A
Anoniem
Guest
Zijn die wieldoppen niet van een Focus i.p.v. een Mondeo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bentley Arnage zei:Zijn die wieldoppen niet van een Focus i.p.v. een Mondeo?
Moderator
Sierra ghia zei:Hey Wouter!
GT uitvoering is in alle carrosserie-uitvoeringen geleverd geweest, ook in NL.
Vwb dat RS, dat zijn originele sport-accessoires welke af-fabriek op de Sierra besteld konden worden, ik heb daar ergens ook nog folders van liggen..
Wel apart, als het goed is heb je dan zijskirts!
GT interieur is naar mijn smaak het meest mooie interieur ( of de recaro's van de Cos ) geleverd in de laatste types Sierra, puur vanwege de donkere kleur.
Voor het mooie moet je het dashboard ook overzetten, matcht mooi bij de deurpanelen en het interieur.
Dakraampje is makkelijk te doen, voor de hemel zul je een goede klevende lijm nodig hebben als extra versteviging aan het dak.
Koplampverstelling is te maken, alleen de voorruitverwarming zal een lastige kunnen worden... ten eerste zul je geluk moeten hebben om de ruit er heel uit te krijgen... of ik doe iets niet goed, maar met een voorruit is het mij nog niet gelukt ( soms net op het laatste moment barst het kreng alsnog ).
In elk geval goed bezig! wel zonde om daar een andere Sierra voor op te moeten offeren, of was dat echt einde verhaal?
Volgende week ga ik een originele hollandse 2.3 Ghia automaat ophalen, die met de gestreepte achterlichten!
Ding ziet er niet meer uit en heeft heel wat werk nodig, maar dan heb ik hem maar alvast
Ook die Custom komt er, maar moet dan eerst weer even een ambulance geregeld hebben.. toch lastiger dan ik dacht.
Mijn Ghia staat momenteel weer in winterslaap!![]()
2800i zei:Dat is alleen wel een 1600 pinto.... Ik zou wel een 2 liter zoeken, als ik jou was.
Die 1600 heeft een verbruik-vermogen ratio die niet heel gunstig is. Een 2 liter pinto is wat dat betreft plezieriger rijden.
2800i zei:Bentley Arnage zei:Zijn die wieldoppen niet van een Focus i.p.v. een Mondeo?
Ze zaten op beide.
Sierra ghia zei:72grande,
Leuk die foto's! heb je er nog meer? ze zullen inmiddels niet meer bestaan, maar wat zijn het toch prachtige uitvoeringen.. die oer-Sierra's!
72grande zei:
Soloman zei:Het geeft me de bibbers.
Het was mijn allereerste auto, een lease. Heb ik een jaar in gereden. Ik droom er nog van.
Sem XR4i zei:Hey Arjan.... is dat wel goed joh? 4000r/pm bij 120km/h? Gaat die bak wel naar z'n 4e versnelling?
Sierra ghia zei:Sem XR4i zei:Hey Arjan.... is dat wel goed joh? 4000r/pm bij 120km/h? Gaat die bak wel naar z'n 4e versnelling?
Dat is het nadeel, het zijn 3-traps automaten..
Ik heb nog wel een ( duits ) kenteken voor je, de auto ook nog wel maar die is alleen nog maar goed voor de onderdelen.
Ik heb 2 volledige sets bruin interieur op zolder liggen, alle kappen en panelen zijn er bij, incl. nette en gave dashes, nu de rest nog vinden
De mijne verkoop ik iig niet!
Sierra ghia zei:Hier alvast het exemplaar die bedoeld is om op te knappen, ( met het oog op het kenteken ) waar een witte binnenspiegel in hoort.
( in de kleur die ik zo mooi vind )