A
Anoniem
Guest
Erg leuke foto's, Astrawez en Vinnievw! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
smarter zei:Gisteren teruggekomen uit Italië, om precies te zijn de regio Cilento. Dit gebied ligt in Campania en strekt zich uit langs de Middellandse Zee kust van Napels naar beneden:
XBXG zei:Overigens is die Panda 4x4 dan weer uit het noorden van Italië afkomstig.
Klopt, foute foto gekopieerd, Maserati komt nog.MWH zei:Maserati? Ik zie een Jaguar XK.![]()
Rob076 zei:Leuke spots uit Frankrijk!
Aankomende woensdag ga ik verplicht genieten van Parijs met mijn geliefde. Iemand nog tips waar ik leuke (lees: geen nieuwe) auto's kan spotten? Ik heb al een paar smoesjes bedacht om m'n wederhelft daarheen te lokken: "In die buurt zijn veel leuke winkeltjes.", "De sfeer is daar heel typisch Frankrijk." en (deze vond ik de beste) "De Franse cultuur wordt op die plek op verschillende manieren getoond en is uitstervende, dus we MOETEN daar echt heen!".![]()
Larscbo zei:Rob076 zei:Leuke spots uit Frankrijk!
Aankomende woensdag ga ik verplicht genieten van Parijs met mijn geliefde. Iemand nog tips waar ik leuke (lees: geen nieuwe) auto's kan spotten? Ik heb al een paar smoesjes bedacht om m'n wederhelft daarheen te lokken: "In die buurt zijn veel leuke winkeltjes.", "De sfeer is daar heel typisch Frankrijk." en (deze vond ik de beste) "De Franse cultuur wordt op die plek op verschillende manieren getoond en is uitstervende, dus we MOETEN daar echt heen!".![]()
Afgelopen kerstperiode ben ik ook in Parijs geweest, ga je met de trein?
In montmatre ( die schilderswijk) zou een mooie 404 moeten staan. Heb die toen niet gevonden
Wel werd ik bijna van mn sokken gereden door n roestige 505 en stond er nog ergens n 204 station.
Veel plezier in Parijs!

Rob076 zei:Larscbo zei:Rob076 zei:Leuke spots uit Frankrijk!
In montmatre ( die schilderswijk) zou een mooie 404 moeten staan. Heb die toen niet gevonden
Wel werd ik bijna van mn sokken gereden door n roestige 505 en stond er nog ergens n 204 station.
Veel plezier in Parijs!
Met de trein inderdaad, morgenochtend vanuit Rotterdam. Een bezoek aan Montmartre stond sowieso op de planning, maar erg bedankt voor de tip! Mocht ik ze tegenkomen dan zal ik ze vastleggen. Thnx!![]()
Larscbo zei:Rob076 zei:Larscbo zei:Rob076 zei:Leuke spots uit Frankrijk!
Veel plezier in Parijs!
Met de trein inderdaad, morgenochtend vanuit Rotterdam. Een bezoek aan Montmartre stond sowieso op de planning, maar erg bedankt voor de tip! Mocht ik ze tegenkomen dan zal ik ze vastleggen. Thnx!![]()
Hoe is/was Parijs? Ik vond het met die snelle trein toch wel apart, zo door dat heuvelachtige landschap van Belgie en N-Frankrijk zoeven.
Heb toen in de trein nog n bram moszkowicz gespot