Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
marathon... zei:Ik weet dat het niet precies de goede is, maar je hebt gelijk: beter dan niets. Toch zie ik soms Passats waar deze korte strip op zit, heeft dat met de uitvoering of bouwjaar te maken?
Ik ben er in ieder geval heel content meeRush2112 zei:marathon... zei:Ik weet dat het niet precies de goede is, maar je hebt gelijk: beter dan niets. Toch zie ik soms Passats waar deze korte strip op zit, heeft dat met de uitvoering of bouwjaar te maken?
De strip die je nu op je auto hebt is afkomstig van een GLS van juni '77. Het is dus gewoon de juiste strip origineel afkomstig van een Passat.
marathon... zei:Ik ben er in ieder geval heel content meeRush2112 zei:marathon... zei:Ik weet dat het niet precies de goede is, maar je hebt gelijk: beter dan niets. Toch zie ik soms Passats waar deze korte strip op zit, heeft dat met de uitvoering of bouwjaar te maken?
De strip die je nu op je auto hebt is afkomstig van een GLS van juni '77. Het is dus gewoon de juiste strip origineel afkomstig van een Passat.!

AvantTurbo zei:marathon... zei:Ik ben er in ieder geval heel content meeRush2112 zei:marathon... zei:Ik weet dat het niet precies de goede is, maar je hebt gelijk: beter dan niets. Toch zie ik soms Passats waar deze korte strip op zit, heeft dat met de uitvoering of bouwjaar te maken?
De strip die je nu op je auto hebt is afkomstig van een GLS van juni '77. Het is dus gewoon de juiste strip origineel afkomstig van een Passat.!
Het is inderdaad een originele Passat strip echter van het tussen model, deze hebben een kortere rechte strip terwijl het eerste model de langere strip
om de hoeken heeft. Nu weet ik niet of de GLS van Rush waar de strip vanaf komt één van het eerste van het tussen model is of één van de laatste van het oude model (tussen model zou vanaf augustus 1977 zijn!), maar dan is daar een keer een andere strip opgekomen of ze zijn al eerder begonnen met om deze strips te monteren.

...niels... zei:Hier kan je goed zien hoe de bedrading eraan toe was....
Niels, zo'n kabel smelt niet zomaar weg, hier moet een veel hogere stroom gelopen hebben dan waar de draad voor berekend was.
Dit betekend dat er een kortsluiting of bijna kortsluiting achter zit. Ik zou de kachelmotor in elk geval controleren op zwaar lopen en
de lagers van een drupje olie voorzien. Het zou jammer zijn als je straks lekker aan het toeren bent en je auto wordt niet verwarmt door
de kachel maar door een paar gloeidraden onder je dashboard.
Wij hebben onlangs een kachelmotor gehad die helemaal niet draaide, gelukkig springt dan de zekering. Na deze weer gangbaar gemaakt
te hebben ging die weer als vanouds.