Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
MWH zei:@XBXG: Die Accord is geen totale vreemde voor Nederland hoor. Er staat er zelfs een te koop.
Toyota Corolla uit de eind jaren 70, achteloos geparkeerd langs de weg, de chauffeur is voor deze foto´s speciaal gestopt op mijn verzoek, hoe vaak zie je nog zo´n Corolla normaal gesproken in het wild??? Nooit... dus de camera klikte er lustig op los!
Rob013 zei:Ik blijf dit een fantastisch topic vinden! Ik post nauwelijks iets hier, maar ik lees/kijk aandachtig mee. Erg mooie foto's allemaal!Jammer dat 'ie wat langzaam laadt, maar dat is mijn probleem
Ik heb overigens wel een vraag. Het is wellicht een beetje offtopic, maar ik denk dat dit wel een goede plek is aangezien hier veel mensen zitten die al erg veel gereisd hebben. Gisteravond deelde mijn moeder mede dat ze met mij en m'n broer nog een grote reis wil maken voordat we volwassen zijn enzo. We weten alleen niet zo goed waarheen te gaan, omdat we allemaal al een behoorlijk deel van de wereld hebben gezien en we wel iets zoeken waar we nog niet geweest zijn. Nu is het budget redelijk ruim en hebben we 2-3 weken de tijd (meer gaat echt niet). Het probleem is nu dat we allemaal behoefte hebben aan iets anders (natuur, cultuur, stad, auto's!). Mijn vraag aan jullie is dus of jullie wellicht iets weten.... Tot nog toe scoren Bermuda, Mongolie, Micronesie en de Paaseilanden hoog, maar het kan nog alle kanten op. Wat ik stiekem heel erg leuk zou vinden is wanneer er erg toffe auto's te spotten zijn (hier hebben jullie natuurlijk ook baat bij als ik foto's ervan plaats!) in het openbaar, dus geen musea of beurzen ofzo. En dan heb ik het niet over Dubai waar je Ferrari's en andere exoten ziet, maar meer de vehikels die bijvoorbeeld op deze pagina staan.
Alvast bedankt voor de hulp!
Edit: landen/steden als China, Vietnam, Laos, Maleisie, India, Indonesie, Dubai, Tanzania, Zuid-Afrika, Marokko, Kenia, Ecuador, Galapagoseilanden, Peru, Bolivia, Colombia, ABC-eilanden, Mexico, Nicaragua, Costa Rica, Cuba, Canada, de VS en nagenoeg heel Europa zijn reeds bezocht dus komen niet in aanmerking.
Rob013 zei:China en Zuid-Afrika zijn al bezocht (zie edit) dus die vallen al af. Het is overigens voor de zomervakantie. Japan hoef je mij niet te overtuigen, maar m'n moeder spreekt dat gewoon niet aan (wie betaalt die bepaalt?). Nieuw-Zeeland hebben we ook besproken maar zijn niet heel enthousiast. Het is ongetwijfeld heel mooi, maar ook veel van hetzelfde en er schijnt niet heel veel te doen te zijn. En icm de hoge kosten daarvan zijn er betere opties denk ik. Maar ga gerust verder met brainstormen!
XBXG zei:Leuke foto's van leuke auto's!
Die Pontiac in Hongarije komt overigens uit Polen.![]()
BeWo zei:XBXG zei:Leuke foto's van leuke auto's!
Die Pontiac in Hongarije komt overigens uit Polen.![]()
Dank!Maar die Pontiac heeft toch echt een Hongaars kenteken, er staat een H - met klein Hongaars vlaggetje - linksboven op de plaat
![]()
Clignoteur zei:https://i39.tinypic.com/35mi80y.jpg
De grappigste ME-busjes die ik ooit zag. Ze zien er bijna uit als Chineesjes met die op spleetogen lijkende opstelling van de koplampen. En wat zijn dat voor kleine wieltjes?
Clignoteur zei:https://i43.tinypic.com/x59vfa.jpg
https://i39.tinypic.com/358p25i.jpg
En de Peugeot 206 werd een Citroën C2...
A.BRANDHORST zei:En hier nog wat foto´s gemaakt in Aswan tijdens mijn vakantie in september:
Fiat 131 en een Honda Accord coupé.
![]()