Ford Sierra

Sierra ghia zei:
Hey Wouter!

GT uitvoering is in alle carrosserie-uitvoeringen geleverd geweest, ook in NL.
Vwb dat RS, dat zijn originele sport-accessoires welke af-fabriek op de Sierra besteld konden worden, ik heb daar ergens ook nog folders van liggen..

Wel apart, als het goed is heb je dan zijskirts!
GT interieur is naar mijn smaak het meest mooie interieur ( of de recaro's van de Cos ) geleverd in de laatste types Sierra, puur vanwege de donkere kleur.
Voor het mooie moet je het dashboard ook overzetten, matcht mooi bij de deurpanelen en het interieur.
Dakraampje is makkelijk te doen, voor de hemel zul je een goede klevende lijm nodig hebben als extra versteviging aan het dak.
Koplampverstelling is te maken, alleen de voorruitverwarming zal een lastige kunnen worden... ten eerste zul je geluk moeten hebben om de ruit er heel uit te krijgen... of ik doe iets niet goed, maar met een voorruit is het mij nog niet gelukt ( soms net op het laatste moment barst het kreng alsnog ).
In elk geval goed bezig! wel zonde om daar een andere Sierra voor op te moeten offeren, of was dat echt einde verhaal?

Volgende week ga ik een originele hollandse 2.3 Ghia automaat ophalen, die met de gestreepte achterlichten!
Ding ziet er niet meer uit en heeft heel wat werk nodig, maar dan heb ik hem maar alvast ;)
Ook die Custom komt er, maar moet dan eerst weer even een ambulance geregeld hebben.. toch lastiger dan ik dacht.

Mijn Ghia staat momenteel weer in winterslaap! :)

Ik kende de GT alleen als sedan, maar goed, de combi was sowieso al de minst populaire carrosserie. RS-mysterie ook opgelost :)

Gisteravond hebben we met vijf man de donorauto leeggetrokken! Vrijwel gehele interieur gaan we overzetten. Dat wordt dan wel een aparte two-tone mengelmoes omdat mijn lichtgrijze dashboard blijft zitten. Het andere dashboard is beschadigd om de tellerbak er uit te kunnen halen...

Zijskirts zitten er niet op, maar het zou heel goed kunnen dat die er al af zijn gehaald in Duitsland. Rondom de achterruit zat namelijk ook een spoiler en die is ook weg.

Koplampverstelling gaat niet door omdat de koplampen die in de auto lagen kennelijk van een andere auto komen en geen motortjes hebben, dus aan de draaiknop heb ik ook niets.

Voorruit idem, degenen met wie ik bezig ben zien er heel erg tegen op om daar aan te beginnen. Ze hebben al eens eerder een Sierra-voorruit verwijderd en dat viel ze vies tegen. Zijn hier vrijwilligers? :LOL:

En het is inderdaad best zonde van de donorauto. Motor schijnt nog goed te zijn, maar de neus heeft een flinke deuk en er is ook al een deel van weggelast. De carrosserie was echter gaver dan die van mij :(

Foto's van gisteravond:

cimg7057medium.jpg

cimg7058medium.jpg

cimg7059medium.jpg

cimg7061medium.jpg

cimg7062medium.jpg

cimg7063medium.jpg

Doodnormale GT uitvoering, met een "Halfords" rs-embleem :)

Boeiend verder, jij hebt weer reserve-delen!

Bij de weg, voor degene die het interesseert.... de rode Custom waar hier al veel over is gesproken, staat te koop op MP.
De Sierra is klaar gemaakt, achter viel mij bij de foto's op dat de originele velgen er niet meer onder zitten ( ook niet achter de wieldoppen ) en dat de voorbumper vervangen is.
Hij is erg netjes maar zeker niet in nieuwstaat.. de prijs is netjes tot redelijk maar een 1.3 zal dit geld niet snel opbrengen.
En ja, nog steeds interessant, en nee... eigenlijk ook weer niet meer :(

Zo vind je ze niet vaak meer in België:

https://www.2dehands.be/autos/autos/ford/te-koop-ford-sierra-1600-65685126.html?qq=sierra

Tis dat ik nog student ben, zodra ik een vaste job heb is een Sierra het eerste dat ik me koop :)

Dat is alleen wel een 1600 pinto.... Ik zou wel een 2 liter zoeken, als ik jou was.
Die 1600 heeft een verbruik-vermogen ratio die niet heel gunstig is. Een 2 liter pinto is wat dat betreft plezieriger rijden.

