Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pon heeft al een aardige collectie klassieke auto's van alle merken die ze importeren.Rush2112 zei:Erge mooie foto's. De Audi is in zeer goede staat. Ze hebben hem vorig jaar gekocht, gaan ze een museum aanleggen?
Rush2112 zei:Ja hoor Maarten, ik heb nog wel een grill liggen.
Klassiekerrijder zei:Wat hadden ze toen al moderne glasbakken en bushaltes, zeg! En een digitale camera trouwens...![]()

FlipKo zei:Er zit een gaatje/scheurtje in de acceleratiesproeier en tijdens het gasgeven gaat de benzine voornamelijk naar de zijkant in plaats van naar beneden de venturi in. Valt denk ik onder kapot omdat er nergens onderdelen meer te krijgen zijn van de solex 35 pdsit :/ Ben nog een beetje in dubio of het beter is om te reviseren of een weber te kopen.
Flip
Rush2112 zei:Zo, jullie hebben er lekker de vaart in. De auto ziet er al weer erg strak uit.
Wanneer wordt ie gespoten?
Rush2112 zei:Dat lijkt me een goede beslissing want Niels is volgens mij zeer tevreden over de Weber. Kan daar trouwens weer het gewone luchtfilterhuis op gemonteerd worden?
Maartennl zei:@Avant turbo > Zie prive bericht!