A
Anoniem
Guest
Hallo Sebastiaan,sebastiaan-vw zei:had je mijn passat al in je register staan 71-rk-zd passat gld 1.5 diesel apk tot mei 2012
ps weet niet hoe ik foto kan toevoegen
mvg sebastiaan-vw
Ik ken hem al, maar bedankt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Sebastiaan,sebastiaan-vw zei:had je mijn passat al in je register staan 71-rk-zd passat gld 1.5 diesel apk tot mei 2012
ps weet niet hoe ik foto kan toevoegen
mvg sebastiaan-vw
Hoi Lucas, welkom op dit topic! Ik ken misschien wel een liefhebber. Ik zal jou en hem/hun daarover mailen, ok?MK 1 zei:Wie heeft er interesse in een achterklep?
mag voor weinig weg. Staat in de weg omdat mijn passat een kleine klep heeft.
ja heb ff gauw rond gekeken maar je ben er al een paar keer geweest en had het dus snel gezien en als je het over intresse bij verkoop heb dan valt mij dat erg tegen maar geeft niet hoeft niet weg rij er elke dag 70 km mee lekker goed koop maar je wil graag een station hebben maar als ik hem n iet verkoop blijf ik er graag in rijden0251rush2112 zei:Hoi Sebastiaan,
Ik was met phoenixrood in Assen en zag je auto staan en wilde hem graag bekijken. Helaas was je snel vertrokken. Hoeveel interesse heb je in de Passat?
sebastiaan-vw zei:zag deze mooi 80 estete op enelse ebay tegen erg leuk
https://cgi.ebay.co.uk/VERY-rare-restored-1968-Auto-Union-Audi-80-Variant-RHD-/110583113649?pt=Automobiles_UK&hash=item19bf4467b1
Hoi Lucas,Mk 1 zei:Hoi Nico,
Ja mail ze maar. Ik krijg de klep niet op zolder dus die staat nu buiten en moet weer snel naar binnen.
De meeting was goed bevallen las ik. Ik hoop dat ik er de volgende keer wel bij kan zijn. Zijn er nog foto's gemaakt?
Oja kun jij of iemand anders me vertellen hoe ik een foto plaats?
Zeker! Kijk maar bij je privéberichten!Oudelut zei:Dag Nico!
Wellicht kun je onder de liefhebbers aangeven dat ik van één van mijn 2 Varianten afscheid ga nemen. Deze gaat gesloopt worden ten behoeve van ruimte en eventuele onderdelen op voorraad. Althans, tenzij iemand er nog interesse in zou hebben...
De auto heeft wel meer nodig dan een beetje aandacht en een likje verf.
Groet, Geert
Dat is leuk te horen! Wat hebben jullie er allemaal aan gedaan dan? In het verleden is er iig een vijf-bak in gekomen, daar ben ik heel blij mee. Lekker rustig op de snelweg en beter verbruik. Ook de verlaging natuurlijk.Audi80Coupé zei:De 66-NF-33, een oude bekende! Heeft altijd hier in Nieuw-Amsterdam gereden en een paar keer door onze handen gegaan. 33dkm, had -ie toen.
Lees je privébericht s.v.p.!boskoper zei:te koop de beroemdste 1974 -er passat van nederland!!!!!!!!
liefhebbers pak nu je kans......
Liep rond met het idee om er een gti blok in te hangen, maar heb besloten om toch iets te kopen met een 2.0 liter af fabriek. Het is de passat die gebruikt is in "de" vw reclame van medio 1984 recent is hij weer ingevoegd in een nwe reclame van vw.
technisch is er veel vervangen, maar uiterlijk laat te wensen over en er zit nog wel wat werk aan. Maar voor een liefhebber is het zeker een auto met een extra apart verleden.
Hier is er dus maar 1 met deze geschiedenis......... dit is aan het kenteken na te kijken.
(helaas weet ik niet hoe ik foto's moet plaatsen, dus die stan er nog niet bij).