Ik rijd als student al een jaar in mijn Sierra 2.0i in Ghia uitvoering, met een zelf ingebouwde geluidsinstallatie en cruise control.

Zodra ik een vaste job heb gaan we gewoon voor een XR4i of een Cossie. :cool:

2800i zei:
Dat is alleen wel een 1600 pinto.... Ik zou wel een 2 liter zoeken, als ik jou was.
Die 1600 heeft een verbruik-vermogen ratio die niet heel gunstig is. Een 2 liter pinto is wat dat betreft plezieriger rijden.

Dan zal het al een van ouder dan 25 jaar moeten worden. Een 2 liter is behoorlijk duur qua belasting in België. Liefst van al heb ik eigelijk een 2.3 diesel als daily en een XR4i voor erbij :D Maar das dan weer helemaal geschift voor de belastingen...

Ohja:

https://www.2dehands.be/autos/autos/ford/-66247095-html-66247095.html?qq=sierra

Ik dacht dat ze maar tot 92 gemaakt werden?

Ja, ze zijn maar tot 92 gemaakt. Officieel is er een modeljaar 93, maar dat is de kentekendatum. Ze zijn eind 92 opgehouden met de productie.

2800i zei:
Bentley Arnage zei:
Zijn die wieldoppen niet van een Focus i.p.v. een Mondeo?

Ze zaten op beide.

Ik wil niet vervelend doen, maar....... uh... naar mijn weten is deze dop idd alleen geleverd op de Focus Cool Edition (v.a.'02) en evt. de Abiente/Trend uitvoeringen als de Trend terminste niet al op l.m. velgen werd geleverd.

Alle Mondeo's van deze jaren stonden al standaard op 16"staal i.p.v. 14"staal.

Ik heb het in ieder geval nog nooooooit gezien en ze zijn bij ons nooit zo afgeleverd, maar ook ik ben mens (al geloven sommige dat niet) dus ik kan het best fout hebben....

Ook ik heb inmiddels niet stilgezeten, zal binnenkort even wat foto's plaatsen van mijn nieuwe aanwinst (en)...

Onlangs tegen een '83-er en '84-er 2.3 Ghia automaat aangelopen, de 83-er is voor mij en de 84-er is naar mijn broer gegaan!
De 83-er is er een van het eerste uur, met de notenhouten paneeltjes op de deuren en de gestreepte achterlichten :p, de auto is al enige tijd niet meer gekeurd en verdient behoorlijk wat aandacht.
Met het oog op het origineel NL-se kenteken wil ik bij beter weer de auto eens ontdoen van het interieur en de nodige delen, om een beeld te krijgen van de alghele staat van de auto.
Ook zit er stuurbekrachtiging in.
Toen deze Sierra's nog niet koud opgehaald waren, liep ik tegen een '83-er 2.3 Ghia aan in de kleur van mijn eigen 84-er, de achterklep ziet er goed uit dus dat is ook bij beter weer kijken of het wat is.
Deze Sierra is uitgerust met een zeldzame brandstofcomputer, zeldzame raambediening voor-/ en achterin, stuurbekrachtiging en stoelverwarming!
Deze Sierra is in slechte staat en heeft schade, bovendien is het een duitser dus gaat deze het niet meer meemaken.
Motor en bak zijn nog nieuw omdat ze er aantoonbaar een aantal jaar geleden nieuw in zijn gekomen!
Onderdelen genoeg dus, en hopelijk kan er nog 1 goede Sierra van maken :)... nu zoek ik echter nog 1 onderdeeltje, dat is:

Een witte binnenspiegel!
Dan is het plaatje compleet.

Foto's volgen nog!

Een witte binnenspiegel? o_O

Maar die Ghia's klinken wel heel gaaf! Foto's! :D

Ik zit trouwens wél stil; met dit weer ga ik niet 50 km naar de loods rijden om te knutselen. Mij te glad cq onvoorspelbaar.

Jep! een witte binnenspiegel.
Deze zijn in de allereerste Sierra's geleverd, na ( ik meen ) een halfjaar werden er zwarte geplaatst.. erg zeldzaam dus!
En dan te bedenken dat ik er heel wat jaren geleden eentje weggegooid heb :(

Hier alvast het exemplaar die bedoeld is om op te knappen, ( met het oog op het kenteken ) waar een witte binnenspiegel in hoort.
( in de kleur die ik zo mooi vind )
De andere met de stoelverwarming moet ik nog even op de foto zetten, die zal voor de onderdelen zijn.

