Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Zo'n Fiesta met kofferbak is niet echt een foute auto, best leuk. Gave foto's!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
929V6 zei:Wow, gave foto's Rob!Zijn de vrachtwagens daar ook zo bejaard?
XBXG zei:Helaas is mijn kennis van Amerikaanse auto's uit de jaren 30, 40 en 50 nagenoeg nihil, waardoor ik echt geen idee heb welke auto's je hebt gespot.
D. Elzinga zei:XBXG zei:Helaas is mijn kennis van Amerikaanse auto's uit de jaren 30, 40 en 50 nagenoeg nihil, waardoor ik echt geen idee heb welke auto's je hebt gespot.
Het kost mij door alle gedane modificaties ook wel wat moeite om sommige auto's te herkennen.
Rob076 zei:
XBXG zei:Rob076 zei:
Dat lijkt me iets Russisch...
Daarnaast waren er veel verschillende auto's die in de loop der tijd (illegaal) zijn geimporteerd, van allerlei pluimage.
929V6 zei:
Bentley Arnage zei:Geweldige foto's.
Echt top! Wat een hoeveelheid ook. Het lijkt haast alsof je Cuba enkel door de lens van je toestel hebt gezien.
Ik vind die hele situatie van Cuba sowieso mateloos interessant. Ik meen me te herinneren dat het handelsembargo met andere landen ietwat versoepeld werd in de laatste jaren. In hoeverre is dit te merken in het straatbeeld? Is het voor de consument (relatief) gemakkelijk een nieuwe auto te krijgen (mits de financiële middelen aanwezig zijn uiteraard)? Zijn er al merkdealers die nieuwe auto's aanbieden?
Ik zie bijvoorbeeld een relatief nieuwe Atos. Ik vraag me dan af hoe deze daar gekomen is.
Kan me niet voorstellen dat een burger zoveel moeite doet om zo'n wagen te importeren....
Daarnaast waren er veel verschillende auto's die in de loop der tijd (illegaal) zijn geimporteerd, van allerlei pluimage.
Lijkt me lastig om illegaal een auto te importeren.
Dan kun je toch geen kentekens aanvragen?
Rob076 zei:De Amerikaanse SUV ligt op het puntje van m'n tong, maar ik kan er niet opkomen.
Rob076 zei: