Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
gls 1978 zei:@Rush:
De scheur zit helaas precies bij de splitsing; maar misschien is het nog wel te repareren op een of andere manier. Van het weekend maar eens demonteren en ik bestel zowiezo maar zo'n "golf" kraan. misschien kan ik van andere stukjes pijp in de juiste diameter een splitsing ervoor creeren die ik dan met stukjes koelslang weer aan de "golf" kraan verbind.
Look a like? Het is dezelfde auto!marathon... zei:Jeroen, ken je deze look alike al? Misschien heeft hij nog een kachelkraan.
Haha, een is-a-like dus!Phoenixrood74 zei:Look a like? Het is dezelfde auto!marathon... zei:Jeroen, ken je deze look alike al? Misschien heeft hij nog een kachelkraan.![]()
Audi80Coupé zei:Van Facebook, mooi plaatje.
Moderator
BoS Strassen-Fahrzeuge VW Passat (B1) TS 1976 hellgrün Maßstab 1:18 Limited Edition 1000 pcs.
Hmm ... ik had wel even beter kunnen nadenken voordat ik mijn vraag stelde...Barri zei:Zo te zien te koop bij modellissimo.de!
BoS Strassen-Fahrzeuge VW Passat (B1) TS 1976 hellgrün Maßstab 1:18 Limited Edition 1000 pcs.
Phoenixrood74 zei:Oh jee, Rush gaat het nu heel moeilijk krijgen...![]()
Ik ben zo verliefd geworden op dit model dat ik me niet heb kunnen bedwingen en gisteren een exemplaar heb besteld.Klassiekerrijder zei:Hij is er, de 1:18 Passat... klein nadeel: de prijs van 130 euro. Wordt 'm even niet voor mij.
![]()
Lijkt wel erg mooi op de foto's.
Phoenixrood74 zei:Ik ben zo verliefd geworden op dit model dat ik me niet heb kunnen bedwingen en gisteren een exemplaar heb besteld.Een torenhoge prijs natuurlijk, maar zoveel goede modellen zijn er niet van de Passat, laat staan in deze schaal. Dank voor de tip, Klassiekerrijder!
![]()
Zo is het!Audi80Coupé zei:Phoenixrood74 zei:Ik ben zo verliefd geworden op dit model dat ik me niet heb kunnen bedwingen en gisteren een exemplaar heb besteld.Een torenhoge prijs natuurlijk, maar zoveel goede modellen zijn er niet van de Passat, laat staan in deze schaal. Dank voor de tip, Klassiekerrijder!
![]()
In Emmen vatten we dit samen als: Beter te duur dan niet te koop.

marathon... zei:Waar heb je dat dashboard gehaald? Ik zoek er ook nog een !
Phoenixrood74 zei:Kwam het dashboard toevallig uit Emmen?![]()
Nee, ik dacht even aan Autobedrijf Reinders. Heeft die man alleen kleine NSU's of ook Ro80's?...niels... zei:Phoenixrood74 zei:Kwam het dashboard toevallig uit Emmen?![]()
Het was wel in de buurt van Emmen, bij een man die een aantal NSU-tjes heeft staan.
Komt je dit bekend voor?
Phoenixrood74 zei:Heeft die man alleen kleine NSU's of ook Ro80's?
Inderdaad: zomaar een laag zilvergrijze graffiti op jouw wielen spuiten, schande !Phoenixrood74 zei:Doelgericht vandalisme dus!![]()