GroteFoto-JI3I8KVU.jpg

GroteFoto-NAHTSBAH.jpg

GroteFoto-YOZJQPGP.jpg

Houten paneeltjes, allereerste type's Ghia :D
GroteFoto-UW3W7DMH.jpg

Interieur is in het echt behoorlijk smerig, de rest van de auto ziet er ook niet meer uit.

GroteFoto-SGZZAIAO.jpg

Mijn vader heeft een donkerblauwe XR4i gekocht van 18.01.1985, precies tien jaar ouder dan mij. Ik ben erg benieuwd naar de auto maar heeft zo'n type zwakke plekken (het gaat om een 2.8 motor met 110KW)?

Eén Ebay-plaatje
!Bk5M0fgBmk~$(KGrHqEH-CEEtN7cbuV8BLZcr-q5+!~~_12.JPG

De auto is van 2e eigenaar en heeft 130.000km.

Binnenkort een paar real-life pictures.

Ik heb er gisteren eentje gekocht met 27.000 km op de teller. Voor de handel, uiteraard, maar meer nog voor mijn eigen plezier. Omdat ik in 1987 zelf ook een witte hatchback had (JY-20-RN). De mijne is een 2.0i CL van 1990 met de tweeliter DOHC er in, en ook automaat, stuurbekrachtiging en een schuifkanteldak. Helemaal nieuw. Binnenkort maar eens foto's maken.

Dat is 'ie ook. YH- kenteken, dus origineel Nederlands mét een NAP er op. Dashboard en schakelaars helemaal dof en nieuw, interieur en stoelen smetteloos, onder de kap alles schoon en geen spoortje roest. Wat wél jammer is: de wielkasten en dorpels zijn getectyleerd. De originele matten liggen er nog in.

Edit: is die auto hier nog niet voorbij gekomen? Ik heb 'm in Nederland gekocht.

Soms kun je heel veel lol hebben van een doodsimpele Ford Sierra. Ik begrijp jullie dan ook volkomen(y)

Ik zal dat wagenpark even actualiseren.

Blijf het wel een gave auto vinden, een Sierra.

Was bijna mijn eerste auto geweest, een groene Sierra GT totdat mijn buurman (van wie ik hem zou overnemen) hem in de prak reed..

IK had een witte in 1987, de JY-20-RN. Een 1.6 L op LPG. De achterdeur uit, telkens backfire's en koppakkingen. Toen, in 1989, een 2.0 GL gekocht met 46.000 km op de teller. de KY-77-RB. Op basis van die nostalgie ging ik voor de bijl toen de witte met 27.000 voorbij kwam.

@ Audi80coupe,

Nette XR4!.. zo vind je ze niet veel meer.
Waar je op moet letten bij een XR4 is o.a..
Stoelbevestigingen aan de onderzijde van de bodem, (kofferbak) links zit het water reservoir voor de ruitenwisser, deze willen nog wel eens lekken met roest als gevolg.
Achter de zijskirts ( zowel dorpels als op de wielranden en deuren ) zit nagenoeg altijd roest, balken boven de benzinetank.
Versnellingsbakken gaan ook wel stuk, de motor is nagenoeg probleemloos als deze netjes loopt, het is idd de 2.8i 110 kw.
Blijf ons updaten, ik vind dit wel leuk om te volgen!

@Wouter82
Zitten zeker erg slechte plekken aan, maar het is dan de kunst om hem te redden.... en dat hoeft niet binnen 4 jaar te gebeuren he, ik heb er eentje die rijd ;)
De andere die ik heb is een duitser met schade en slechte plekken, totaal niet interessant om te redden ( tsja, ondanks het een Sierra is ) dus daar steek ik geen moeite in.

