Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Ziet er weer super uit! Komt er nog een laag blanke lak overheen? Dan blijft het zilver langer strak en is het makkelijker schoon te houden. Ik gebruik meestal zijdemat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Phoenixrood74 zei:Zondag heb ik de Audi opgehaald nadat hij technisch en optisch door dr. Rush onder handen was genomen.De auto is er nog beter en mooier door geworden en is klaar voor de oldtimerbeurs in Eelde, waar hij op de stand van Elk Merk Waardig zal schitteren.
![]()
GeertJK zei:De Passat is ondertussen echt verkocht. Alsnog vertrokken naar Belgie. Ik heb de nieuwe eigenaar wel gewezen op dit topic en Ruud heeft zijn mailadres. Volgens mij gaat ze weer helemaal opgeknapt worden dus dat is wat mij betreft goed nieuws.
Bedankt! De originele achterlichten zaten er gelukkig bij, dus gaan er zeker op, vind dit ook niks. Heb alleen nog geen tijd gehad. Die wielen gaan er ook zeker onder weg. Moet nog even kijken wat er voor terugkomt, maar iets met een wat klassieker uiterlijk!Barri zei:@GJ: leuke Golf daar! Persoonlijk zou ik nog wel opzoek gaan naar de originele rood/wit/oranje achterlichten en originele (stalen) wielen.
Rush2112 zei:( wordt ik nou zo dik of lijkt dat maar zo)
Barri zei:@Lex: wauw, wát een kleur! Geweldig!
Rush2112 zei:@Relaks: Heftuuuuuuuuuuuuuuuuuggggggggggg
Rush2112 zei:Ja Hans, deze had ik ook al eens bij Reinders bekeken. Ik weet nog niet of deze een 2-traps carburateur heeft.
Ik beb nu ook wel benieuwd dus ik ga morgen kijken.
Moderator
Wat moet ik me daar bij voorstellen, Ruud?Een Schub-Abschaltung om brandstof te besparen