Guest
Ik spotte hem op speurders 11-XK-60, het is nog een luxe GLS ook, in Beek en Donk N-Br.
Ook zag ik een donker groene diesel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt! Ik had 'm al in het register staan, maar heb toch nog wat gegevens kunnen toevoegen. De laatste tenaamstelling was op 29 januari. Blijkbaar is hij wel erg slecht bevallen (kan ik me niet voorstellen), of het is een handelaar.Stif zei:Ik spotte hem op speurders 11-XK-60, het is nog een luxe GLS ook, in Beek en Donk N-Br.
ddrman zei:iemand nog wat nodig snel reageren alsjeblieft staat op punt naar de ijzer tegaan
![]()
Dit is een Audi 100. Hoe mooi die ook is, volgens mij is dit topic daar niet voor bedoeld!corsawim zei:ddrman zei:iemand nog wat nodig snel reageren alsjeblieft staat op punt naar de ijzer tegaan
![]()
komaan liefhebbers...die moet je redden !!!!!!!
Phoenixrot74 zei:Dit is een Audi 100. Hoe mooi die ookiswas, volgens mij is dit topic daar niet voor bedoeld!
Phoenixrot74 zei:Dat moet wel kloppen. Dat is de stalling in Rijswijk, toch? Jullie staan daar met een rijtje van 5 of 6 Saabs.
Klopt!labrang zei:Phoenixrot74 zei:Dat moet wel kloppen. Dat is de stalling in Rijswijk, toch? Jullie staan daar met een rijtje van 5 of 6 Saabs.
Ik zag je vanmiddag wegrijden. Was druk bezig met 1 van de Saabs. :T
Zeker! Een groene hatchback uit april 1979. Bedankt voor het spottenD. Elzinga zei:Was 78-PS-BT al bekend bij het register?
Ja, maar toch bedankt! Hij schijnt in Friesland rond te rijden.D. Elzinga zei:Nee, ik kwam hem tegen in een ander topic (VW Golf I topic), en was benieuwd of je die al had!
Stif zei:Dat vind ik dan weer lekker retro/oldskool!
@929V6: bedankt voor het doorgeven! Ik had 'm al in mijn register, want hij staat al maanden te koop op marktplaats.Klassiekerrijder zei:Mooie kleur, Marinogeel. Lelijke velgen er onderuit, foute plaatjes van de grill en hij is super.
Kom als je tijd hebt zondag a.s. naar de Passat-meeting! Dan kun je vast met iemand meerijden!J.R. Riviéra zei:Tijd geleden trouwens dat ik zelf zo een audi 80 of passat heb gereden. Zou dat best leuk vinden weer eens mee te maken!
Tja, rood-wit-blauw met een oranje auto is wel erg nationalistisch... Oh, je bedoelde natuurlijk de dames!Pedigreepaul zei:
Dank, dank... ik ben er erg trots op!J.R. Riviéra zei:Geweldig deze!![]()
Bedankt voor de belangstelling! Ik zet zo een verslagje in dit topic.Stif zei:Hé eh, hoe is het gegaan afgelopen zondag?
Nog Foto's gemaakt?
Stif zei:Ik kan trouwens weinig info vinden van de eerste audi 80 (b1) zowel hier in dit forum als plaatjes op internet.
Stif zei:Ik kan trouwens weinig info vinden van de eerste audi 80 (b1) zowel hier in dit forum als plaatjes op internet.
Dank, maar het Audi 80-register wordt bijgehouden via het algemene registertopic.Stif zei:Register?
Nou doe dan deze d'r ook maar bij.
Audi 80 b1 RD-RT-26
Voor de zekerheid, want ik heb het ook geschreven op het registertopic: misschien houdt Audi80Coupé ze bij?Stif zei:Ik zal wel es even horen daar!