@500E,

Ik ben erg benieuwd naar de pics! je vind ze in zo'n staat amper nog.
Leuk verhaal, het nostalgische heeft mij ook tot mijn "daden" gebracht en eigenlijk zou ik best van elke model facelift een type willen hebben :LOL:.
Dat zijn er dus 4!
Het meeste heb ik nog met de allereersten t/m '87, zo'n 1.6L zou ik ook nog graag eens willen hebben, lekker karig uitgerust met de krijtstreepjes bekleding!
Wel leuk dat je tot deze actie gekomen bent, de Dohc motoren lopen netjes, relatief zuinig en zijn behoorlijk fel.
Foto's! :LOL:

Ik weet niet of julie oude foto's leuk vinden (dat hoor ik snel genoeg ;)). Ik ben oude dia's aan het scannen en aangezien ik ben opgegroeid met Fords heb ik hier een paar Sierra's.

Allereerst deze vroege Sierra (was een ex-demo van Ford Blijdorp), een 2,3 GL met automaat die wij in 1984 van mijn vader meekregen op vakantie naar Joegoslavië (dat was toen nog echt Joegoslavië).

4316219732_e60b1779ae_b.jpg

4319262828_791967a5de_b.jpg

Ik herinner me dat-ie wat slap in de vering was (dat zie je ook wel een beetje op de foto's, slechts een tent en een surfplank zaten er in/op), maar het was een erg fijne auto. Vooral de zescilinder en de automaat waren een geweldige combinatie.

In 1985 had mijn vader een opvolger, een 2.0 Ghia viercilinder automaat. Meer luxe, iets strakker rijdend maar het gemis van de zescilinder was groot. De viercilinder combineerde niet lekker met de automaat (van toen), de feitelijke prestaties waren misschien gelijk maar werden veel minder soepel en moeiteloos geleverd. Deze twee foto's zijn van mei 1985....

4319483239_48244c96b0_b.jpg

En ik had inmiddels ook een nieuwe Sierra, een 2.0 Laser:

4320234318_56c4f2172c_b.jpg

k weet niet of julie oude foto's leuk vinden

Wat denk je :LOL: Méér!

Op die eerste foto lijkt het rechter achterwiel trouwens wel heel erg naar binnen te staan :confused:

Benieuwd naar de Sierra van 500E!
2 liter DOHC met 115/120 pk is een prima motor.

Het faceliftmodel is toch een stuk mooier/moderner i.m.o. dan het origineel met de diepliggende koplampen.
Mijn pa had een MY88 2.0 CL sedan in Mercury Grey van 1992 tot 2001. Die had nog de oranje knipperlichten ("scorpio-neus") en de doorlopende motorkap ipv het kleine grilletje dat vanaf 1990 kwam. Bij aankoop stond er 70.000 km op de teller.
Leuke auto maar een prehistorisch weggedrag... Heb er toen ik net mijn rijbewijs had redelijk wat mee gereden. In 2002 stond er 235 k op de teller, en was de auto toch wel een beetje afgereden. De deur linksachter roestte onder de ruitrand, zaten al een paar gaatjes. En bij de wielkastranden thv de dorpel was het roestspook ook gaan opspelen.

De Sierra heeft na een jaar en 20.000 km zijn eerste 'probleem' gegeven!

De uitlaat is lek!

Niet ongewoon, met 188k.

Verder nog helemaal perfect. (y)

72grande,

Leuk die foto's! heb je er nog meer? ze zullen inmiddels niet meer bestaan, maar wat zijn het toch prachtige uitvoeringen.. die oer-Sierra's!

Wouter,

Dat het achterwiel naar binnen staat klopt, een Sierra heeft vrij snel een negatieve wielvlucht bij belading, in dit geval is het er een van de eerste reeks en daar bleken de bussen en ringen van de omhanging ( en bak ) kwalitatief niet goed te zijn, in '84 zijn hier wijzigingen op geweest.
Ter info ;)

Sierra ghia zei:
72grande,

Leuk die foto's! heb je er nog meer? ze zullen inmiddels niet meer bestaan, maar wat zijn het toch prachtige uitvoeringen.. die oer-Sierra's!

Je moest eens weten hoeveel dozen dia's hier nog staan :) Ik ga er heel langzaam doorheen.... Van die 1984 Laser heb ik zeker nog meer dia's, want die auto was van mij (nieuw gekocht in september 1984, ingeruild september 1986). Als ik er weer een paar gescand heb zal ik ze plaatsen, maar dat zal niet morgen zijn ;)

Over die 2.0 Laser kan ik alvast wel vertellen dat ik toen het standaard stuur zo lelijk vond dat ik er gelijk een sportstuurtje in heb gezet (pre-airbag tijd). En een toerenteller was zelfs niet als optie leverbaar op de Laser, dus ik heb toen een kleine toerenteller in het middenvakje onder de luchtroosters gezet....

