt, rondje nieuwe banden en veerpoten met schokdempers en daarna stuur ik hem deze zomer via Luxemburg naar Lausanne en Como en dan via Innsbruck en Munchen weer terug.

Teutoonse activiteit? De Benz doet het nog altijd top. :D Gisteren 400 euro er tegenaan gegooid, volgens mij de duurste beurt in de afgelopen vijf jaar; nieuwe schijven en blokken rondom, nieuwe handremkabel en weer verse olie erin.

JhuulOG.jpg

[size=small]Winter prima overleefd. Ondanks dat 'ie inmiddels 27 jaar oud is, is starten by -20 nog steeds geen enkel probleem.[/size]

kL2RXv7.jpg

[size=small]Speciaal voor Bofkont.[/size]

TnPS9xK.jpg

Enzo Ferrari zei:
Eind mei ga ik dus richting de Ardennen.

Dit is de route en de auto die we gaan gebruiken.

Interessant! Dat is wel heel diep de Ardennen in. Het stuk richting Franse grens ben ik niet bekend mee, enkel het gebied ten westen van de Duitse grens. Ben benieuwd naar je ervaring!

De Eifel reeds afgevinkt?

@Ibud
Fijne roadtrip met zo'n Buick. (y)

Gaat dat nog een beetje de bocht om, in de omgeving van het Como meer?

En nog meer Teutoonse activiteit: m'n pa heeft vandaag z'n nieuwe A5 opgehaald. Prachtige auto geworden in deze samenstelling, vind ik. Vooral het shadowline-pakket maakt een enorm positief verschil.

Wu8BxRj.jpg

Links de A5 die wordt opgevolgd. Hoewel de nieuwe erg fraai is, werd er toch met enige weemoed afscheid genomen van de Coupe. Want mijn god, wat is en blijft zo'n 3.0 TDI een fenomenaal blok.

TYN zei:

photobucket kun je tegenwoordig beter mijden.
Photobucket heeft vorige week z'n voorwaarden gewijzigd. Gebruikers moeten nu diep in de buidel tasten als zij hun afbeeldingen willen vertonen op andere sites
https://webwereld.nl/software/99681-de-6-beste-gratis-alternatieven-voor-photobucket

Afvinken en bucketlists en dergelijke snap ik nooit zo. Alsof het niet leuk meer zou zijn om iets plezierigs voor de tweede keer te doen. Het wordt dan weer niet overal voor gebruikt. Zo heb ik nog nooit iemand horen zeggen dat-ie zijn vrouw/vriendin heeft afgevinkt.

@Enzo Ferrari: wat voor boekje is dat met die stuurmanswegen? Ik wil dit jaar nog een meerdaagse trip plannen met de M3. In juli bezoek ik de Eifel voor het Eifel Rallye Festival. Voor de derde keer alweer, maar het is een fijn en gemoedelijk evenement waar ik graag terugkeer.

Mercedes 500 SEL uit 1993. Ik rij van mijn werk een Golf, die ik met een kilometeradministratie uit de bijtelling houd. Voor mijn vrouw dit als woon-werk/boodschappenauto/familieauto gekocht. Ben afgelopen jaar van 7 naar 14000km per jaar gegaan en dan is de aanwezigheid van een G3 installatie toch wel fijn. Met een euro verschil op iedere 5 kilometer is die 65 extra MRB gauw terug verdiend. En hij loopt er erg mooi op.

41191369624_9d9931c20e_k.jpg

Zo te zien Auto visie dat blad van onze Enzo, maar geweldig man die wegen.
Aankomende maand ga ik ook weer 2 dagen sturen in de Ardennen/Eiffel met de cabrio.
Heerlijke stuurwagen de E46 328i, die is daar absoluut in zijn element.
Net of ik mijn eigen ex 328i zo weer zie op de foto, precies dezelfde kleur/velgen.

Mooie Audi Tyn die van je vader(y)
Mooie kleur, zie je niet vaak.

Verstandige keus AlbertSH,een wagen van dat kaliber moet je wel erg zeker van je zaak zijn.
Wel een bijzondere wending weer moet ik zeggen, benieuwd waar je nu mee aankomt zetten.
Zo'n lexus is ook wel een bijzonder fraaie auto.

@TYN, welk blok ligt er nu in dan? Ik vind de sportback zelfs mooier dan de coupe. Een serieuze kandidaat om mijn volgende auto te worden. Juist ook in een wat meer bijzondere kleur, bijvoorbeeld dit groen. Erg fraai als je het mij vraagt.

