Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
500 E zei:Tiptop of niet: als een CLS je een verkeerd gevoel geeft, moet je geen CLS kopen maar je bakens verzetten. Dat zal het zijn. niet zozeer 600,- kosten, zo schat ik in.
Enzo Ferrari zei:Belevenissen op Teutonia gebied? Ik rijd er dagelijks één (of twee) met veel plezier. En binnenkort met de 328iA de Ardennen in om weer een stuurmansweg af te vinken.
AlbertsH zei:Misschien sowieso wel leuk om eens wat meer foto's te plaatsen van de auto's die hier worden gereden. Dan krijg je ook wat meer een beeld van wat iedereen rijdt.
500 E zei:'Alle VR6 motoren hebben een prachtig geluid.'
Eens.
Maar een V6 is geen VR6. Da's een Audi V6.
Ton Roks in Autovisie nr. 20 zei:Het V6 op neus en staart is enigszins misleidend: onder de kap ligt toch echt een VR6 (twee cilinderrijen, één cilinderkop), een motor die zolang hij bestaat al hoog in onze hitlijsten staat. En door de modificaties die VW voor de 4Motion heeft aangebracht, nestelt hij zich daar alleen maar fermer. Want deze V6 is absoluut een heerlijkheid van een motor. Hij is mooi soepel en smeuïg, maar daarnaast onstilbaar gretig. Hij hangt aan het gas als een echte sportwagenmotor en de eerste kilometers moet je leren op de millimeter te doseren in plaats van de centimeter. Qua sportiviteit maar ook qua comfort is de V(R)6 de meerdere van de geblazen vijfkleps 1punt8 van de Golf GTI en zelfs van de 180-225-pk turbomachine van de Audi TT. Als Joop Donkervoort ooit in zo'n Golf V6 komt te rijden, zal hij zich afvragen of hij er wijs aan heeft gedaan een Audi V6 voor zijn D20 te kiezen.
(...)
Vergeet de GTI, dit is de nieuwe super-Golf.

Enzo Ferrari zei:Eind mei ga ik dus richting de Ardennen.
Dit is de route en de auto die we gaan gebruiken.
TYN zei:Geen enkele?
Photobucket heeft vorige week z'n voorwaarden gewijzigd. Gebruikers moeten nu diep in de buidel tasten als zij hun afbeeldingen willen vertonen op andere sites
https://webwereld.nl/software/99681-de-6-beste-gratis-alternatieven-voor-photobucket
TYN zei:.... Prachtige auto geworden in deze samenstelling, vind ik. Vooral het shadowline-pakket maakt een enorm positief verschil.....
TYN zei:En nog meer Teutoonse activiteit: m'n pa heeft vandaag z'n nieuwe A5 opgehaald. Prachtige auto geworden in deze samenstelling, vind ik. Vooral het shadowline-pakket maakt een enorm positief verschil.
![]()
Links de A5 die wordt opgevolgd. Hoewel de nieuwe erg fraai is, werd er toch met enige weemoed afscheid genomen van de Coupe. Want mijn god, wat is en blijft zo'n 3.0 TDI een fenomenaal blok.
Roy R zei:@TYN, ik ben benieuwd hoe dat blok in de praktijk bevalt, dat zou een kansmaker zijn namelijk. In ieder geval veel plezierige kilometers gewenst voor je pa!
Gullwing zei:Gaat het niet jeuken om weer een 911 te kopen?
Bij mij wel, elke keer als ik er een zie![]()
TYN zei:Mooie boeken, Enzo! Kan me voorstellen dat ze goeie inspiratie bieden voor je volgende vakantiebestemming.
Zo’n E46 is ook een ideale auto ervoor; paar uurtjes snelweg en vervolgens lekker potje sturen. Met een echte hothatch oid ben je toch iets minder geneigd de leuke routes te zoeken die wat verder weg liggen; een paar uurtjes snelweg met een, zeg, 106 Rallye is toch iets meer inspanning.
Ibud zei:Zoiets als Bofkont heeft of de R129 van Michel lijken me dan weer veel breder inzetbaar, comfortabel genoeg voor de lange afstand en leuk op de bochtige routes. De R107 van BENZine wellicht ook wel maar ook daarvan geniet je denk ik vooral als je van de snelweg afdraait.
Phaeton V8 zei:Het gaat niet jeuken, hoewel ik wel zo weer een 911 zou kunnen kopen. Blijven mooie auto's, zowel 996, 997 als 991. De types daarvoor worden te duur voor wat ze (mij) bieden.
500 E zei:een 996 is een ontzettend fijn rijdende Porsche. Een 993 ook. Maar zeker voor een 964 of 993 geldt: het rijgenot stijgt niet mee. In feite geldt dat voor een 500 E ook. Die zijn nu echt belachelijk duur.
Ibud zei:Wat kostte een goede 500E op het dieptepunt?