Hij staat ook op speurders........ plaats: Boskoop
Heb je de voorschermen inmiddels opgehaald bij Ruud?GeertJK zei:Dat is leuk te horen! Wat hebben jullie er allemaal aan gedaan dan? In het verleden is er iig een vijf-bak in gekomen, daar ben ik heel blij mee. Lekker rustig op de snelweg en beter verbruik. Ook de verlaging natuurlijk.Audi80Coupé zei:De 66-NF-33, een oude bekende! Heeft altijd hier in Nieuw-Amsterdam gereden en een paar keer door onze handen gegaan. 33dkm, had -ie toen.
Zit nu rond de 58dkm trouwens. Lijkt er dus wel op dat de lage stand wel een eerlijke stand is!
Oudelut zei:Dag Nico!
Wellicht kun je onder de liefhebbers aangeven dat ik van één van mijn 2 Varianten afscheid ga nemen. Deze gaat gesloopt worden ten behoeve van ruimte en eventuele onderdelen op voorraad. Althans, tenzij iemand er nog interesse in zou hebben...
De auto heeft wel meer nodig dan een beetje aandacht en een likje verf.
Groet, Geert
Mooi! Bedankt voor de tipD. Elzinga zei:Van oldparkedcars.com: Dasher Diesel
Mk 1 zei:De grote achterklep voor de passat mk1 staat nog steeds buiten. zie eerder bericht en foto.
Mag weg voor een flesje Jameson.
Ik ga binnenkort opruimen en dan gaat de klep weg, dus kom 'm halen.
Sebastiaan: probeer het eens met autobedrijf Reinders in Emmen. Als zij het niet hebben, weet ik het ook niet meer!sebastiaan-vw zei:weet iemand ook een adresje voor plaat werk ben opzoek maar een reparatiestuk van bodem plaat bijrijderskant voorste stuk of hellemaal
sebastiaan-vw zei:Mk 1 zei:De grote achterklep voor de passat mk1 staat nog steeds buiten. zie eerder bericht en foto.
hallo waar woon je dan als je in de buurt woont wil ik die klep wel kommen halen
Mk 1 zei:sebastiaan-vw zei:Mk 1 zei:De grote achterklep voor de passat mk1 staat nog steeds buiten. zie eerder bericht en foto.
hallo waar woon je dan als je in de buurt woont wil ik die klep wel kommen halen
Hoi sebastiaan,
Ik woon in Den Bosch. mail me maar via de link van mk1 dan geef ik mijn adres door. groeten
Nooit eerder gezien, leuk!HDI110 zei:voor de liefhebbers, ik weet niet of 'ie al langs gekomen is:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_profilepage&v=0tYZWCxweQg
Bedankt voor de tip! Deze komt me niet bekend voor. Van Boetzelaarlaan, Houtrustbrug is definitief?labrang zei:weet niet ie al gespot was door je, maar er staat aan de Boetzelaarlaan, in begin aan zijde Houtrustbrug (in zeerichting) een beige B1 Variant, volgens mij een facelift model. Met dubbele koplampen.
edit: staat nu onder zo'n dik pak sneeuw dat ik niet alle kenmerken eruit kon halen.
edit 2: Houtkade is ergens anders... moet het wel goed neerzetten![]()
Hallo Facer,Facer zei:Goedenavond,
Kent iemand de oranje volkswagen passat variant met kenteken FP-26-VX ?
ik weet niet of deze nog bestaat.
HDI110 zei:voor de liefhebbers, ik weet niet of 'ie al langs gekomen is:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_profilepage&v=0tYZWCxweQg
Mooi hoe ze de spatlap hebben meegespoten!tsov zei:Ook in Verweggistan rijden ze rond
![]()
Hallo Mazdos,mazdos zei:hoi, ik heb van 1988 tot 1991 een '80 Passat LS gereden, GG-92-LS. Dit was mijn eerste auto
en is mij daardoor altijd bijgebleven. Een zilveren 4 deur. Nou zie ik op de site van de RDW dat
dit kenteken nog steeds bestaat.
Wie weet of mijn oude auto nog rondrijdt?