AvantTurbo
Net ingestapt
De gele variant zag er in elk geval toen een stuk beter uit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
...niels... zei:Rush2112 zei:Dat lijkt me een goede beslissing want Niels is volgens mij zeer tevreden over de Weber. Kan daar trouwens weer het gewone luchtfilterhuis op gemonteerd worden?
Ik ben er zeker tevreden over, het originele luchtfilterhuis kan gewoon teruggeplaatst worden.
Het is echt een 1op1 ombouwset.
FlipKo zei:Goed nieuws! Het mannetje van de ANWB kreeg hem weer aan, de contactpunten bleken constant contact te maken. De afstand heeft hij toen grof ingesteld en ik ben naar de garage gereden. Daar is de ontstekingshoek goed ingesteld en het tijdstip en is de nieuwe carburateur afgesteld. Gaatje in de uitlaat gemaakt en morgen zetten ze er twee nieuwe wiellagers achter in. Hopelijk doet hij het dan weer goed!
Het vermogen is trouwens heel erg toegenomen door de nieuwe Weber, bleek zeker geen onnodige reparatie! Handchoke werkt erg plezierig![]()
...niels... zei:Er staat weer een Passat op marktplaats, beetje lastig om de staat van de auto in te schatten op deze foto`s maar lijkt niet duur, met nog een half jaar APK.
In ieder geval lang genoeg om zondag mee langs te komen
Jammer genoeg geen foto`s van de binnenkant van de auto....
Witte Passat LPG
Bedankt voor het posten; dit is een volledig onbekende Passat!Dattoman zei:Mooie plaatjes!
Is deze al bekend?
https://www.autotrader.nl/auto/5DNQD/detail/
Phoenixrood74 zei:Bedankt voor het posten; dit is een volledig onbekende Passat!Dattoman zei:Mooie plaatjes!
Is deze al bekend?
https://www.autotrader.nl/auto/5DNQD/detail/Toevallig hadden we het er zondag op de meeting over dat er zo heel af en toe toch weer een onbekend exemplaar opduikt. Niet gedacht dat dat zo snel alweer zou gebeuren. Op het eerste gezicht ziet deze er, op enkele vreselijke detailaanpassingen na, nog heel goed uit. Eens kijken of ik ergens in de komende dagen even een kijkje kan nemen.
Barri zei:Laat je wel je bankpas thuis, Nico?![]()
Wordt zeer gewaardeerd!Dattoman zei:Ik had al een vermoeden dat dit een nog onbekend exemplaar zou kunnen zijn. In de hoop dat deze auto bij een liefhebber terecht komt hier gepost. De kleur is ook helemaal goed!
FlipKo zei:Mooie verzameling bij de bushalte!
@rush: helaas kan ik de sproeier niet uit de kop van de carburateur halen, stond achteraf ook in handleiding :/ maar het was het proberen waard : )
Dus gelijk m'n volgende vraag, heeft iemand alsnog een werkende solex 35 pdsit liggen of een ander model dat op mijn 1272 motortje past? Of misschien een sloopadres dat ik nog kan proberen?
Ik hoor het wel!
Flip
Rush2112 zei:Ik ken hem niet denk ik. In ieder geval ziet ie er prima uit. Hebben jullie hem ooit geimporteerd?