hey 72grande bij welk filiaal heeft u die sierra ooit gekocht
werk namelijk zelf bij een oud blijdorp filiaal in spijkenisse:D

mvg patrick

Dat was Blijdorp op de Laagjes in R'dam Zuid. Een vriend van mijn vader werkte daar, Karel Schot.... (maar is dus wel meer dan 25 jaar geleden)

dat is wel grappig die naam heb ik wel is horen vallen:)
en laagjes (zuid) ken ik ook wel heb er wel is een dagje moeten werken
in de ford rotterdam (ardea) tijd

Vandaag zien rijden: de JG-15-LF, een hele vroege (nov. '82) 2.0 L automaat op gas. Is al 12 jaar in het bezit van de huidige eigenaar en zag er wel goed uit. Alleen jammer dat de originele grille was vervangen door een dichte Ghia-grille.....

72grande zei:

Precies zo'n een heb ik gehad (LN-36-TR), 1.6 laser driedeurs. Exact dezelfde, kleur, alles.

Het geeft me de bibbers.
Het was mijn allereerste auto, een lease. Heb ik een jaar in gereden. Ik droom er nog van.

Soloman zei:
Het geeft me de bibbers.
Het was mijn allereerste auto, een lease. Heb ik een jaar in gereden. Ik droom er nog van.

Dan zal ik je nog een paar bibbers geven :) . Ik ben weer wat verder met dia's scannen, dus heb nog wat plaatjes. Ik zal binnenkort de dia's van mijn vader ook roven, want die heeft zeker ook plaatjes van de GL en Ghia (zie boven)....

Uit de zomer van 1985, op weg naar Zuid-Frankrijk

4332771471_ff5f0cdcbe_b.jpg

In de Corbières

4333512336_329fb2011a_b.jpg

Altijd zuinig op mijn auto's geweest, keurig een doekje tussen mast en klep....

4340915488_5ac1649e4b_b.jpg

72 grande,

Werd erg weemoedig toen ik de foto van de 2.3 GL zag. Omdat mijn vader van '85 tot ong. '92 met een '83er 2.0 GL V6 zilvergrijs heeft gereden en er dus aan de achterkant hetzelfde uit zag.

Wat ik me van de auto vooral herinner is het geluid, Toen ik zelf in '89/'90 aan het lessen was, mocht ik naar een les of 5 iedere vrijdag-avond van Zaltbommel naar Vught rijden & naar een paar lessen meer ook terug :LOL:

Ik ben niet handig, maar zoiets mag er altijd nog eens hier op de oprit worden "gezet".

Groet,
f427v8

Ps. ik probeerde een foto erbij te posten, maar moet ik de foto dan eerst op een website posten?
en hoe groot mag de foto zijn?

Even zoeken in de AW regels, volgens mij worden ze automatisch verkleint, indien nodig.

Een 2.0 V6, het geluid van de motor vond ik de mooiste van alle in de Sierra geleverd V6 motoren... het verbruik is hoger dan van een 2.3 maar die klank...
Heb ook een 2.8 XR4 gehad, en nu als hobby heb ik een 2.3 Ghia, de 2.8 klonk ook mooi maar kon niet tippen aan de 2.0.
De 2.3 hoor je heel zacht op de achtergrond, ergens wel jammer.. ook een automaat hoor je amper, ondanks deze toch 4000 t/pm maakt bij 120 km/h.

Kom maar op met die plaatjes! ik moet nog steeds mijn andere Sierra fotograveren en hier posten, unieke opties als stuurbekrachtiging, electrische ramen achterin, brandstofcomputer en stoelverwarming moet ik natuurlijk wel even laten zien!
Word vervolgt...

Hey Arjan.... is dat wel goed joh? 4000r/pm bij 120km/h? Gaat die bak wel naar z'n 4e versnelling?

Ik weet echt niet wat het is.... Ik heb weer helemaal jeuk naar een originele Sierra 2.0/2.3 Ghia...!!! Maak me gek!! Ik zou er graag nog één naast m'n XR4i willen hebben.... Dat zou echt geweldig zijn...

Ik weet het.. Ik ga voorlopig op zoek naar m'n oude 2.3 Ghia... Die was toen nog echt mooi... Wel veel km's, maar echt super onderhouden.
Maar eens kijken of ik de eigenaar kan benaderen via de RDW... is me al eens eerder gelukt... dus..

