Even een gelukje in voor mij donkere tijden, ik heb mijn Ghia eindelijk onderdak kunnen bieden.
De auto staat nu gestald in een loods, is geschorst ( blijkbaar gaat het vanzelf als de auto zijn "belastingvrije termijn heeft gehaald, als ik de auto weer uit de schorsing haal ).
Lekker onder een dikke deken en daar overheen een hoes voor condensdruppels die van het dak af komen.
Binnenkort even wat oude wielen van een sloopauto eronder leggen, zodat de bestaande banden niet vlak worden, het dashboard gaat er nog uit om gerepareerd te worden en ik moet de voorruit helaas verwijderen omdat hij onderin toch aan het roesten is gegaan, dus daar ga ik tzt nog wat aan doen.
De auto heb ik tot onlangs moeten gebruiken als dagelijks vervoer, mijn dagelijkse auto is letterlijk van de weg af gereden en in vlammen op gegaan, en dat op dezelfde dag dat ik te horen kreeg dat ik een andere baan moest zoeken vanwege een reorganisatie... 1 geluk: ik zat er gelukkig net niet meer in.
Ik kan niet wachten tot het voorjaar is, zodat ik weer kan rijden in deze soepele V6... momenteel rij ik in een 440 TD vanwege noodzaak...
Ik kan niet wachten tot dit jaar voorbij is.