TYN zei:
.... Prachtige auto geworden in deze samenstelling, vind ik. Vooral het shadowline-pakket maakt een enorm positief verschil.....

Ik begin ouder te worden, ik vind juist een chroom randje om de zijruiten juist wel mooi.

@Roy R
De nieuwe is een 190pk 2.0TFSI. De anti-diesel beweging is anno 2018 blijkbaar dermate succesvol dat 45k km/j voortaan op benzine moet. Helaas, want m.i. gaat er voor dagelijks gebruik maar weinig boven een zescilinder diesel (ook al was de vorige 'maar' de 204pk-versie).

Vwb de Sportback, deze vind ik ook mooier dan de Coupe. Bij het vorige model hadden allebei de versies wel wat, maar de nieuwe is wat gestrekter, de lijnen kloppen beter.

@Gullwing
Een chroom randje om de ramen zou nog prima te pruimen zijn, maar helaas doet Audi je dan ook gelijk die enorme chromen bek erbij. Daarmee wordt het echt zo'n typische patser-Audi; een look waar het merk de laatste jaren zo succesvol mee is.
2018-Audi-A5-S5-275-200x200.jpg

Die grille is inderdaad over the top, daar moet dan een spuitbusje zwart over :)
Wat mij betreft wel 1 van de mooste audi's van het moment.

@Tyn, ja heb er ook veel zin in! Of het goed de bocht om gaat weet ik nog niet helemaal, heb er in totaal pas 200 km mee gereden. Ga hem volgende week uit de stalling halen om hem in gebruik te gaan nemen. Eerst een opfrisbeurt, er zitten nu nog de originele 23 jaar oude achterbanden op en originele schokdempers. Na een rondje nieuwe Goodyears en Monroe schokdempers+veren en rubbers zou de Buick een prima wegligging moeten hebben, heel strak wordt het natuurlijk nooit maar dat wil je eigenlijk ook niet bij zo'n auto. Mooi plaatje van de W124 onder het stof(y) Gave kleur op de A5 ook, zo met shadowline sportief en chique tegelijk. Mooi dat kleuren als groen en donkerrood weer vaker worden besteld op nieuwe auto's.

@Enzo, leuke route, kan jouw autogerelateerde activiteiten altijd wel waarderen(y) Misschien leuk voor mij om een keer met de Rallye naartoe te gaan.

@Beros, werkt goed ter motivatie, als je dingen 'moet' afvinken. Kun je ook prima toepassen op vrouwen.

Ontzettend leuke en diverse auto's bij iedereen, kan eigenlijk geen favoriet uitkiezen.

TYN zei:
En nog meer Teutoonse activiteit: m'n pa heeft vandaag z'n nieuwe A5 opgehaald. Prachtige auto geworden in deze samenstelling, vind ik. Vooral het shadowline-pakket maakt een enorm positief verschil.

Wu8BxRj.jpg

Links de A5 die wordt opgevolgd. Hoewel de nieuwe erg fraai is, werd er toch met enige weemoed afscheid genomen van de Coupe. Want mijn god, wat is en blijft zo'n 3.0 TDI een fenomenaal blok.

Mooie auto TYN! Ik vind hem helemaal goed in dat mooie groen en met shadowline. Heel anders dan de reguliere grijze, zwarte of blauwe versies.

Audi’s met Shadowline zie je veel te weinig. Dat maakt dat een Audi met chromen lijsten mij nooit opvalt, terwijl ik altijd even omkijk naar één met zwarte lijsten. En dan nog zo’n groene kleur, dat maakt hem helemaal leuk.

Voor de liefhebbers, dit zijn de boeken die ik met name gebruik om mooie stuurmanswegen te beleven. Vaak knoop ik er ook direct een vakantie aan vast. Maar andersom komt het ook weleens voor dat de vakantie al gepland is, en ik dan vervolgens ga kijken of er in het vakantieland nog mooie wegen op de route liggen. Het is vaak een leuke manier om de binnenlanden te verkennen.

@Tyn: De Eifel is al reeds afgevinkt. Uiteraard blijft dat een mooi bochtenparadijs om terug te komen. Al moet je het wel zo plannen dat er niet teveel toeristenverkeer rijdt, want het kan daar op sommige momenten van het jaar erg druk zijn.