Of weet iemand ergens anders nog echt een knappe Ghia? Of alleen een kenteken dan? Champagne is echt een super kleur, maar dat lichtgroene is ook super... vooral met het bruine interieur!! Ooi heb ik naast een Chestnut-Brown (bruine) Ghia gestaan... geen metaal lak, maar gewoon simpel... ooohh wat is dat lekker. Die auto was overigens niet fris, maat het is wel lekker kleurtje... heel donker chocolade bruin met een bruin interieur. Hoe jaren '80 wil je het hebben..!!!!

Ik vind zo'n wit uitlaatje weemoedig. Mn laatste was in 1998 met mn oude Alto. Supergelood getankt in Frankrijk....

Die Sierra's zijn sentiment. Zeker met de "dichte" wieldoppen. Baanbrekend design maar onderhuids gewoon een Taunus toch?

Ontzettend mooi. Zelfde velgen ook. Ja, toch dezelfde grill.
Wat een fantastische auto was dat! (behalve het geluidsniveau dan, en er zat geen radio in)

Sem XR4i zei:
Hey Arjan.... is dat wel goed joh? 4000r/pm bij 120km/h? Gaat die bak wel naar z'n 4e versnelling?

Dat is het nadeel, het zijn 3-traps automaten..

Ik heb nog wel een ( duits ) kenteken voor je, de auto ook nog wel maar die is alleen nog maar goed voor de onderdelen.
Ik heb 2 volledige sets bruin interieur op zolder liggen, alle kappen en panelen zijn er bij, incl. nette en gave dashes ;), nu de rest nog vinden ;)
De mijne verkoop ik iig niet!

Sierra ghia zei:
Sem XR4i zei:

Dat is het nadeel, het zijn 3-traps automaten..

Ik heb nog wel een ( duits ) kenteken voor je, de auto ook nog wel maar die is alleen nog maar goed voor de onderdelen.
Ik heb 2 volledige sets bruin interieur op zolder liggen, alle kappen en panelen zijn er bij, incl. nette en gave dashes ;), nu de rest nog vinden ;)
De mijne verkoop ik iig niet!

Meen je dat serieus joh? Goh.. dat had ik toch moeten weten... Helaas.., is echt helemaal nieuw voor me.
(Of heb jij een 3-traps.... ;-)

Ik heb de RDW aangeschreven voor het krijgen van de gegevens van mijn oude Ghia... Ben benieuwd wanneer ik wat hoor.
Dat was echt een heeeeele vroege... JJ-18-DS.. van 3 januari '83 ofzo.. dus in '82 besteld waarschijnlijk. (na een proefrit met ééntje uit okt'82 of iets..)
We zullen zien....

Sierra ghia zei:
Hier alvast het exemplaar die bedoeld is om op te knappen, ( met het oog op het kenteken ) waar een witte binnenspiegel in hoort.
( in de kleur die ik zo mooi vind )

Gefeliciteerd, je hebt hem eindelijk gevonden. Hele klus nog, zo te zien, maar wel de moeite waard van zo'n zeldzame uitvoering! Ik al mijn ogen open houden voor een witte binnenspiegel (hadden we em nou maar meegenomen uit die custom :p) En de bruine Ghia? Ga je die er ook nog naast houden?
Maurice

Ha! Die bruine Ghia gaat echt niet meer weg joh :), daar is ie echt veel te mooi voor.
Die blauwe vergt wel heel wat werk idd, ik hoop dat er nog iets van de maken is want ik heb hem nog steeds niet erg goed bekeken... de motor loopt na 9 jaar stilstand wel heel erg netjes.
Daarnaast heb ik nog een donor in de kleur champagne, daar zitten tal van zeer luxe opties op.. sommigen had ik in het echt nog nooit gezien!

Enne... die witte binnenspiegel heb ik sinds vorig weekend, een Ford-maatje had deze nog liggen en heeft hem me cadeau gedaan omdat ik er al zolang naar op zoek was.
Bleef het die Custom bespaart om verminkt te worden :T

Hoe is het met de Saab inmiddels?

https://www.speurders.nl/overzicht/autos/klassiekers-en-oldtimers/ford-sierra-1-6-bj-1983-5-deurs-62439806.html?fh_start_index=90

62439806_1_large.jpg

Apart front.

Terug
Bovenaan