@Bentley Arnage,
Dankje! Ik hou van auto's spotten + Cuba is een rijdend openlucht museum = veel foto's

En hier staan zeer veel gave foto's van auto's van anderen, dus sowieso terug blijven komen!
@Spekky,
Dankje! Ach zo. Ik dacht dat omdat er steeds DAF-stickers op de bussen stonden. Ik heb ook nog een paars-witte BBA-bus gezien bedenk ik me, maar weet niet meer of dat ook een DAF was of niet. Die MB200's reden er inderdaad rond, vooral in het geel. Maar besefte niet dat die ook uit Nederland kwamen. Ik heb ze nog wel bewust meegemaakt, maar niet erg lang. En dat je dat ziet zeg... Respect!
@XBXG,
Graag gedaan! Euh... Ja, knettergek zelfs! Na vijf auto's vroeg ze al of ik er niet genoeg had. Ze staat ook op de helft van de auto's, en op de andere helft heb ik haar weg kunnen knippen. Vrouwen...
Geloof het of niet, dat heb ik ook gevraagd (maar dan helemaal in het Spaans uiteraard). Had alleen het gevoel dat ik de zestiende was die dag, want de chauffeur zei nors dat het een Nederlandse bus was en waar 'ie wel heenging...
@§anitarium,
Dankje! Ja, ik weet dat er daarvan liefhebbers zijn. In de pakweg 800 foto's die nog over zijn, maar die ik niet kan uploaden ivm limiet, staan nog een hoop dingen die ik later wel zal posten. Die Cadillac was ook echt een bakbeest, zelfs voor daar. Baal dat ik geen goede foto heb, maar ben blij dat ik er een foto van heb. Het is een taxi met twee achterbanken, met in totaal ruimte voor tien man, plus chauffeur!
@civiced,
Geloof mij, ik had echt een moord gedaan om een Seat Panda in het echt te zien! Wat een onwijs gave auto/foto zeg!

Ik ben oprecht stikjaloers daarop. Die auto staat op m'n automobiele 'bucket list' van auto's die ik gezien wil hebben voordat ik het tijdelijke voor het eeuwige verruil. Heb je die leuke Lancia achter de Fiesta toevallig ook vastgelegd?