Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Moderator
Klassiekerrijder zei:Ziet eruit als metallic, da's geen PTT Telecom-kleur...
Gisteren een bijeenkomst op het werk, 21.30 afgelopen dus 13 uur continu bezig en goed gaar. Toen nog drie kwartier fietsen dus het was een wonder dat ik, bijna thuis, uit mijn ooghoek iets interessants zag...
![]()
Helaas kon ik niet goed bij de voorkant zonder in de voortuin van de buren te gaan staan
![]()
Dit moet één van de oudste overgebleven originele Nederlanders zijn. De auto is verre van in topstaat (aangevreten onderkanten van de voorschermen, bijvoorbeeld) en er is veel aan geprutst (Ford 1500-embleem op het voorscherm, extra VW-embleem op de achterklep, rare zijknipperlichten...) maar zo te zien in zijn eerste lak en behoorlijk hard. Hopelijk krijg ik 'm van voren ook nog een keer op de foto.
Rush zei:Tsjonge Niels, wat wordt het mooi. Als straks die motorkap open gaat weten de mensen niet wat ze zien eye popping smiley
Aan de onderdelen te zien ben je goed geslaagd bij die gozer in Alkmaar. Top!
x-trailrijder zei:Ben jij al bij Welas langs geweest trouwens?
Rush2112 zei:x-trailrijder zei:Ben jij al bij Welas langs geweest trouwens?
Nee, spuiten ze op waterbasis of acryl?
vw passat 79 zei:hallo,
ik heb me gisteren een vw passat b1 gls van 1979 aangeschaft.
nu is mijn vraag waar ik hier onderdelen en techniche informatie over kan vinden.
vriendelijke groeten jeroen