@Ibud: Leuk om te horen! Ik probeer mijn autogerelateerde activiteiten altijd wel zoveel mogelijk te delen hier, wellicht dat het dan voor andere liefhebbers ook als inspiratie kan dienen. Vaak krijg je door delen van dit soort zaken, ook weer veel informatie/inspiratie terug van andere forummers/liefhebbers. Zoals je misschien al door hebt ben ik minder van de statische events zoals (Internationale) beurzen en dergelijke. Wat dat betreft ben ik veel meer een echte autorijder, ik wil dingen graag zelf beleven. Een nieuwe auto bekijken kan altijd later in de Nederlandse showroom nog, en vaak kun je er dan direct even een proefritje maken..;)

Il0beD6.jpg

HHHzEI8.jpg

3IpQP6N.jpg

@TYN, ik ben benieuwd hoe dat blok in de praktijk bevalt, dat zou een kansmaker zijn namelijk. In ieder geval veel plezierige kilometers gewenst voor je pa!

Gisteren even bij Porsche Centrum Gelderland langsgeweest, rufie (https://www.rufie.be/) had een 996 meeting georganiseerd en PCG was het eindpunt. Mijn oude targa stond er nog net zo bij als 5 jaar geleden, inmiddels 33.000 km verder en de huidige eigenaar is er nog steeds zeer tevreden mee (y) Het was een mooie dag.

31960195_1004072816412382_3054964427523620864_o.jpg

NupZdeY.jpg

Gaat het niet jeuken om weer een 911 te kopen?
Bij mij wel, elke keer als ik er een zie :)

Het gaat niet jeuken, hoewel ik wel zo weer een 911 zou kunnen kopen. Blijven mooie auto's, zowel 996, 997 als 991. De types daarvoor worden te duur voor wat ze (mij) bieden.

Mooie boeken, Enzo! Kan me voorstellen dat ze goeie inspiratie bieden voor je volgende vakantiebestemming.

Zo’n E46 is ook een ideale auto ervoor; paar uurtjes snelweg en vervolgens lekker potje sturen. Met een echte hothatch oid ben je toch iets minder geneigd de leuke routes te zoeken die wat verder weg liggen; een paar uurtjes snelweg met een, zeg, 106 Rallye is toch iets meer inspanning.

Roy R zei:
@TYN, ik ben benieuwd hoe dat blok in de praktijk bevalt, dat zou een kansmaker zijn namelijk. In ieder geval veel plezierige kilometers gewenst voor je pa!

Naar verluidt is de eerste indruk dat het prima rijdt, maar koppel mist t.o.v. de vorige. :)

Ik kom er bij je op terug als ik weer eens in Nederland ben.

Nee die is al ruim een half jaar weg. Het was de bedoeling spanje compleet te verlaten, maar tja :)

TYN zei:
Mooie boeken, Enzo! Kan me voorstellen dat ze goeie inspiratie bieden voor je volgende vakantiebestemming.

Zo’n E46 is ook een ideale auto ervoor; paar uurtjes snelweg en vervolgens lekker potje sturen. Met een echte hothatch oid ben je toch iets minder geneigd de leuke routes te zoeken die wat verder weg liggen; een paar uurtjes snelweg met een, zeg, 106 Rallye is toch iets meer inspanning.

Dat is zeker waar en dat is ook het lastige aan de perfecte fun-auto kiezen. Ik vind de Rallye redelijk lastig in te zetten, dagelijks gebruik en boodschappen e.d. doe ik er niet mee. Voor dat gebruik waardeer ik zo'n auto niet meer. Voor mooie ritten zoals Enzo doet is het een perfecte auto, alleen niet echt om er eerst een uur of 6/7 mee op de snelweg te moeten zitten. Toen ik hem kocht viel de terugweg uit Italië me reuze mee maar ik heb het wel in 3 dagen gedaan om het leuk te houden. De laatste 4-500 km wil je eigenlijk in alle rust met een muziekje aan met 160+ naar huis knallen maar dat gaat niet. Ik kijk er dus ook niet heel erg naar uit om hem in de zomer mee naar Zwitserland en Italië te nemen voor een roadtrip. Ik maak mijn vriendin er niet blij mee, je hebt geen airconditioning of cruise control en het is gewoon behoorlijk lawaaiig en stug. Daarom dus de Buick mee maar dat is dan weer concessies doen op mooie bochtige routes. De 106 is leuk voor ritten wat dichterbij huis, de Ardennen bijvoorbeeld of leuke ritjes in NL.

