A
Anoniem
Guest
kijk je lichtschakeling eens na. Aangezien beide zaken allemaal met stadslicht/dimlicht te maken hebben, vermoed ik dat je stuurschakelaar of relais het loodje heeft gelegd. Vooral het eerste gebeurt nogal eens.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
2800i zei:kijk je lichtschakeling eens na. Aangezien beide zaken allemaal met stadslicht/dimlicht te maken hebben, vermoed ik dat je stuurschakelaar of relais het loodje heeft gelegd. Vooral het eerste gebeurt nogal eens.
Taunusdriver. zei:Sierra's....
Fijne auto's, alleen die versnellingsbakken
Kheb mijn Sierra met een defecte 2e versnelling gekocht, eindelijk bak gewisseld, blijkt dat de bak die er nu onderzit zeer gammel is
Dus maar op zoek naar een goede bak, en die er maar onder monteren.....
Khad weinig met de Sierra, maar sinds ik er zelf 1 heb, ben ik ze meer gaan waarderen.
Comfortabel en veel praktische ruimte
![]()
Sem XR4i zei:Nou... ik zou ze al posten, maar nu gebeurd het dan echt... had ze van de week al op het forum van de FordSierraClub gezet....
Veel kijkplezier...!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Wouter82 zei:De 1 van onze Sierra laat zich soms ook maar moeizaam inleggen. Eens zien hoe lang dat nog goed gaat (want dat gaat het al een tijdje)
Stif zei:Hee ArieVectra, tijd niet gezien. (gelezen natuurlijk)
Ik heb altijd het idee dat je in mijn geboorte regio woont.
Ik ben namelijk een Bilkert om utens(!)![]()
Klassiekerrijder zei:Leuke '80s striping op die Sierra! Inderdaad, gewaagd ontwerp destijds.
Wat een ##@%&* zeg, die kerel.Tjeerdb zei:Derde een sedan 2.0i GT zwart (door nieuwe eigenaar binnen maand gesloopt, auto was nieuwstaat!)
Seppl Huber zei:@ Sierra ghia
![]()
Deze bedoel je toch? Ik dacht eigenlijk dat het een speelse interpretatie van Majorette was en ze het niet zo nauw namen met de werkelijkheid. Ik kan me die striping in het echt ook helemaal niet meer herinneren. Het zal ook wel uit begin jaren 80 zijn en die heb ik niet al te bewust meegemaakt. Het modelletje heb ik trouwens eens op de rommelmarkt gekocht, voor een kwartje denk ik (dat waren nog eens tijden). Begin jaren 90 moet dat geweest zijn.
![]()
Deze Taxi van Siku heeft mijn broer nog gehad (moet nog ergens bij mijn ouders op zolder liggen. Ik kan me herinneren dat ik hem eens op de heteluchtverwarming heb gezet en dat daardoor de assen week geworden zijn en het autootje niet meer zo lekker reed. Mijn broer was daar niet zo over te spreken...![]()
Gaiajohan zei:Hmm Ik vind ineens deze op mobile.de voor een belachelijke prijs. maar zeker mooi
![]()
![]()
5900 euro :/
Zo gek ben ik niet :')
Moderator
Moderator