Guest
Gôh, nooit gedacht dat zelfs jonge Japanners zouden kunnen stilvallen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Verder ben ik benieuwd of we een beetje door het Sierra-verhaal heen zijn, het is helaas zo stil de laatste tijd.
Ruik ik hier een nieuw importravontuur?grensrijder zei:Rijden er eigenlijk Sierra's van het type XR4Ti in Nederland? Die werden in Amerika gevoerd, onder de merknaam Merkur. Er zit een 2,3 liter turbomotor in.
stoterstangen90 zei:Ruik ik hier een nieuw importravontuur?grensrijder zei:Rijden er eigenlijk Sierra's van het type XR4Ti in Nederland? Die werden in Amerika gevoerd, onder de merknaam Merkur. Er zit een 2,3 liter turbomotor in.
Zou voor een zuidafrikaanse 5 liter V8 uitvoering gaan![]()
Arievectra zei:Dat zal Pieter dan wel wezen, kan haast niet missen.
Die heeft echt een hoop uniek spul staan, maar dat gaat vaak de rodeo in.
Laatst had ie een zeldzame aluminium Rolls waar d'r nog 3 van waren de rodeo ingegooid, wel de orginalitijds prijs mee gewonnen in Engeland.Hij heeft een gigantische verzameling van Sierra's, Granada's, Taunussen en nog wat amerikanen her en der gestald staan.
Bij hem heb ik m'n Granny gekocht, soms verkoopt ie dus wel's wat.
Verders prima kerol, ga er soms nog wel eens heen voor onderdelen.
grensrijder zei:Of ze doen het met zoutloze ex-leasebakken, dat vind ik prima.
Durashift zei:Waanzin inderdaad!
Rodeo moet maar verboden worden...
Bas W. zei:Top Gear-item over de Sierra van begin jaren '90, leuk om nu te zien![]()
Durashift zei:ja, daar heb je gelijk in. Het is nu over de top..
Ach, gelukkig hebben we 'discovery' nog.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat we in Aircraft investigation de crash van afgelopen week in de Hudson river kunnen zien.
Moderator
Legacy3.0R zei:Nou deze topic krijgt een schop omdat ik verliefd ben geworden op dit exemplaar:
https://www.2dehands.be/ford-sierra-1-8-turbodiesel-1991-55981348.html?auto_brandstof=2&auto_merk=19&qq=sierra
Kunnen jullie mij wat meer info geven? CarBase zegt voorwielaandrijving maar ik veronderstel gewoon achterwiel?
Klopt het dat het OHV en Multipoint injectie is?
Zwakke punten van deze motor?
Wouter82 zei:Legacy3.0R zei:Nou deze topic krijgt een schop omdat ik verliefd ben geworden op dit exemplaar:
https://www.2dehands.be/ford-sierra-1-8-turbodiesel-1991-55981348.html?auto_brandstof=2&auto_merk=19&qq=sierra
Kunnen jullie mij wat meer info geven? CarBase zegt voorwielaandrijving maar ik veronderstel gewoon achterwiel?
Klopt het dat het OHV en Multipoint injectie is?
Zwakke punten van deze motor?
Moet inderdaad achterwielaandrijving zijn. Controleer wel heel goed de km-stand, want de auto heeft maar 5 cijfertjes. Je kan daar dus niet aan zien ofn de auto 160.000 of 260.000 km heeft gelopen![]()
Legacy3.0R zei:OK bedankt! Maar de prijs is wel aan de hoge kant dus?
https://www.2dehands.be/sierra-cosworth-4x4-54516920.html?qq=sierra%20cosworth
Die is anders ook wel overdreven bruut! Alleen een beetje onbetaalbaar kwa verzekering enzo (alst een echt 220pk is)
Echte wolf in schaapskleren.