Zoiets als Bofkont heeft of de R129 van Michel lijken me dan weer veel breder inzetbaar, comfortabel genoeg voor de lange afstand en leuk op de bochtige routes. De R107 van BENZine wellicht ook wel maar ook daarvan geniet je denk ik vooral als je van de snelweg afdraait.

Wie gaat er morgen op de kijkdag bieden op dit:
Weide mobiel

Edit, kenteken gegoogeld, toch wel bijzonder.
slc amg mercedes bi turbo prototype
this car is a unique application built in 1976

v8 bi turboslc ralllybj 1976 700 hp aluminum body prototype amg
there is only 1 in the world
booklets etc all complete
a real collectors item this car ideal historistisch rallies and special object as inversterings ondersteltop speed well above 300 km per hour

Toch voor de grap eens een rootje bieden?

Ik zou toch behoorlijke zweethandjes krijgen als ik daar 300 mee moet rijden maar wellicht dat daarom het stuur er ook zo uit ziet.

Mijn hemeltje dat is wel heel iets bijzonders, zou wel eens een bijzonder goede investering kunnen zijn als je deze voor weinig kunt krijgen.
Zit ongetwijfeld nogal wat werk aan wat in de papieren gaat lopen.
Precies iets voor onze beste Zemelaar deze unikat.

Ibud zei:
Zoiets als Bofkont heeft of de R129 van Michel lijken me dan weer veel breder inzetbaar, comfortabel genoeg voor de lange afstand en leuk op de bochtige routes. De R107 van BENZine wellicht ook wel maar ook daarvan geniet je denk ik vooral als je van de snelweg afdraait.

Ik denk dat elke cabrio het lekkerst rijdt op binnendoor wegen. Al heb ik met mijn R107 ook geen moeite met een snelwegrit, lekker met 120 per uur, dakje open en windscherm achter de stoelen.... dat houd ik wel vol tot Italië :cool:

Phaeton V8 zei:
Het gaat niet jeuken, hoewel ik wel zo weer een 911 zou kunnen kopen. Blijven mooie auto's, zowel 996, 997 als 991. De types daarvoor worden te duur voor wat ze (mij) bieden.

een 996 is een ontzettend fijn rijdende Porsche. Een 993 ook. Maar zeker voor een 964 of 993 geldt: het rijgenot stijgt niet mee. In feite geldt dat voor een 500 E ook. Die zijn nu echt belachelijk duur.

Al die foto's, daar wordt een mens blij van, prachtige Audi A5 zo in het groen ook!

In de verdere zoektocht naar een nieuwe auto/Teutoon, kom ik bij onderstaande auto's uit.
Afgezien van de (op z'n zachts gezegd) 'smaakgevoelige' velgen en getinte achterruiten, lijkt het zo op het oog een fraai exemplaar. Er staat ook een witte te koop, maar dat is toch niet echt mijn kleur denk ik.
mercedes-benz-c-klasse-55-amg-367pk-v8-in-top-staat.jpg

https://www.autowereld.nl/mercedes-benz/c-klasse/55-amg-367pk-v8-in-top-staat-26527044/foto.html#foto-197278650

Een CLK55 AMG is ook nog een optie, maar de spoeling in Nederland is daarin wel heel dun, onderstaande lijkt wel een prachtig origineel exemplaar:
mercedes-benz-clk-klasse-coupe-55-amg-367pk-98-711km.jpg

https://www.autowereld.nl/mercedes-benz/clk-klasse-coupe/55-amg-367pk-98-711km-26023250/foto.html#foto-190800252

@AlbertsH, is dit wat: https://www.autoleitner.nl/nl/index/aanbod/1523995443-2006-7-e-500-4-matic-elegance-w211-kopen

Wel even 387 pk...

500 E zei:
een 996 is een ontzettend fijn rijdende Porsche. Een 993 ook. Maar zeker voor een 964 of 993 geldt: het rijgenot stijgt niet mee. In feite geldt dat voor een 500 E ook. Die zijn nu echt belachelijk duur.

Wat kostte een goede 500E op het dieptepunt?

Misschien heb ik het mis maar verschilt een CLS55 AMG nou echt veel in complexiteit/kosten van een CLK55AMG?

Zeer goede suggestie michel, deze C55 AMG van Next Classics. Zeer betrouwbaar adres ook. Als ik AlbertsH was, reed ik morgen naar Heerhugowaard! (y)

Terug
Bovenaan